Hop til indhold

Recommended Posts

Ban Pai Thai

Grønningen5
8000 Århus
Tlf. 42 41 95 55

Var atter blevet noget ousen, så et besøg skulle foretages. 

Har jo mine faste steder, men af og til skal der lidt nyt dna i profilen :) 

Pattaya på Helge Rodesvej i Århus har ikke været anmeldt længe, så der drog jeg hen for at se om der var lidt fest. OPEN skiltet blinkede mig lystigt i møde denne våde og kolde torsdag formiddag. Men selv om der var lys i skilt og vinduer, blev der ikke åbnet da jeg ringede, og bankede på. Hun har nok set mig på monitoren, og bestemt sig for at jeg er for grim :mrgreen:

Kørte så til Langelandsgade og Mihn. Der var ikke noget lys, og der blev heller ikke åbnet. Kl var efterhånden 11, så enten er stedet lukket, eller også starter hun bare lidt sent. 

Nå, hva så? Kom i tanke om det gamle Pi Mek, med spabad på Grønningen. Did drog jeg, og sandelig døren blev åbnet. Stedet hedder nu Ban Pai. 

Det var en ældre dame som åbnede, men jeg trådte modigt ind. Blev vist ind i det samme rum, hvor jeg for år tilbage fik en  4 hånds body scrup med efterfølgende sjov i spaen. 

Jeg bad om 1 times massage. Det blev lige 1000 kr??? Da jeg anførte at der var en dyr massage, sagde hun sødt at det var med det hele. Hm, hun er lidt buttet, faktisk mere end jeg synes om, men på den anden side har jeg før oplevet at der under asken ulmer en stærk glød, så jeg betalte. Hun bad mig tage al tøjet af, og gik så ud. 

 

Lidt efter går døren op, og den yndigste thaipige kommer genert smilende ind, Se, se nu ligner det noget. Hun havde en lille sommerkjole på. Lækker og dygtig massage, med meget lidt pirren. 

Hm, det her kunne nemt blive en kedelig omgang. Da jeg vendte om satte jeg mig op, og hun begyndte straks at kysse. Jeg foreslog hun tog kjolen af, og jeg hjalp galant med undertøjet. Altid villig til at hjælpe. 

Se det er en fin krop. Små A bryster med nogle mørke ivrige dippedutter, som blev ret glade da jeg kyssede dem lidt. Men, men hun havde den der lidt distancerede attitude. Ville helst ikke pilles for meget ved, og ret ivrig efter at få gummi på og redet færdig. Men hun kyssede stadig ivrigt?? 

Jeg aede så hendes nakke og spurgte stille om jeg måtte slikke hende. Hun var ikke såååå meget for det, men lagde sig tilrette. Og så skal jeg love for der gik ild i mekanikken efter nogle minutter. Resten af mødes blev forrygende. 

Vi fik både pludret og grinet og kysset endnu mere, og så gik vi i bad sammen. 

Jeg bemærkede at spaen var væk, men brusekabinen kunne nemt rumme os, og der var masser af varmt vand, shampoo, bløde pigehænder og glat hud. 

Så atter engang er det bevist at viser man interesse, respekt og liderlighed, så får man det tifold igen. 

Mint hedder hun. Er 30 år - ligner en der er yngre. Små A bryster, dejlig fyldig numse, og meget fast krop. Nok den fasteste thai jeg har været sammen med. Hun er ikke model mager, men lækre beherskede kvindeformer. 

Jeg tror jeg vil besøge hende igen, selv om der er så mange fristelser her og der. 

En dag med en træls start, endte således i fryd og gammen.  

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
henrik_klausen skrev, for 1 minut siden:

link til stedet

Adresse mv står først i indlæget?? 

Hvis du vil se et kort over thaisteder i Århus og andre steder Jylland og Fyn, klikker du på linket i min signatur. 

Hvis du mener link til en hjemmeside, så er der stort set ingen thaisteder i Århus der har en sådan. 

Og så, og sagt meget forsigtigt: Hvis jeg skulle stille det spørgsmål du stiller, så ville jeg skrive: Tak for din anmeldelse. Har stedet en hjemmeside, og har du et link? 

Der er rigtig mange der skriver som du, enkelte skriver oven i købet bare:   Link??  så dette er ikke en kritik af dig, bare en lille suk :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte den yndige Mint idag, igen. 

En meget dejlig time og lidt til, med afladning af begges behov,. Efterfølgende fik jeg en grundig og dybtgående massage. Egentlig havde vi aftalt omvendt rækkefølge, men der var et eller andet ved velkomst kysset der satte noget igang, vi ikke kunne stoppe :D

Hun er altså en rigtig perle, hvis man da ikke lige kræver melonbryster :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
henrik_klausen skrev, den ‎09‎-‎03‎-‎2018 at 19:37:

link til stedet

Er du en af dem, der konsekvent spørger efter "link" i stedet for at læse hele anmeldelsen???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 9/3/2018 at 13:44:

Adresse mv står først i indlæget?? 

Hvis du vil se et kort over thaisteder i Århus og andre steder Jylland og Fyn, klikker du på linket i min signatur. 

Hvis du mener link til en hjemmeside, så er der stort set ingen thaisteder i Århus der har en sådan. 

Og så, og sagt meget forsigtigt: Hvis jeg skulle stille det spørgsmål du stiller, så ville jeg skrive: Tak for din anmeldelse. Har stedet en hjemmeside, og har du et link? 

Der er rigtig mange der skriver som du, enkelte skriver oven i købet bare:   Link??  så dette er ikke en kritik af dig, bare en lille suk :) 

Jeg kan ikke se din signatur fra mobilen. Det er satme træls.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 6 timer siden:

Er du en af dem, der konsekvent spørger efter "link" i stedet for at læse hele anmeldelsen???

er du en af dem, der ikke læser hele tråden ... eller bare vil hakke lidt på en ny bruger ?????

 

Aarhuselsker har vidst allerede svaret på det her 9. marts 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KraceiYaw skrev, for 5 minutter siden:

Jeg kan ikke se din signatur fra mobilen. Det er satme træls.

Ah ha. Den var jeg ikke klar over. Tænke, tænke. Jeg finder på noget :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KraceiYaw skrev, for 10 minutter siden:

Jeg kan ikke se din signatur fra mobilen. Det er satme træls.

Kan du se det nu, under mit Avatar? 

Bruger ikke selv mobil til EG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 14/5/2018 at 12:52:

Besøgte den yndige Mint idag, igen. 

En meget dejlig time og lidt til, med afladning af begges behov,. Efterfølgende fik jeg en grundig og dybtgående massage. Egentlig havde vi aftalt omvendt rækkefølge, men der var et eller andet ved velkomst kysset der satte noget igang, vi ikke kunne stoppe :D

Hun er altså en rigtig perle, hvis man da ikke lige kræver melonbryster :) 

har besøgt hende idag ... kan helt sikkert tilslutte mig din beskrivelse .... sød smilende dejlig ... 

ikke en super model gogo pige .... men vil nu altid fortrække en dame som hende her, frem for en "perfect 10 starfish" .... 

eneste minus var nok,  at jeg håbede på at det var samme Mint som tidligere var hos PP eller hende som var i tåsingegade sidste år .... ;) 

men det kan jeg jo ikke rigtig gi andre skylden for at jeg gik og dagdrømte om  :)) 555

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba
thomas 123 skrev, for 22 timer siden:

at jeg håbede på at det var samme Mint som tidligere var hos PP eller hende som var i tåsingegade sidste år .... ;) 

 

Nej det er hun ikke den samme Mint fra PP, Mint fra PP er yngre og med større lygter. :)

Men hende her er rigtig søde og ligesom hvad vores FritidsGynøkolog (AarhusElsker) sagde om hende også det med kemi.

Jeg fik aldrig et sådan første kys :( :(

 

Redigeret af Basba

Del dette indlæg


Link til indlæg
Basba skrev, for 1 time siden:

Nej det er hun ikke den samme Mint fra PP, Mint fra PP er yngre og med større lygter. :)

Men hende her er rigtig søde og ligesom hvad vores FritidsGynøkolog (AarhusElsker) sagde om hende også det med kemi.

Jeg fik aldrig et sådan første kys :( :(

 

hun er helt sikkert sød og på ingen måde dårlig service ....

;)

 

men savner nu de to andre MInts ;P 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 9/3/2018 at 13:31:

Ban Pai Thai

Grønningen5
8000 Århus
Tlf. 42 41 95 55

Var atter blevet noget ousen, så et besøg skulle foretages. 

Har jo mine faste steder, men af og til skal der lidt nyt dna i profilen :) 

Pattaya på Helge Rodesvej i Århus har ikke været anmeldt længe, så der drog jeg hen for at se om der var lidt fest. OPEN skiltet blinkede mig lystigt i møde denne våde og kolde torsdag formiddag. Men selv om der var lys i skilt og vinduer, blev der ikke åbnet da jeg ringede, og bankede på. Hun har nok set mig på monitoren, og bestemt sig for at jeg er for grim :mrgreen:

Kørte så til Langelandsgade og Mihn. Der var ikke noget lys, og der blev heller ikke åbnet. Kl var efterhånden 11, så enten er stedet lukket, eller også starter hun bare lidt sent. 

Nå, hva så? Kom i tanke om det gamle Pi Mek, med spabad på Grønningen. Did drog jeg, og sandelig døren blev åbnet. Stedet hedder nu Ban Pai. 

Det var en ældre dame som åbnede, men jeg trådte modigt ind. Blev vist ind i det samme rum, hvor jeg for år tilbage fik en  4 hånds body scrup med efterfølgende sjov i spaen. 

Jeg bad om 1 times massage. Det blev lige 1000 kr??? Da jeg anførte at der var en dyr massage, sagde hun sødt at det var med det hele. Hm, hun er lidt buttet, faktisk mere end jeg synes om, men på den anden side har jeg før oplevet at der under asken ulmer en stærk glød, så jeg betalte. Hun bad mig tage al tøjet af, og gik så ud. 

 

Lidt efter går døren op, og den yndigste thaipige kommer genert smilende ind, Se, se nu ligner det noget. Hun havde en lille sommerkjole på. Lækker og dygtig massage, med meget lidt pirren. 

Hm, det her kunne nemt blive en kedelig omgang. Da jeg vendte om satte jeg mig op, og hun begyndte straks at kysse. Jeg foreslog hun tog kjolen af, og jeg hjalp galant med undertøjet. Altid villig til at hjælpe. 

Se det er en fin krop. Små A bryster med nogle mørke ivrige dippedutter, som blev ret glade da jeg kyssede dem lidt. Men, men hun havde den der lidt distancerede attitude. Ville helst ikke pilles for meget ved, og ret ivrig efter at få gummi på og redet færdig. Men hun kyssede stadig ivrigt?? 

Jeg aede så hendes nakke og spurgte stille om jeg måtte slikke hende. Hun var ikke såååå meget for det, men lagde sig tilrette. Og så skal jeg love for der gik ild i mekanikken efter nogle minutter. Resten af mødes blev forrygende. 

Vi fik både pludret og grinet og kysset endnu mere, og så gik vi i bad sammen. 

Jeg bemærkede at spaen var væk, men brusekabinen kunne nemt rumme os, og der var masser af varmt vand, shampoo, bløde pigehænder og glat hud. 

Så atter engang er det bevist at viser man interesse, respekt og liderlighed, så får man det tifold igen. 

Mint hedder hun. Er 30 år - ligner en der er yngre. Små A bryster, dejlig fyldig numse, og meget fast krop. Nok den fasteste thai jeg har været sammen med. Hun er ikke model mager, men lækre beherskede kvindeformer. 

Jeg tror jeg vil besøge hende igen, selv om der er så mange fristelser her og der. 

En dag med en træls start, endte således i fryd og gammen.  

Århuselsker. Jeg valgte at besøge stedet i dag, og det var fint, men det telefon nummer du har skrevet, er til en dame der siger at hun ikke længere er på adressen, men man kan komme hen til et andet sted. Jeg kunne ikke helt forstå hvad hun sagde, men jeg tog chancen og troppede op på adressen, og der var åbent. Så ved ikke helt hvor det telefon nummer du skriver, går hen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenAlmindelige skrev, for 9 minutter siden:

Århuselsker. Jeg valgte at besøge stedet i dag, og det var fint, men det telefon nummer du har skrevet, er til en dame der siger at hun ikke længere er på adressen, men man kan komme hen til et andet sted. Jeg kunne ikke helt forstå hvad hun sagde, men jeg tog chancen og troppede op på adressen, og der var åbent. Så ved ikke helt hvor det telefon nummer du skriver, går hen :)

Det nummer har nok tilhørt den forrrige ejer. 

Nummeret er rettet i thailisten, og det er 

23303159

Det er det nummer der står på døren og deres gade plakat. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba
Aarhuselsker skrev, den 9/3/2018 at 13:31:

Ban Pai Thai

Grønningen5
8000 Århus
Tlf. 42 41 95 55

Pattaya på Helge Rodesvej i Århus har ikke været anmeldt længe, så der drog jeg hen for at se om der var lidt fest. OPEN skiltet blinkede mig lystigt i møde denne våde og kolde torsdag formiddag. Men selv om der var lys i skilt og vinduer, blev der ikke åbnet da jeg ringede, og bankede på. Hun har nok set mig på monitoren, og bestemt sig for at jeg er for grim :mrgreen:

Kørte så til Langelandsgade og Mihn. Der var ikke noget lys, og der blev heller ikke åbnet. Kl var efterhånden 11, så enten er stedet lukket, eller også starter hun bare lidt sent. 

Jeg kender det godt jeg tror jeg har fortalt det der sket på Langelandsgade, men pyt med det.

Jeg synes at en dag vi skal samle os og tag på et af de steder hvor de gade ikke og åbne døren til os GENTLEMEN.

:):););)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Basba skrev, for 5 minutter siden:

Jeg kender det godt jeg tror jeg har fortalt det der sket på Langelandsgade, men pyt med det.

 

 

Hm min  hukommelse er alderbetinget elendig :) 

Hvad har du fortalt? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba
thomas 123 skrev, den 16/5/2018 at 13:56:

hun er helt sikkert sød og på ingen måde dårlig service ....

;)

 

men savner nu de to andre MInts ;P 

 

Det er hun helt sikkert.

Jeg fik chancen til møde hende sidst i februar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Hm min  hukommelse er alderbetinget elendig :) 

Hvad har du fortalt? 

 

Der er sket det samme hos hende. Jeg fik aftalt en tid. Jeg kom til tiden. Hun åbnede vinduet og sagde "Jeg har travlt med en anden kunde" ???? Den second hun saw på mig. LOL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Latebloomer skrev, for 4 minutter siden:

Er der nogen herinde, der kan oplyse, om Mint stadig kan mødes på samme adresse? :)

Hun var der i mandags :) 

 

Deres telefon virker vist ikke pt? 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...