Hop til indhold

Recommended Posts

Og hvor kommer hun fra ? Er ikke længere betalende på sd, men kan se der en besked fra hende.Hvis man søger under Viborg er hun der ikke.Hvis hun har slettet sin profil, så står det jo ud for beskeden.Er det mon sd der forsøger at få mig til at betale igen ? Tænk over den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Fik hendes telefonnummer og søgte på det.......... det tilhører et bosted.

Hun siger hun bor i Viborg, men bostedet ligger i en anden by.

Fandt hendes facebook og er ret sikker på at hun er reel nok, omend nok en pige med problemer hvis hun har været på bosted,

Iøvrigt er der en profil med en anden negerpige derinde og hendes historie er lidt det samme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været sammen med hende hun bor i Viborg og er helt reel og overholder sine aftaler, sød pige der godt kan lide sex. 

Redigeret af Jyskpik
Glemte at nævne hvor hun kommer fra

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 13 timer siden:

Fik hendes telefonnummer og søgte på det.......... det tilhører et bosted.

Hun siger hun bor i Viborg, men bostedet ligger i en anden by.

Fandt hendes facebook og er ret sikker på at hun er reel nok, omend nok en pige med problemer hvis hun har været på bosted,

Iøvrigt er der en profil med en anden negerpige derinde og hendes historie er lidt det samme

Den anden negerpige hvem er det? Jeg kan se at der også er en i Holstebro. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Jeg kan også bekræfte at hun er sød og ok, det er hendes veninde også "viborgpigen" det er også muligt at lave en aftale med dem begge to ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...