Hop til indhold
SuperWood

highonlife1621

Recommended Posts

TboneDK skrev, for 24 minutter siden:

All talk, no action

Sikker? Jeg har en aftale med hende senere idag, men det sker jo af og til man bliver brændt af

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har mødtes med hende, men hun er lidt svær at få kontakt med, og holde kontakten med ;)! Men håber det går godt for dig, ved hun har den vildeste krop ;)!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
SugarMan skrev, for 11 minutter siden:

Har mødtes med hende, men hun er lidt svær at få kontakt med, og holde kontakten med ;)! Men håber det går godt for dig, ved hun har den vildeste krop ;)!!

Mange tak, ja hun ser overdrevet dejlig ud, så håber bestemt også det bliver til noget ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SugarMan skrev, for 3 minutter siden:

Så håber jeg også du vil skrive en lille anekdote om det ;)!

Jeg skal nok skrive herinde hvis det lykkes mig at møde hende, har som sagt en aftale med hende senere, så nu håber jeg bare hun er seriøs og  jeg ikke blive brændt af ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
SuperWood skrev, for 9 timer siden:

Jeg skal nok skrive herinde hvis det lykkes mig at møde hende, har som sagt en aftale med hende senere, så nu håber jeg bare hun er seriøs og  jeg ikke blive brændt af ;) 

Det er jeg også spændt på at høre... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har prøvet at lave en aftale med hende ca tre gange nu og hver gang, en times tid inden, så forsvinder hun. Virker lidt suspekt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil prøve at bidrage :-).

Jeg har ikke mødt hende, men har fået en snap til hende og har set hende vise sig frem (mod sugar).

Hun har den vildeste krop, hvis man er til de mere slanke typer - og så har hun faktisk et par ret store bryster.

Hun virker interesseret i et møde, men her er hendes pris i den høje ende og muligvis over mit niveau prismæssigt; så jeg overvejer pt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læste med og vil også bidrage lidt til den omtalte profil og til om nogen kender til den smukke unge babe. Jeg har før haft udvekslet telefon nummer ( som matcher pigen, så hun er ikke fake ) fra en af hendes mange tidligere profiler derinde. Pt har hun to, kan man se.

https://sugardaters.dk/show?alias=Sugaraddictive1012

Jeg er helt enig, smuk og flot krop, men jeg har ikke mødt hende, for efter at hun gav nummer, kan man se på de sociale medier, at hun er, og stadig er under 18 år, så det afholdt mig fra møde. Så det skal nok også tages i betragtning, hvis man vil indgå en aftale med hende. Hun er en del af en større veninde flok derinde og 1 g`er, gymnasiet irrelevant at nævne selvfølgelig.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...