Hop til indhold
Latino

2 tøser fra det jyske

Recommended Posts

Hejsa

jeg trænger til en påske-sutter :-o

Har set mig lune på disse 2

https://annoncelight.dk/annonce/5929/kun ... a-laes-her

https://annoncelight.dk/annonce/5916/fra ... ow-og-mere

Er der nogen der har prøvet dem? Hvis ikke så vil jeg prøve en af dem, men ville lige høre først.

Hilsener

Hvorfor ikke prøve dem begge to ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er da godt nok stor forskel i informations´niveauet på de 2 annoncer.

Den første er der så meget info i at man næsten kan være bange for at det er enten falsk eller chikane. Er hun ægte kan hun godt friste mig.

Den anden giver desværre ikke mange informationer.

Men tak for påskefristelserne, den første kunne jeg godt fristes af.

Så jeg er ligeså nysgerrig som dig Latino.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror den 1. er en grov Aprilsnar, det er en adresse med damens navn man kan finde på nettet.

Hun er med i en bestyrelse i boligselskabet, jeg har min tvivl om det er en ægte annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror den 1. er en grov Aprilsnar, det er en adresse med damens navn man kan finde på nettet.

Hun er med i en bestyrelse i boligselskabet, jeg har min tvivl om det er en ægte annonce.

Pige nr. 1 har været omtalt i en anmeldelse på Sjælland. Hun var meget mere hærget end billederne viser - selvom billederne endda fortæller hun er ret hærget efter min mening. Jeg ville holde mig væk!

Pige nr. 2 er såmend god nok. Jeg har talt med hende, men hun er ret immobil og det begrænser hendes handlemuligheder. Hun er 20 år, usikkert om hun stadig bor hjemme, men det er ihvertfald umuligt at mødes hos hende. Typisk ønsker hun at blive samlet op pr. bil, køre et øde sted hen i Sønderborg-området, give et blow og så er det det. Hun slår sig op på blowjobs. Det skal sige jeg ikke har været der, men hendes udseende kunne bestemt godt lokke mig til en aftale, hvis jeg var i området. Hun ønsker ikke at rejse ud fra Sønderborg til aftaler. Lidt en skam...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Latino

Jeg er enig i dit søgefelt, sådanne privatpiger der tager imod i privaten tiltaler også mig.

Lad os håbe flere kan bidrage med gode emner :D

Lidt sjovt til påske kan vi alle bruge ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pige nr. 1 har været omtalt i en anmeldelse på Sjælland. Hun var meget mere hærget end billederne viser - selvom billederne endda fortæller hun er ret hærget efter min mening. Jeg ville holde mig væk!

Pige nr. 2 er såmend god nok. Jeg har talt med hende, men hun er ret immobil og det begrænser hendes handlemuligheder. Hun er 20 år, usikkert om hun stadig bor hjemme, men det er ihvertfald umuligt at mødes hos hende. Typisk ønsker hun at blive samlet op pr. bil, køre et øde sted hen i Sønderborg-området, give et blow og så er det det. Hun slår sig op på blowjobs. Det skal sige jeg ikke har været der, men hendes udseende kunne bestemt godt lokke mig til en aftale, hvis jeg var i området. Hun ønsker ikke at rejse ud fra Sønderborg til aftaler. Lidt en skam...

Har du set billeder af nr. 2?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du set billeder af nr. 2?

Ja, hun var så "uforsigtig" på et tidspunkt, hvor hun havde smidt et ansigtsbillede op på en annonce. Jeg går dog ud fra at hun taget dette ned igen. Absolut en pæn pige med tungepiercing. Helt sikkert fristende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet til nr. 2. og et bj er uden gummi + hun sendte et billede af sig selv, lidt for store kasser til så ung en pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet til nr. 2. og et bj er uden gummi + hun sendte et billede af sig selv, lidt for store kasser til så ung en pige.

Øh, har du set et af hende forfra da?

Jeg har set et af hende fra siden, hvor det max var en c- eller d-skål og helt naturlige. Hun har dog haft et billede på hendes annonce, hvor hun i den grad har "pushet" dem op ;)

Jeg tror umiddelbart ikke der er nogen grund til at mistænke hende for at være fake. Jeg befinder mig for langt væk fra hende. Men hvis jeg boede tættere på, så havde jeg været der. Uden tvivl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øh, har du set et af hende forfra da?

Jeg har set et af hende fra siden, hvor det max var en c- eller d-skål og helt naturlige. Hun har dog haft et billede på hendes annonce, hvor hun i den grad har "pushet" dem op ;)

Jeg tror umiddelbart ikke der er nogen grund til at mistænke hende for at være fake. Jeg befinder mig for langt væk fra hende. Men hvis jeg boede tættere på, så havde jeg været der. Uden tvivl.

Ja det har jeg, hun sendte et til min mail, ja ok måske c eller d

Del dette indlæg


Link til indlæg

olemadsen

Er som regel kun til private fornøjelser :!:

Jeg kan dog godt tage på klinik, men det dog kun i udlandet/ferie og når jeg er i byen, samt har fået et par kolde for meget :lol:

OT!

Jeg forsøgte at få en aftale i stand, men det var for bøvlet og amatøragtigt og så gad jeg ikke bruge mere tid på det.

-Latino/Sydamerikaneren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mailet med nr. 2 og hun virker ret lækker (jeg har intet problem med hendes kasser i forhold til hendes alder).

Hun har også et kønt ansigt, så jeg skal bare lige finde muligheden for at komme forbi Sønderborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har for mere end en uge siden skrevet til nr. 2, uden at hun har svaret.

Er hun kun sporadisk aktiv, eller giver hun udtryk for at have specielle krav til kunderne?

Jeg er i 50'erne, så hvis hun mener, jeg er for gammel, så burde hun nok skrive noget om det i sin profil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...