Hop til indhold

NEW HOT LAURA IN FREDERICIA FROM ONDURAS(I DO ANAL)

Featured Replies

Skrevet

Jeg har heldigvis ikke så langt til Fredericia, så hun skal bestemt tjekkes ud......og prøves, hvis billederne bare er en lille smule retvisende ;) 

Skrevet

Bliver spændende hvem hun er. Ikke en adresse jeg kender, og hun påstår billederne er af hende. Det sidste ved jeg dog er løgn, da nogle af dem er Maserati. Men skidt pyt....hvis de bare er i nærheden af :P. Jeg tar' sgu én for holdet :-) ...

Skrevet

Jeg var der i fredags. Billederne er selvfølgelig ikke af hende, og hun er heller ikke fra Costa Rica eller Honduras. 

Når det er sagt, er hun en sød og glad pige fra et afrikansk land. Hun har langt mindre bryster (nok en D-skål), men en kæmpestor, silkeblød røv.

Skrevet
  • Author
Bootylover skrev, for 2 minutter siden:

Jeg var der i fredags. Billederne er selvfølgelig ikke af hende, og hun er heller ikke fra Costa Rica eller Honduras. 

Når det er sagt, er hun en sød og glad pige fra et afrikansk land. Hun har langt mindre bryster (nok en D-skål), men en kæmpestor, silkeblød røv.

Prøvede du det græske?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.