Hop til indhold
Fregne

Danmarksgade Rds. Jyl. smuk. og bedste Thai. massør

Recommended Posts

Hun er ganske fantastisk, Mee eller sådan lignende, i Randers: Smuk som en af de ypperste og yderst behagelig med en elegant,  fin og helt sublimt massage.

Grundig og udflettende i min bedste massage til dato - jeg har tilkøbt massage 5 gange hos hende og hver gang helt fantastisk.

Hun er desværre fundet af en anden ellers var jeg helt frisk på at give hende alt i velfærd.

Jeg tror hun går videre, men det har ikke min interesse. Hun er simpelthen for sød; til den del vælger jeg andre.

Fine priser i kendt leje - giver godkendt refusions-dokumentation; dejligt.

(Jeg går ind for udvikling af velfærd - ikke afvikling.

Stor anbefaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Interessant. Har dette sted en adresse  og et evt tlf.nr? Åbningstider? Læsere af tidligere indlæg vil vide at jeg skal finde en ny massør, hvor ordinær massage er i højsædet:(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, for 3 minutter siden:

Interessant. Har dette sted en adresse  og et evt tlf.nr? Åbningstider? Læsere af tidligere indlæg vil vide at jeg skal finde en ny massør, hvor ordinær massage er i højsædet:(

Det er muligvis denne som ligger på hjørnet af Danmarksgade og Hobrovej. 

 

Du kan finde samtlige klinikker i Randers, ved at klikke på linket i min signatur :) 

 

Amilia Thai massage

Hobrovej 15, 8900 Randers C
Tlf: 60212573
man-søn: 9:30-17:30

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Mee-Amilia? Kunne godt være. Desværre er indgangen alt andet end diskret. Man er til skue for hele den befærdede Hobrovej. Ikke fordi man har noget at skamme sig over..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hakkespætten skrev, for 3 minutter siden:

Den er lukket heldigvis ...

Altså klinikken er nedlagt?? 

Hvorfor heldigvis? :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hakkespætten skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har Aldrig været ude for noget mere elendig Thaimassage. Undskyld.....

Ok, men er du sikker på den er lukket - ikke bare ferie lukket? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 6 timer siden:

Ok, men er du sikker på den er lukket - ikke bare ferie lukket? 

 

Jeg kan bekræfte at butikken står tom, uden skilt og inventar. Det gjorde den i hvertfald i går 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curiosity skrev, for 30 minutter siden:

Jeg kan bekræfte at butikken står tom, uden skilt og inventar. Det gjorde den i hvertfald i går 

 

Tak, sletter den fra listen :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, den 7/3/2018 at 21:02:

Interessant. Har dette sted en adresse  og et evt tlf.nr? Åbningstider? Læsere af tidligere indlæg vil vide at jeg skal finde en ny massør, hvor ordinær massage er i højsædet:(

Kørte gennem Danmarksgade i går, og der er ikke umiddelbart nogen massage butik. Ikke med facadeskiltning i hvert fald. Men jeg har også en mistanke om, at nogle af de thai massører som annoncerer på AL, opererer fra 'private" lejligheder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curiosity skrev, for 47 minutter siden:

Kørte gennem Danmarksgade i går, og der er ikke umiddelbart nogen massage butik. Ikke med facadeskiltning i hvert fald. Men jeg har også en mistanke om, at nogle af de thai massører som annoncerer på AL, opererer fra 'private" lejligheder. 

Det er rigtigt. Thais Privat, Diskret er det nyeste. Der er nok også en del thaier der opgiver en adresse i nærheden af den klinik de masserer på. Den korrekte adresse får du når du ringer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Tænker måske Fregne mener Markedsgade 30, der ligger lige på den anden side af Hobrovej. Jeg ser der i oktober kom ny ejer. Jeg kan huske der før i tiden var skilt om “ingen sexuelle ydelser”

Del dette indlæg


Link til indlæg
1master skrev, for 19 timer siden:

Jeg gad nok vide om den omtalte klinik er den der er beliggende Hobrovej 15, lige ved siden af pizzariaet?

Det er den som hed Amelia og nu står tom. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fregne skrev, den 3/7/2018 at 19:18:

Hun er ganske fantastisk, Mee eller sådan lignende, i Randers: Smuk som en af de ypperste og yderst behagelig med en elegant,  fin og helt sublimt massage.

Grundig og udflettende i min bedste massage til dato - jeg har tilkøbt massage 5 gange hos hende og hver gang helt fantastisk.

Hun er desværre fundet af en anden ellers var jeg helt frisk på at give hende alt i velfærd.

Jeg tror hun går videre, men det har ikke min interesse. Hun er simpelthen for sød; til den del vælger jeg andre.

Fine priser i kendt leje - giver godkendt refusions-dokumentation; dejligt.

(Jeg går ind for udvikling af velfærd - ikke afvikling.

Stor anbefaling.

Nu er vi flere der prøver at finde ud af hvad der op og ned i denne sag imens du for sat poster andre indlæg.  Vil du være venlig at fortælle hvilken klinik du prøver at omtale?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Jeg havde ret. Fregne har taget fejl af Danmarksgade og Markedsgade. Har netop besøgt Mee og starter en ny tråd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...