Hop til indhold
ppd

Laura, Cassiopeia Stars Østerbro?

Recommended Posts

24 år, "Girl Next Door" 172 cm høj, langt mørkt hår og B skål..

Hold da op. Hun skal da prøves.

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=711

Virkelig ingen som har været forbi denne, på billederne, attraktive studine endnu..?

Frygter lidt, at vi alle går glip af noget spændende..

Redigeret af Ledvogter
Billeder fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 5 timer siden:

24 år, "Girl Next Door" 172 cm høj, langt mørkt hår og B skål..

Hold da op. Hun skal da prøves.

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=711

Virkelig ingen som har været forbi denne, på billederne, attraktive studine endnu..?

 

 

 

Frygter lidt, at vi alle går glip af noget spændende..

Umiddelbart kunne det godt ligne “livlige Laura”

Redigeret af Rooster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 6 minutter siden:

Umiddelbart kunne det godt ligne “livlige Laura”

Præcis samme tanke..eller en pige med samme mål og krop?

Håber jeg får tid til at komme forbi og se for migselv.

Andre er velkomne til at byde ind.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er Laura så må jeg da sige de smører tykt på ved at kalde hende debuterende.. Hahaha.. Det ville en del gæster nok beklage sig over især når man tænker på hvor populær Laura var så der jo en del herinde der har besøgt hende.. Det tror jeg da bestemt ikke at Cassiopeia ville påstår.. 

Plus at Laura lige nu frekventerer i Sexy secret.. Og på Cassiopeia står der at den nye Laura kun kan findes på Cassiopeia:D..

Redigeret af JenniferRomantica
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er naturligvis ikke tale om samme "Laura". De af os, der for at par år tilbage har mødt Laura - bl.a. hos Sexyclub - kan sagtens se forskel. - Hvis man f.eks. sammenholder billedet af denne her Laura hos Cassiopeia stående med samlede ben - med billedet nu hos SexySecret af den Laura stående med samlede ben - vil man kunne se forskellen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gå nok.

Hvis hun bare ser halv så godt ud og med de kvaliteter på lagnet som den Laura vi alle kender, så kan vi godt sige vi har. 

images?q=tbn:ANd9GcRvtL1tQs6edcjxXTcIYCq

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 11 minutter siden:

Det gå nok.

Hvis hun bare ser halv så godt ud og med de kvaliteter på lagnet som den Laura vi alle kender, så kan vi godt sige vi har. 

images?q=tbn:ANd9GcRvtL1tQs6edcjxXTcIYCq

Og kan vi toppe den med mere "sikkerhed" så tænker jeg den er lige i øjet.. Hahaha.. 

Spøj til side så synes jeg denne nye Laura ser ud til i hvertfald at opfylde de kropslige kvaliteter:D..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden:

Og kan vi toppe den med mere "sikkerhed" så tænker jeg den er lige i øjet.. Hahaha.. 

Spøj til side så synes jeg denne nye Laura ser ud til i hvertfald at opfylde de kropslige kvaliteter:D..

Bestemt! Håber virkelig hun bliver tilfredsstillet og har en umættelig appetit for så pæne piger som hende (udfra hendes billeder) fortjener at blive tilfredsstillet og få tilført kapital til bankbogen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxhard
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Og kan vi toppe den med mere "sikkerhed" så tænker jeg den er lige i øjet.. Hahaha.. 

Spøj til side så synes jeg denne nye Laura ser ud til i hvertfald at opfylde de kropslige kvaliteter:D..

Ja, slanke brunetter er dejlige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, den 8/3/2018 at 19:37:

Der er naturligvis ikke tale om samme "Laura". De af os, der for at par år tilbage har mødt Laura - bl.a. hos Sexyclub - kan sagtens se forskel. - Hvis man f.eks. sammenholder billedet af denne her Laura hos Cassiopeia stående med samlede ben - med billedet nu hos SexySecret af den Laura stående med samlede ben - vil man kunne se forskellen.

Laura...samlede ben ? :D

Nej spøg til side, samme type, men tror ikke det er samme pige, skal måske forbi for at verificere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 15 minutter siden:

Laura...samlede ben ? :D

Nej spøg til side, samme type, men tror ikke det er samme pige, skal måske forbi for at verificere

Når vores "gamle" Laura "samler benene" ser man mellem hendes slanke lår lys helt oppe under hendes fisse. "Nye" Lauras lår er lidt kraftigere og tillader ikke solen at skinne igennem. - Det vil naturligvis være en god løsning for dig selv "mentalt" at kontrollere begge pige ved nærsyn, - og også "fysisk".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Drenge

Jeg (nye Laura) er naturligvis nødt til at kommentere. Vi er flere navnesøstre og jeg var ganske korrekt debuterende da jeg startede på Cassiopeia sidste år - men jeg skal nok bede Cassiopeia om at ændre det i beskrivelsen :-)

Glæder mig til “inspektionen” i nærmeste fremtid ;-)

God søndag fra Laura på Cassiopeia

Del dette indlæg


Link til indlæg
LauraCassiopeiastars skrev, for 45 minutter siden:

Kære Drenge

Jeg (nye Laura) er naturligvis nødt til at kommentere. Vi er flere navnesøstre og jeg var ganske korrekt debuterende da jeg startede på Cassiopeia sidste år - men jeg skal nok bede Cassiopeia om at ændre det i beskrivelsen :-)

Glæder mig til “inspektionen” i nærmeste fremtid ;-)

God søndag fra Laura på Cassiopeia

Dejligt at du skriver Laura. Dét er virkelig forfriskende. 

Jeg håber inderligt du får masser af succes og begær,  kommer til at tjene kassen og får en dejlig og frem for alt sjov og spændende tid. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 12 minutter siden:

Dejligt at du skriver Laura. Dét er virkelig forfriskende. 

Jeg håber inderligt du får masser af succes og begær,  kommer til at tjene kassen og får en dejlig og frem for alt sjov og spændende tid. 

 

 

Jeg takker rigtig mange gange for lykønskningerne, Hr :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxhard

.... har en svaghed for velformede og velformulerede kvinder<3

 

Redigeret af Maxhard

Del dette indlæg


Link til indlæg
LauraCassiopeiastars skrev, den 11/3/2018 at 19:01:

Kære Drenge

Jeg (nye Laura) er naturligvis nødt til at kommentere. Vi er flere navnesøstre og jeg var ganske korrekt debuterende da jeg startede på Cassiopeia sidste år - men jeg skal nok bede Cassiopeia om at ændre det i beskrivelsen :-)

Glæder mig til “inspektionen” i nærmeste fremtid ;-)

God søndag fra Laura på Cassiopeia

Vender lige tilbage til denne tråd. Laura på cass er sød, lækker, fit, i godt humør og indlevende. Min kommentar er baseret på 4, eller er det 5, besøg. Hun har ikke mange vagter - passer vist på sig selv. Nå, det fik jeg lige lyst til at skrive på en forårsdag på terassen. 

Take care 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Highlow skrev, 1 time siden:

Vender lige tilbage til denne tråd. Laura på cass er sød, lækker, fit, i godt humør og indlevende. Min kommentar er baseret på 4, eller er det 5, besøg. Hun har ikke mange vagter - passer vist på sig selv. Nå, det fik jeg lige lyst til at skrive på en forårsdag på terassen. 

Take care 

Fint at holde tråden varm. - Og så gentager vi lige adressen, så vi husker, hvad vi snakker om. - Hun er jo sød og lækker.

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=711

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...