Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Anmeldelse af "besøgende"

Recommended Posts

Guest FrokostUartig

Nåh - jeg ser, at jeg er blevet anmeldt... 

Og forunderligt nok er en del info, som jeg faktisk har sagt i fortrolighed, blevet delt i anmeldelsen.

Trods min tydelige markering af "gensidig diskretion" i min annonce.

Jeg har i flere timer forsøgt at få korrigeret de personlige data ud og er blevet oplyst, at det ikke kan lade sig gøre at redigere i en anmeldelse.

Derfor tænker jeg, at jeg nu vil prøve at lave min egen anmeldelse og se, om det virkeligt kan passe, at man ikke kan redigere i et opslag.

Så here goes - jeg vil gerne anmelde Albert, som så gerne ville trænge op i mig uden gummi og bare lige mærke mig lidt. Selv om jeg sagde nej igen og igen. Og han slikkede mig ikke træt - det kan ikke lade sig gøre. 

Og det er bare teknik, når det ser ud som en sperm-ladning fylder munden op.. Jeg har endnu ikke set en mand bidrage med så meget sperm, at en kvindes mund fyldes op.

Og jeg har edder dyrket meget sex.

Hans pik var ret skøn - overraskende nok var han tillige villig til at dele alle mulige personlige oplysninger - som jeg dog af hensyn til den gensidige diskretion undlader at dele - fordi jeg godt kan respektere hans ønske om at være privat - selv om det ikke er gensidigt.. men sådan er der så meget..

Hvordan er det nu - nåh jo - jeg læser igen og igen - at man ikke kan stole på en luder.. - ell er det en luder-kunde, man ikke kan stole på... 

God aften til jer, som læser med - og husk nu, at nogle af os faktisk er rigtige mennesker, som tager det her alvorligt - fordi sex er røvdejligt og mænd er skønne og forskellige mænd byder på de skønneste oplevelser, som gør livet herligt !!!!!

Men besøgende som ikke udviser gensidighed - tja... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Super  godt  skrevet  og  godt  at  få  denne  vinkel  på. 

Jeg  er  ked af at høre at  dine  grænser  ift  diskretion ikke  er  blevet  respekteret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min sengetid er udskudt. FrokostUartig har leveret nogle af de mest underholdende input i mands minde. Jeg vil læse med hele natten :-) 

FrokostUartig, tag det nu roligt. Ingen kan genkende dig ud fra det, som er skrevet herinde. Der er intet afslørende i det. Tag et glas (mere) og slap af. 

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var så lige et smut ovre inde i tråden/anmeldelsen.  Jeg er sådant set ganske enig i, at der er nogle passagerer og nogle fortolkninger der var aldeles unødvendige.  Et eller andet sted er den sårbare part jo pigen, og jeg kan sagtens forstå at man lige vil korrigere nogle misforståelser. Det er så sket i denne tråd, hvilket også  er forståeligt nok. Men.... nu var der så en del ekstra kommentarer i selve anmeldelsen, og her tror jeg faktisk af GP´en har skudt sig selv i foden.  Det der er skrevet i denne tråd havde været rigeligt. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej frokostuartig. 

Jeg er da frygtelig kedaf at vores møde gik galt i mandags :-( 

kunne stadige godt tænke mig og vide hvorfor ??

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 2 timer siden:

Jeg har i flere timer forsøgt at få korrigeret de personlige data ud og er blevet oplyst, at det ikke kan lade sig gøre at redigere i en anmeldelse.

Moderatorerne kan altid redigere i en anmeldelse - og personlige oplysninger fjerner/skjuler de øjeblikkeligt , såsnart de ser en rapport om det + anmelderen får måske karantæne.

NB. hvis man ser personlige oplysninger skal man:

1. aldrig skrive om det i tråden, da alle så vil bemærke det, som de ellers ikke ville have bemærket ;-)

2. derimod straks indrapportere det ;-)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
B-ande skrev, for 10 timer siden:

Hej frokostuartig. 

Jeg er da frygtelig kedaf at vores møde gik galt i mandags :-( 

kunne stadige godt tænke mig og vide hvorfor ??

Og så får vi lige svaret ud i debatten, så alle kan se, hvad jeg mon tænker om dette.....

"

Efter du har smidt en anmeldelse på eroguide, som en af mine andre besøgende har vist mig screen-dump - så bliver det en kold dag i Helvedet, før vi ses !

Så nederdrægtig adfærd !!!

Til advis er jeg ikke en cirkuspony, man skal "opleve" !"

Del dette indlæg

Link til indlæg

FrokostUartig, du er sgu en speciel madamme. Jeg vil forsøge at booke dig en af dagene. Nu får jeg nemlig rigtig lyst til at besøge dig. Jeg kan afsløre den intime detalje, at jeg er en mand :-) 

Om ikke andet har du fået en masse omtale som følge af dine indlæg. Alle Københavns “uartige” drenge kender dig nu af omtale :-) 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Blow lover skrev, for 3 minutter siden:

FrokostUartig, du er sgu en speciel madamme. Jeg vil forsøge at booke dig en af dagene. Nu får jeg nemlig rigtig lyst til at besøge dig. Jeg kan afsløre den intime detalje, at jeg er en mand :-) 

Om ikke andet har du fået en masse omtale som følge af dine indlæg. Alle Københavns “uartige” drenge kender dig nu af omtale :-) 

Og jeg lover dig, at blive en "overnight sensation" på eroguide var IKKE mit ønske.

Jeg værdsætter diskretion og at være nærværende i mit virke - ikke at "råbe" af tåbelige mænd på en digitalt platform, hvor det maskuline mener at have ret til at overrule, hvad der er menneskeligt gensidigt mere end maskulint fremhævende - men nogle gange sker ting... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror i virkeligheden, at du er uddannet inden for marketing. Snedigt marketing stunt, som du har gennemført på under et halvt døgn. Meget snedigt.

Du skal nok på forhånd tænke over, hvilket forum du optræder i, når du sparker døren op til dette forum og i bedste Ma Baker stil affyrer et oversavet jagtgevær. Hvis jeg til sammenligning gik ind i stuen til en strikkeklub bestående af vestjyske koner ville jeg nok også skulle sætte filter på, før jeg åbnede munden :-) 

Jeg må altså snart møde dig. Tilbyder du ydelsen at blive lagt over mine knæ og få en gammeldaws endefuld? :-) 

Redigeret af Blow lover
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Blow lover skrev, for 5 minutter siden:

Jeg tror i virkeligheden, at du er uddannet inden for marketing. Snedigt marketing stunt, som du har gennemført på under et halvt døgn. Meget snedigt.

Du skal nok på forhånd tænke over, hvilket forum du optræder i, når du sparker døren op til dette forum og i bedste Ma Baker stil affyrer et oversavet jagtgevær. Hvis jeg til sammenligning gik ind i stuen til en strikkeklub bestående af vestjyske koner ville jeg nok også skulle sætte filter på, før jeg åbnede munden :-) 

Jeg må altså snart møde dig. Tilbyder du ydelsen at blive lagt over mine knæ og få en gammeldaws endefuld? :-) 

Endnu en vurdering af min faglige baggrund, som langt fra rammer... Men pyt nu med det.. 

Du skal huske på, at du måske har lyst til at møde mig - men jeg selv bestemmer, hvem jeg ønsker skal trænge op i mig... 

Og du burde læse dialogen, som jeg brugte hele min eftermiddag på at få lukket sagen, inden jeg besluttede mig for at give mit besyv med.

Kald det hvad du vil - jeg har for længst erkendt, at man i denne ramme sagtens kan tale for døve ører... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her er så en tråd mere hvor jeg er nød til at korrigere FrokostUartig når hun skriver jeg plager om at trænge op uden gummi. Hun må genlæse vores mail korrespondance og læse hvad hun sendte til mig d. 4.3.2018 kl 08.51 Det skriger til himlen og jeg viser gerne en screenshot hvis hukommelsen er helt håbløs.

og du siger du ønsker diskretion, men hvis det du skriver er rigtigt, er du ikke diskret om din kunders ønske.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og hvad synes i andre. Ville det være ok at vise et screenshot, hvor hendes mailadresse selvfølgelig også er synlig, så det samtidig verificeres at det er en mail hun har sendt.

Den viser hvad jeg bliver tilbudt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Albert7 skrev, for 14 minutter siden:

Her er så en tråd mere hvor jeg er nød til at korrigere FrokostUartig når hun skriver jeg plager om at trænge op uden gummi. Hun må genlæse vores mail korrespondance og læse hvad hun sendte til mig d. 4.3.2018 kl 08.51 Det skriger til himlen og jeg viser gerne en screenshot hvis hukommelsen er helt håbløs.

og du siger du ønsker diskretion, men hvis det du skriver er rigtigt, er du ikke diskret om din kunders ønske.

Nemlig - se hvor ubehageligt det er at få plastet intime detaljer sagt i fortrolighed ud i et digitalt univers.. frygtelig !!! 

Og lad mig lige se - du var forbi i fredags - hvilken dato var det nu...bombombom... nåh jo d. 2. marts - dialogen fra mandag var om den aftale, som nu er aflyst.. ;-) - bare så vi er enige.. 

Redigeret af FrokostUartig
manglede at tilføje...

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 1 minut siden:

Nemlig - se hvor ubehageligt det er at få plastet intime detaljer sagt i fortrolighed ud i et digitalt univers.. frygtelig !!! 

Har du fået læst den mail ? Du ved jo godt selv du ikke har skrevet hele sandheden og her skriver jeg om noget der kan dokumenteres

Del dette indlæg

Link til indlæg
Albert7 skrev, for 1 minut siden:

Og hvad synes i andre. Ville det være ok at vise et screenshot, hvor hendes mailadresse selvfølgelig også er synlig, så det samtidig verificeres at det er en mail hun har sendt.

Nok ikke rigtig og gøre, forstår godt hvad du mener :-) 

Er selv ireterret over hvorfor jeg blev afvist ved døren, har også lækre maile, som jeg ønsker bliver opfyldt. 

Føler hun er en ener...

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes hele denne tråd er kørt lidt af sporet. Tråden burde handle om oplevelsen med FrokostUartig, og det kan både være en mindre god oplevelse eller en bedre.

Hele denne tråd burde være mellem FrokostUartig og Albert17. Denne burde ikke være placeret under anmeldelser. 

Det er også sjældent, at man ser en “anmeldelse” af en kunde. Jeg personligt syntes, at I burde få misforståelserne ud af verden og komme videre.

At det så måske ikke ligefrem bliver et gensyn mellem jer to “turtelduer”, er op til jer <3

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Albert7 skrev, for 23 minutter siden:

Siden du spørger, så synes jeg, du skal lade være at forfølge denne yderligere. FrokostUartig føler, at du har overtrådt hendes ønske om diskretion.
Tag det til efterretning og kom videre. Du kommer bare til at fremstå som en lille mand, ved at insistere på at 'vinde' eller få ret .. eller hvad det er, formålet er.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
B-ande skrev, for 24 minutter siden:
snakie skrev, for 3 minutter siden:

Siden du spørger, så synes jeg, du skal lade være at forfølge denne yderligere. FrokostUartig føler, at du har overtrådt hendes ønske om diskretion.
Tag det til efterretning og kom videre. Du kommer bare til at fremstå som en lille mand, ved at insistere på at 'vinde' eller få ret .. eller hvad det er, formålet er.

Jeg insisterer ikke på at vinde, men det er intimiderende når der skrives noget der er direkte usandt om en, og jeg kan bevise det er usandt. Nu har jeg skrevet til EG support og afventer deres svar. Jeg mener ikke jeg har skrevet noget der går for tæt på og identificerer hende, hvis jeg havde gjort det, forventer jeg også EG ville slette det med det samme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi stopper her!

Vi gider ikke se diverse anmeldelsestråde udvikle sig til en lang omgange påstande og personangreb. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...