stribe 16 Skrevet 9. Marts, 2018 Og hvor kommer hun fra ? Er ikke længere betalende på sd, men kan se der en besked fra hende.Hvis man søger under Viborg er hun der ikke.Hvis hun har slettet sin profil, så står det jo ud for beskeden.Er det mon sd der forsøger at få mig til at betale igen ? Tænk over den. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alcacer 352 Skrevet 9. Marts, 2018 (edited) Her: https://sugardaters.dk/show?alias=ViborgPigensVeninde Kender hende ikke. Redigeret 9. Marts, 2018 af Alcacer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ViborgMand Skrevet 9. Marts, 2018 Fik hendes telefonnummer og søgte på det.......... det tilhører et bosted. Hun siger hun bor i Viborg, men bostedet ligger i en anden by. Fandt hendes facebook og er ret sikker på at hun er reel nok, omend nok en pige med problemer hvis hun har været på bosted, Iøvrigt er der en profil med en anden negerpige derinde og hendes historie er lidt det samme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 9. Marts, 2018 (edited) Jeg har været sammen med hende hun bor i Viborg og er helt reel og overholder sine aftaler, sød pige der godt kan lide sex. Redigeret 9. Marts, 2018 af Jyskpik Glemte at nævne hvor hun kommer fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 10. Marts, 2018 ViborgMand skrev, for 13 timer siden: Fik hendes telefonnummer og søgte på det.......... det tilhører et bosted. Hun siger hun bor i Viborg, men bostedet ligger i en anden by. Fandt hendes facebook og er ret sikker på at hun er reel nok, omend nok en pige med problemer hvis hun har været på bosted, Iøvrigt er der en profil med en anden negerpige derinde og hendes historie er lidt det samme Den anden negerpige hvem er det? Jeg kan se at der også er en i Holstebro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MadsAalb Skrevet 10. Marts, 2018 Jeg kan også bekræfte at hun er sød og ok, det er hendes veninde også "viborgpigen" det er også muligt at lave en aftale med dem begge to Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg