Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/228712 det er hende på billedet med planter i baggrunden.

idag gav jeg den fuld gas og bestilte alt hvad hun havde på menukortet FP med anal og MEGA. Det koster kr.600,- oven i den normale pris.

Michell er en flot pige, med en krop og bryster som Bee (til jer der kender hende) med et smukt ansigt og flotte øjne, sådan lidt babygirl look. Nok lidt lavere end Bee.

Modsat mange af de andre piger, startede massagen med at hun tog alt tøj af, og satte sig op på mig, så alt massage på ryggen foregik med “hudkontakt” og gik over i en B2B efterfølgende, med hendes kys i nakken og på øret, der var selvfølgelig også den sædvanlige pirring af nosser og pik, så da hun sagde jeg skulle vende mig, var jeg helt klar. Tror også at jeg kun havde fået 10-15 min massage, men hvem tæller minutter.

så fik jeg et dejligt blow inden jeg gik ned på hende og slikkede både det ene og andet hul, og ind i mellem med mine fingre i begge huller. Syntes det er lidt frækt at slikke fisse mens 2 fingre er i fissen og 1 er i røven, og der var ingen protester. Hoppede også ned fra briksen så hun igen kunne give blow til mig mens jeg bøjede mig ind over hende og slikkede videre. På med kondom og hun satte sig på mig og red som en rigtig cowboy, inden hun sagde at hun ville have den i røven. Jeg lagde hende på ryggen og stod selv på gulvet ved siden af briksen, og så fik jeg kneppet igennem i hendes stramme røv, først forsigtigt men senere hårdere og dybt, mens jeg havde 2 fingre i fissen på hende eller nuldrede hendes klit. Til sidst sagde hun at jeg skulle komme i munden på hende, så af med kondom og hende ned på knæ foran mig. Hun suttede til den store guldmedalje indtil jeg fik en kraftig udløsning i hendes mund, ikke noget med at flytte sig, hun blev ved til jeg var helt tømt. Hun tørrede min pik af og ryddede lidt væk af kondomer og servietter inden hun pegede at hun ville gå på badeværelse og tømme munden, RESPEKT, normalt spytter pigerne ud næsten inden du er kommet.

hun kom tilbage med en flaske vand og sagde jeg lige kunne slappe lidt af, så ville hun lige gå i hurtigt bad og vaske røv og fisse, da hun kom tilbage fik jeg lidt mere massage indtil tiden var gået.

Michell er absolut køn og giver en god oplevelse, så hende besøger jeg gerne igen, om jeg havde lidt mere snor mht. at mine fingre var oppe i hendes huller, kan jo godt være, da jeg havde betalt noget mere end vi normalt gør for alm FP. Men denne oplevelse var helt sikkert pengene værd.

Glemte helt at spørge om hvor gammel hun er og hvor længe hun bliver.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Så har du givet 1.800,- kr. for en time ..

Det er virkelig også vildt mange penge - selvom oplevelsen er super

Del dette indlæg


Link til indlæg
fattigpik skrev, for 3 timer siden:

andet sted hedder samme pige champagne og er i vejle.

https://annoncelight.dk/showad/245532

Ja så må hun jo arbejde i 2 klinikker, da jeg er rimelig sikker på billeder er ægte

tilføjelse : har lige haft kontaktet Fredericia, og det er Champagne som er startet der, og stoppet i Vejle.

keep it simpel skrev, for 3 timer siden:

Så har du givet 1.800,- kr. for en time ..

Det er virkelig også vildt mange penge - selvom oplevelsen er super

Ja det er mange penge, plejer også normalt at tage alm. Pakke til kr.1200.- som jeg faktisk også syntes er mange penge. Men idag syntes jeg penge var givet godt ud, tror også man får en super oplevelse selvom man fravælger de ting jeg valgte til.

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Enig..hvis jeg ønsker anal sex ved en thai, kan man jo få 30 minutter ved TEN i Vejle til kr. 800,-...inkl anal sex...

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, for 4 timer siden:

Så har du givet 1.800,- kr. for en time ..

Det er virkelig også vildt mange penge - selvom oplevelsen er super

Øh, hvordan er det lige med timeprisen hos en dansk pige i samme klasse (det sidste vurderet ud fra billederne)?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 16 timer siden:

Øh, hvordan er det lige med timeprisen hos en dansk pige i samme klasse (det sidste vurderet ud fra billederne)?

Det aner jeg ikke, men kommer jo ikke for at snakke med hende, og med alle mine besøg hos udenlandske piger og næsten ikke nogen nitter, så er jeg godt tilfreds. Har aldrig besøgt en dansk pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...