Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle

Nu skulle det være,  mandag havde jeg besluttet mig for at jeg skulle prøve 2 piger på en gang. Det blev så, Dale thai massage i Vejle. Ankommer til stedet og ringer på, bliver budt velkommen og bliver spurgt om jeg har en tid. Ja svarer jeg klokken 11 Så bliver jeg vist op på et værelse sammen med ejeren og en pige og får at vide at lise kommer om lidt så om det er ok at hun selv begynder at massere mig sammen med pige  jaja det skal nok gå får at vide jeg skal tage mit tøj af og lægger mig på briksen det gør jeg at de kommer ind igen De begyndte at massere mig og de rammer også de rigtige steder lidt efter kommer den sidste pige så og inde ejeren gå ud ud siger hin at pris aftaler jeg selv med piger  vi bliver så enige om en pris og de massere så videre med fire hænder og alle mine sanser reagerer overalt i hovedet og på kroppen Jeg kan ikke finde ud af det det pirrer mig og de rammer mig de rigtige steder Men der er ingen reaktion de bliver færdig med ryggen at få at vide jeg skal vende mig om. Og det gør jeg og lille mand Ja han er bare lille mand kan godt høre de snakker lidt sammen og Lisa begynder så a pille ved lille mand så tænker jeg nu skal der slikkes fisse lille mand begynder at reagere Så mens hun sutter så slikker jeg. efter lidt tid kommer der en kondom på kan godt se den er lidt lille men den kommer på og da Apple sætter sig op for nu skal Lillemand ind bum lille mand vil ingenting Lisa ser det hurtigt og tager kondomet af igen og begynder at sutte på lille mand Jeg tror der går 2 minutter jeg kommer øv øv hun smiler og spørg om jeg vil have et bad Nej tak Hun vasker mig at massere mig videre til der ikke er mere tid tilbage Jeg får tøj på betaler så går ud af døren igen sætter mig ind i bilen og begynder at køre hjem og tænker det Er det en ommer så besluttet mig for at køre sig op i dag men denne gang vil jeg kun have en pige.

mvh

badsanta 

beklager stave fejl og , og .

https://annoncelight.dk/showad/243617

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thailovervejle skrev, for 1 time siden:

Okay så du vil ikke anbefale ejeren af stedet til en omgang af det hele

Ejeren giver kun massage efter hvad jeg ved har godt nok ikke spurgt efter det kun at hun gav mig massage til at starte med men hun var da ikke bleg for at ramme lille mand 

Del dette indlæg


Link til indlæg
henrik_klausen skrev, for 37 minutter siden:

hvor ligger dale thaimassage i vejle

Dala thaimassage

Spinderigade 9 st. tv, 7100 Vejle
Tlf: 53339433, [email protected]
man-fre: 9:30-21, lør-søn: 9:30-20

 

Se en total liste over thai steder ved at klikke på link i min signatur. 

Bidrag selv til at hold denne liste ajour ved at skrive ændringer i denne tråd. 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/83866-thai-kortet-jylland-og-fyn/?tab=comments#comment-749445

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun sige at LISA er totalt fræk på en pirrende, dejlig og sensuel måde.......Hendes krop og ydelser bliver hængende "in my mind and body" i lang tid.
Hun har efter min mening en super stram, dejlig indbydende, gyldenbrun krop. Hverken tynd eller det modsatte - men lige i midten.......hmmmmm
De 2 (o)(o) er hjulpet på vej, men passer godt til hendes faste dejlige bløde krop.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...