Hop til indhold
Guest Peter26

Sexet ung pige i Randers

Recommended Posts

Peter26 skrev, for 17 timer siden:

Nogle som har besøgt hende her? https://annoncelight.dk/showad/245797

Gid der var flere smukke kvinder i Randers som tog imod :-)

Smuk er heldigvis individuelt.;)

Et par babser siger nu ikke meget.

Nogen er til ung andre modne. 

Godt vi ikke alle er en stereotype. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doctor Jekyll skrev, for 21 minutter siden:

Hvorfor blander du dig, Frodige Ida, når du ikke har noget at bidrage med.... (udover åbenbart mavesurhed over du ikke er ung mere)

Stop dog dig selv. Jeg skriver intet negativt men syntes det er en underlig efterlysning og udtagelse siden trådstarter ikke har besøgt den unge dame.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har ikke noget med at gøre om du skriver noget negativt eller ej. det har noget med at at gøre at du IKKE bidrager med noget til indlægget uanset om det er negativt eller ej. Men det har du vel også lov til at gøre. men igen du svarer ikke på spørgsmålet som trådstarteren starter.

du citiere trådstarteren og skriver "

Smuk er heldigvis individuelt.;)

Et par babser siger nu ikke meget.

Nogen er til ung andre modne. 

Godt vi ikke alle er en stereotype. "

 

Doktor jekyll skriver""Hvorfor blander du dig, Frodige Ida, når du ikke har noget at bidrage med.... (udover åbenbart mavesurhed over du ikke er ung mere"

 

Så svarer du "Stop dog dig selv. Jeg skriver intet negativt men syntes det er en underlig efterlysning og udtagelse siden trådstarter ikke har besøgt den unge dame."

 

hvis du synes det er en underlig efterlysning og udtagelse, hvorfor skriver du så ikke det til at starte med?

Desuden er der er mange efterlysninger af gp'er, som folk ikke har besøgt, men efterlyser om andre har. og det tror jeg også du udmærket godt ved.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

F Ida er altid sur når nogen skriver om andre GP end hende selv. 

Jeg har ikke besøgt den unge pige fra Randers. Men jeg ku godt, som man siger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er mit indtryk, at annoncer, hvor der ikke er et telefonnummer, som regel er oprettet for at fiske mailadresser, men det kan da være, at jeg tager fejl.
Jeg har nu ikke lyst til at undersøge, om jeg tager fejl, selvom annoncerne ofte ser spændende ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efterhånden er dette forum invaderet af glædespiger der kommenterer lystigt på andre piger. Men det værste er alle de opslag der skamroser en GP hvorefter der takkes i lange baner fra selvsamme GP og tilmed skrives som var det en personlig SMS korrespondance! Ufatteligt at administrator ikke snart renser dette forum for den gratis reklame flere piger får på denne vis! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...