Hop til indhold

Recommended Posts

Hej der ude.

Jeg har længe gået og fantaseret om en ladyboy, har prøve en del pige med på spånding dildo men tænkte jeg gærne vil prøve noget mere ægte og nok også hår og ville :) 

Hvade mange tanke/bekymringer om en LB og hun skulle værer meget kvinde også. Falde over Alana og så hun går ind samme med Kristy så tænke vis det nu går helt galt så er der også en super smuk lække kvinde som oven i købet er godt anmelde her inde. Fik lave en aftalle med Alana hun svar hurtig på SMS og svar fint på alle min spørgsmål vi aftale tid og pris for trekant. 

Da jeg ankom på adrassen var jeg meget spændt og nervøs "hvad-fanden havde jeg kasted mig ud i" det var Alana der opned døren, ok tænke jeg hun ser virklige godt ud en fræk lille røv og super frækt lingeri havde hun på, og så kom Kristy wow hun er også super lække, Jeg fik sagt at det var min første gange med en LB det var helt ok, ikke noget problemer sage de bække to vi har styr på det sagde de bække med et frækt smil. 

I får kun lidt om hvad der så skete :)

Starte ud med et hurtig bad på fra badet in i rumme tænker jeg i gen fuck hved fande er du har gang i....  Da jeg kom ind i leje værelset lå bække pige på senge og leje med hinande wow et syn, efter jeg bar stod det og nød synst sagte de bække kom her og sedte dig, en pige forand mig og en bag ved mig, de begynte at kyse slikke og hender over aldt, kysen bliv dyber og vilder, jeg blive virkelig liderlig, en begynte at sutte men en ande kysse mig så sktfted de i et stykke tid det var så entens jeg misted ald tid og sted og nød det så meget... aner ikke hvor længe vil alle bar kysse slikke og sute jeg må bed dem stoppe jeg var så tæt på at skyde kanongen af. Vi hold en lille pause hvor der blive skruet helt ned for tempoet :) og så vil jeg ikke fortælle hvad der eller skete da vi først gik i gang.

Det var en kæmpe oplevelse har aldrig prøvet noget så vildt og frækt, er 120% sikke på at bække pige også syntes det var vild fedt at se det vilde smik på Kristy da vi var færdig og Alana grin sige meget.
bar jeg skrive det her bliver jeg liderlige :) 

Glæder mig så meget til næste gange fuck det var så fedt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey :-)

Tak for anmeldelsen! Det lyder som om at du nød det :-)

Kunne dog godt tænke mig at høre lidt om stedet og pigerne generelt (udover at de var dejlige, er jo ikke sikkert alle her har samme smag som dig ;-) )

Hvordan deltog Kristyn udover at hun gav BJ og kyssede? Var der strapon invoveret fra hendes side? Hvad gav du for oplevelsen? Badede de begge sammen med dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Jeg kan svare på lidt af det, han skriver at da han kom ind fra badet lå pigerne og legede sammen, så jeg tror ikke de var med i badet. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Udover det, tak for en fed beretning, lyder som en tur man burde prøve. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrB skrev, den 9/3/2018 at 08:05:

Hey :-)

Tak for anmeldelsen! Det lyder som om at du nød det :-)

Kunne dog godt tænke mig at høre lidt om stedet og pigerne generelt (udover at de var dejlige, er jo ikke sikkert alle her har samme smag som dig ;-) )

Hvordan deltog Kristyn udover at hun gav BJ og kyssede? Var der strapon invoveret fra hendes side? Hvad gav du for oplevelsen? Badede de begge sammen med dig?

Den med bade spring jeg over.

Kristyn har ikke noget spændt på hun var med til sex med mig og Alana.

jeg gav 1800 for 30 min, der var ingen tid pras eller nogen med der blev prøvet at spite ting på vi tod den tid ting tog.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...