Hop til indhold
Gammelnisse

Sensuelle Sara i Børkop (Vejle)

Recommended Posts

Jeg havde egentlig besluttet at holde mig til Thai-pigerne efter et par uheldige besøg hos østeuropæerne, men faldt over denne annonce https://annoncelight.dk/showad/221428

Ud fra beskrivelse og billeder (som absolut ikke snyder) ville jeg alligevel risikere nogle kroner på et besøg (syntes hun så lækker ud).

Det blev så et besøg i aftes, og hold op hvor er hun skøn - meget sød og naturligt afslappet. Fuld øjenkontakt og smil og småsnak inden starten, hvor jeg efter et bad fik lov at klæde hende af (OK, ikke meget hun havde på på det tidspunkt :-) ), derefter lidt oliemassage til hendes skønne krop hvorefter hun også hældte olie på min krop (forsiden - og større mængder end thai'erne :-) ). Så fulgte der en meget intens b2b, hvorefter jeg fik (noget nyt for mig) udvendig prostata massage med en vibrator, mens lille Nisse blev hygget om. Det var noget han kunne lide, så der kom regnfrakke på og han fik et skønt blow. Da han efterfølgende kom ind i varmen kunne jeg nyde de dejlige bryster med både hænder og mund, og der blev skiftet lidt stillinger undervejs.

Alt får jo en ende og jeg kunne så heller ikke holde mig tilbage mere. Men der var ikke tidspres, selv da jeg ikke havde mere at gøre godt med - Sara klappede på sengen ved siden af sig og spurgte om jeg ikke lige ville ligge og slappe lidt af - så der lå vi og småkælede og snakkede til jeg syntes jeg ville have et afsluttende bad.

Så Sara er en rigtig lækker oplevelse som kun kan anbefales (selv om jeg helst ville beholde hende selv :-) ) - desværre er onsdag hendes sidste dag i denne omgang, men hun kommer tilbage om et par uger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havemand skrev, for 2 timer siden:

Kan du sige noget om...

Pris?

Tilbyder hun superfransk

Er der mulighed for tungekys?

45 min: 1.200 kr

SF: Tror det ikke (men efterspurgte det ikke) - der var ikke lagt op til det, og hun har ikke en prisliste for "ekstra"

Kys, men ikke tunge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lækker anmeldelse Gammelnisse :-) 

Kan du fortælle mig om hvor diskret stedet er, eller mangel på samme:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
nce skrev, for 20 timer siden:

Lækker anmeldelse Gammelnisse :-) 

Kan du fortælle mig om hvor diskret stedet er, eller mangel på samme:-)

Ikke specielt diskret, ligger lidt hævet over fortovet, da dette går under en viadukt. Så fodgængerne går ikke lige forbi stedet, men kan (når der ikke er blade på buskene) godt se indgangen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...