Hop til indhold
woolfman2

Kun kort tid - hvorfor?

Recommended Posts

Jeg laeser ofte om piger som kun er her en uge eller lignende. Det syns jeg er dårligt. Hvorfor tror di det er sådan? Får pigerne ikke vare her längre tid?

Del dette indlæg


Link til indlæg
woolfman2 skrev, for 6 minutter siden:

Jeg laeser ofte om piger som kun er her en uge eller lignende. Det syns jeg er dårligt. Hvorfor tror di det er sådan? Får pigerne ikke vare her längre tid?

Vel sagtens fordi de har børn og famile i deres hjemland, der også skal forsøges. I øvrigt er det nu mit indtryk at de er her lidt længere en blot en uge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

Muligvis også fordi de arbejder hver dag i den tid de er her..... formentlig ganske trættende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eller et reklame kneb for at lokke flere i butikken. Ved at skrive at man kun er der kort tid, så tænker mange at man hellere må skynde sig at besøge hende.

Redigeret af Visti-Vistisen

Del dette indlæg


Link til indlæg
woolfman2 skrev, for 21 timer siden:

Jeg laeser ofte om piger som kun er her en uge eller lignende. Det syns jeg er dårligt. Hvorfor tror di det er sådan? Får pigerne ikke vare her längre tid?

De det ofte således af de rykker rundt til andre byer. 

ikke ensbetydende med de er taget hjem 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...