Hop til indhold
Guest hansisexy

Store bryster i Hornsyld

Recommended Posts

Uha uha der er sgu legetøj håber på nogen anmeldelser, dog er hun i den dyre ende

Redigeret af lhrn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå så blev de billeder for meget og måtte undersøges lidt nærmerer, skrev en sms og der var hurtig og god kontakt og fik at vide hvad hun tilbød i en halv time, men men men som så ofte før gik det ikke helt som planlagt, kom på adressen og blev hurtigt lukket ind, adressen ligger i gå afstand fra brugsen hvis ikke man vil holde udenfor, billederne kan sagtens være af hende, efter lidt Photoshop, men en meget sød pige og ja store helt naturlige bryster. Hun skrev at hún tilbød dt, cob, kys 69 og alm, fint lidt til mig men det blev til tantekys ingen 69 og cob nåede jeg ikke, var sgu lidt fyldt og gumle en gren til roden, det kan hun så savlen løb ned af bollerne og det var med hætte på, det var stort set det hele værd, derefter kom hun op og sidde på den lille og der var så ingen, absolut ingen indlevelse overhovedt desværre.

Generelt, sød pige ung og russer pænt værelse/lejlighed i kælderen mulighed for bad, kommer jeg igen, kun hvis jeg trænger til et godt dybt bj ellers ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...