Hop til indhold

Recommended Posts

Jag har besökt Blue Diamond http://blue-diamond.dk/cms/index.php under flera år och alltid valt Body Tantra massage. Stället har flyttat till olika platser genom årens lopp och personal har slutat och bytts ut. Jag besökte dem på Hvidovrevej för ett par dagar sedan för första gången. Trevligare omgivning här än på Krimsvej och stora fina lokaler. Jag fick massage av Bum som jag träffade för första gången och hon är relativ ny där. Hon är en typisk thai-pige med små bröst som masserade mig med hela sin kropp och själ helt underbart. :P Det skulle vara intressant att höra om det finns någon annan här på forumet som har erfarenhet av Blue Diamond och deras övriga utbud av massageformer och piger. :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er muligt, at jeg læser dit indlæg forkert, men Hvidovrevej har intet med Krimsvej at gøre. Gudskelov da. Så vidt jeg har forstået, er Hvidovrevej en filial af Classic i Herlev.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er muligt, at jeg læser dit indlæg forkert, men Hvidovrevej har intet med Krimsvej at gøre. Gudskelov da. Så vidt jeg har forstået, er Hvidovrevej en filial af Classic i Herlev.

Kopi af lue Diamonds hjemmeside:

Velkommen

Thai massage i København

Skandinaviens absolut bedste og største

Thai massage, wellness, Thai tantra©, Wat Po, Nuru Soap

Wat Po,- Trad. Olie Massage,- Chaloi Sag,-Thai Tantra©,-Body2body,- Body tantra©,- Aroma,- Nuru,- Soap

Hvidovrevej 80 E tlf. 71630794

SKJULT NR. OG SMS BESVARES IKKE

Ser ud til de er flyttet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er muligt, at jeg læser dit indlæg forkert, men Hvidovrevej har intet med Krimsvej at gøre. Gudskelov da. Så vidt jeg har forstået, er Hvidovrevej en filial af Classic i Herlev.

Kanske jag uttryckte mig otydligt. :roll: Blue Diamond har tidigare funnits på Krimsvej men har för några veckor sedan flyttat till Hvidovrevej. De har även en filial på Amager och har eller har haft en filial i Malmö. :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kanske jag uttryckte mig otydligt. :roll: Blue Diamond har tidigare funnits på Krimsvej men har för några veckor sedan flyttat till Hvidovrevej. De har även en filial på Amager och har eller har haft en filial i Malmö. :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kanske jag uttryckte mig otydligt. :roll: Blue Diamond har tidigare funnits på Krimsvej men har för några veckor sedan flyttat till Hvidovrevej. De har även en filial på Amager och har eller har haft en filial i Malmö. :!:

Beklager, jeg troede, at der var tale om Hvidovrevej 233!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...