Hop til indhold
Guest Pool

Amigo sauna klub

Recommended Posts

Guest Pool

Jeg tænkte at det er var forumet jeg kunne spørge i, ja jeg ved godt det er et homo sted hvis det er ordet man vil bruge, jeg er ikke som sådan til mænd, men tanken tænder mig vildt, jeg overvejer at lægge turen forbi i aften, ville dog lige høre om det var en eller flere som har lidt info om stedet. På forhånd tak.

Redigeret af Pool
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hedder det ikke Amigo?? Det er det i Kbh. ikke?

Jeg havde besøg igår i Hadsten af en fyr fra Århus der var der for nogle uger siden og det var ikke noget for ham. Ifølge ham var der for mange halvgamle liderlige grise der ikke respekterede andres grænser. Men det er måske måden derinde....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Jo tak det hedder amigo jeg så ikke stavekontrolen ændrede det. Tak for svar. Jeg tænker over det, er det andre steder man gå hen, 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pool skrev, for 25 minutter siden:

Jo tak det hedder amigo jeg så ikke stavekontrolen ændrede det. Tak for svar. Jeg tænker over det, er det andre steder man gå hen, 

 

Det kommer jo an på hvad du er til osv. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Ja det ved jeg ikke men jeg er nysgerrig, jeg havde håbet på at du var hjemme i aften, men ser du er emigreret;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pool skrev, for 3 minutter siden:

Ja det ved jeg ikke men jeg er nysgerrig, jeg havde håbet på at du var hjemme i aften, men ser du er emigreret;)

Hehe ja så er det jo ikke nemt at hjælpe dig ;) Men du må jo kontakte mig når jeg kommer "hjem" igen.....:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...