Hop til indhold
Lange

Vivian - Flensborg - Top GFE

Recommended Posts

Det er påske og vejret er dejligt - så turen gik til Flensborg. Planen var et besøg hos Vivian. Det var mit 3. besøg hos hende og jeg havde lavet en aftale på forhånd. En times GFE-sex inkl. fransk natur til 150 Euro.

Vivian er en meget sød og imødekommende polsk pige midt i tyverne. Hun ser ud som på billederne. Slank og naturlig krop. Pæne bryster og en god røv. Jeg fik et hurtigt bad og så blev der ellers hygget for alle pengene i sengen.

Vivian er meget berøringsvenlig og nærværende. Hun er ivrig med tungekys og kærtegn. Hun er rigtig god til tysk og er meget udadvendt som person. Det seksuelle er rigtig godt. Vivian er god til at pirre og tease, hvilket jeg er vild med. Hendes fisse er glat og ren og dejlig at slikke. Hendes franske er osse glimrende.

Vivian rider som en drøm. Når hun vender ryggen til kan man nyde synet af hendes dejlige røv og når hun vender front til kan man nyde hendes dejlige bryster.

Er man til GFE-sex med slanke naturlige piger er Vivian et sikkert valg. De polske piger i FL er i alt fald et meget godt alternativ til de danske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lange jeg er 100 % enig.

Viva Polen :)

Det er ofte de polske piger der giver de bedste oplevelser i FL.

Vivian er også en af mine favoritter.

En man klart kan anbefale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...