Hop til indhold
olemadsen

Links der er holdbare

Recommended Posts

Mange af de links vi alle sætter ind til vores tråde, er ofte væk når pigen ikke er på længere.

Er der en mulighed for at linke til noget der var engang, altså et link med billeder osv fra fortiden.

Jeg ved ikke om det er muligt eller lovligt, men hver gang man åbner et link til et spændende emne / pige er de ofte tomme, jeg ved ikke om jeg er den eneste der ærger mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt følge dig i at det er irriterende når linket i et indlæg ikke længere er aktivt. Men desværre er det jo en branche hvor der er stor udskiftning i pigerne, og derfor vil sådan noget altid forekomme.

Det er desværre ikke muligt at linke til noget der engang fandtes, og kopiering af annoncer eller billeder til siden er ikke lovligt i henhold til loven om ophavsret.

Hvis man skulle falde over et dødt link, og derefter finde en webadresse hvor pigen fra indlægget nu er aktiv, er i altid velkommen til at sende mig en PM omkring det, så retter jeg bare linket i indlægget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja tænkte det jo nok, at det hængte sådan sammen, nu behøver jeg så ikke ærger mig længre da det jo ikke kan lade sig gøre.

Jeg siger tak for svaret til Admin, også tak for den måde du administrer denne site, det gør du kanon godt, du er åben for forslag, og streng over for dem du skal/bør være streng over for. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...