Hop til indhold

highonlife1621

Featured Replies

Skrevet
SuperWood skrev, for 7 timer siden:

Nogen der kender noget til denne smukke unge babe https://sugardaters.dk/show?alias=highonlife1621 ?

Nogen der her mødt/snakket/blevet brændt af?

All talk, no action

Skrevet
  • Author
TboneDK skrev, for 24 minutter siden:

All talk, no action

Sikker? Jeg har en aftale med hende senere idag, men det sker jo af og til man bliver brændt af

Skrevet

Har mødtes med hende, men hun er lidt svær at få kontakt med, og holde kontakten med ;)! Men håber det går godt for dig, ved hun har den vildeste krop ;)!!

Skrevet
  • Author
SugarMan skrev, for 11 minutter siden:

Har mødtes med hende, men hun er lidt svær at få kontakt med, og holde kontakten med ;)! Men håber det går godt for dig, ved hun har den vildeste krop ;)!!

Mange tak, ja hun ser overdrevet dejlig ud, så håber bestemt også det bliver til noget ;)

Skrevet

Så håber jeg også du vil skrive en lille anekdote om det ;)!

Skrevet
  • Author
SugarMan skrev, for 3 minutter siden:

Så håber jeg også du vil skrive en lille anekdote om det ;)!

Jeg skal nok skrive herinde hvis det lykkes mig at møde hende, har som sagt en aftale med hende senere, så nu håber jeg bare hun er seriøs og  jeg ikke blive brændt af ;) 

Skrevet
SuperWood skrev, for 9 timer siden:

Jeg skal nok skrive herinde hvis det lykkes mig at møde hende, har som sagt en aftale med hende senere, så nu håber jeg bare hun er seriøs og  jeg ikke blive brændt af ;) 

Det er jeg også spændt på at høre... 

Skrevet

Jeg har prøvet at lave en aftale med hende ca tre gange nu og hver gang, en times tid inden, så forsvinder hun. Virker lidt suspekt. 

Skrevet

Hun er kun fokuseret på penge

Skrevet

Jeg vil prøve at bidrage :-).

Jeg har ikke mødt hende, men har fået en snap til hende og har set hende vise sig frem (mod sugar).

Hun har den vildeste krop, hvis man er til de mere slanke typer - og så har hun faktisk et par ret store bryster.

Hun virker interesseret i et møde, men her er hendes pris i den høje ende og muligvis over mit niveau prismæssigt; så jeg overvejer pt.

Skrevet

Jeg læste med og vil også bidrage lidt til den omtalte profil og til om nogen kender til den smukke unge babe. Jeg har før haft udvekslet telefon nummer ( som matcher pigen, så hun er ikke fake ) fra en af hendes mange tidligere profiler derinde. Pt har hun to, kan man se.

https://sugardaters.dk/show?alias=Sugaraddictive1012

Jeg er helt enig, smuk og flot krop, men jeg har ikke mødt hende, for efter at hun gav nummer, kan man se på de sociale medier, at hun er, og stadig er under 18 år, så det afholdt mig fra møde. Så det skal nok også tages i betragtning, hvis man vil indgå en aftale med hende. Hun er en del af en større veninde flok derinde og 1 g`er, gymnasiet irrelevant at nævne selvfølgelig.   

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.