Hop til indhold
Guest pedeped

Katja - de store ægte bryster's gudinde!

Recommended Posts

Guest pedeped

Katja http://massage.side6.dk/katjalover er i landet 2-3 gange årligt. Jeg må indrømme at jeg har besøgt hende før, flere gange. Jeg kan ikke stå for de bryster. Og hende selv.

Katja er braziliansk/spansk og ligner det. Tindrende sorte øjne, sort hår, og iltert temperament, når det tager hende. Andre gange kan hun dog godt være lidt passiv. Men, som de fleste piger, når man først kender hende lidt og hun er tryg ved en kommer det 1000 gange positivt igen. Katja forekommer altid høj når jeg møder hende, hver gang snydes jeg af de høje hæle. Fantastiske bryster, ægte, tør jeg vædde, og en lidt trivelig pige med en god bred sydamerikansk behind, omend jeg tror den angivne kampvægt holder, efter at have bakset med hende. Og ellers er jeg totalt ligeglad. Katja kysser, måske ikke voldsomt meget, men mere end da jeg mødte hende første gang for 2-3 år siden. Hun er imødekommende, omend man får mest ud af det hvis man selv viser lidt initiativ; og iøvrigt hun selv også. Hun er altså ikke til at stå for når hun får orgasme under vildt ridt, falder forover så hun lander på sine fantastiske bryster, hvis man ikke lige når at fange dem i hænderne, hendes sorte øjne skinner og hun, efter lidt tids pusten ud, stille hvisker “Thank you”. Det er så også tæt på hendes ordforråd på engelsk, så selv om det fungerer hvis man selv kan bare få ord på spansk/portugisisk er det lidt som med mange andre latinske piger: Det er ikke samtalen, der er det vigtigste. Katja’s afskedsspeciale består i at vimse nøgen omkring i værelset mens hun lufter ud når man tager tøj på, kæler og småkysser med hende. Hun er altså et syn for guder, den pige! Og står klart på listen når hun næste gang kommer til København.

Katja et er must hvis man er til store ægte bryster, og ikke er bange for ikke at kunne snakke voldsomt meget med hende (hvis man ikke kan spansk/portugisisk). Og skynd jer, hun forlader København for denne gang lige efter påske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Herlig beretning, hende MÅ jeg besøge. Men jeg når det desværre ikke dennegang.

Ved du hvornår hun atter er i Danmark?

Hilsen

Bergi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest pedeped

Herlig beretning, hende MÅ jeg besøge. Men jeg når det desværre ikke dennegang.

Ved du hvornår hun atter er i Danmark?

Hilsen

Bergi

Jeps, ikke alene MÅ du, det SKAL du! Nu er jeg ikke til anal, men hun reklamerer da med det, til en beskeden merpris, så jeg tror hun er helt med på den. Nej, jeg ved ikke hvornår hun kommer næste gang, men hun er her typisk en 2-3 uger forår og efterår, så watch out! Hun plejer at have profilbillede med på side6.dk, så hun er til at få øje på.

Good luck, Pede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op nogle batterier! De må mindst være high voltage.

Gider I være behjælpelige med information, når hun dukker op igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest pedeped

Hold da op nogle batterier! De må mindst være high voltage.

Gider I være behjælpelige med information, når hun dukker op igen?

For de hurtige er der også mulighed for at få ladet batterierne op imorgen...

Skal prøve at huske at smide et par ord næste gang hun er her.

Go' påske, Pede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...