Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige besøgt : https://annoncelight.dk/showad/246354

Der fik jeg både fransk, dansk og (efter lidt overtalelse) græsk. Startede også fint med at hun gav sig selv en sprøjteorgasme. Var ganske godt tilfreds med oplevelsen. Hun sluttede af med en gang superfransk hvorefter jeg kom ud over hendes små bryster

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrPilot skrev, for 20 minutter siden:

Har lige besøgt : https://annoncelight.dk/showad/246354

Der fik jeg både fransk, dansk og (efter lidt overtalelse) græsk. Startede også fint med at hun gav sig selv en sprøjteorgasme. Var ganske godt tilfreds med oplevelsen. Hun sluttede af med en gang superfransk hvorefter jeg kom ud over hendes små bryster

Det lyder lige som noget for mig.

Og hvem af de søde damer på billederne besøgte du?
Og hvad måtte du betale for sådan en omgang?

Redigeret af Arne Diller
stavefjel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var den lille mørkhårede. Jeg betalte 1000 for det hele. Hun startede med 1500, men der sagde jeg at det var for meget, så jeg foreslog 800 som hun gik med til. Under akten fik jeg overtalt hende til græsk for 200 ekstra. Man må gerne røre, og ved hendes sprøjteorgasme havde jeg et par fingre i hendes lille delikate fisse

Del dette indlæg


Link til indlæg
kunforsjov75 skrev, den 8/3/2018 at 16:17:

Hej er der nogen der ved og har erfaringer med thai massage i Kalundborg. 

Når jeg ringer og spørg. Er der ingen der tilbyder body2body eller harpy endning. 

 

Pft 

Hvis du ringer og spørger ind til andet end blot massage, vil svaret ret ofte være; "Kom og snak med pigen", eller en decideret afvisning, det er fåtallet der antyder at man kan få andet end massage, hvis kunden ringer og booker tid til massage, og herefter spørger ind til øvrige ydelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...