Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Jeg synes efterhånden det er lidt tyndt med blide slavetøser. Nogen der kan anbefale nogle blide slavetøser, som man kan få lov til at binde og give bind for øjnene mens man har sex med dem, uden at der skal være en forstyrende madam eller master til stedde? Jeg er på ingen måder til nogen form for smerte. Det er magten og spillet som tænder mig, ikke at misbruge den eller overskride grænser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 45 minutter siden:

Jeg synes efterhånden det er lidt tyndt med blide slavetøser. Nogen der kan anbefale nogle blide slavetøser, som man kan få lov til at binde og give bind for øjnene mens man har sex med dem, uden at der skal være en forstyrende madam eller master til stedde? Jeg er på ingen måder til nogen form for smerte. Det er magten og spillet som tænder mig, ikke at misbruge den eller overskride grænser.

Jeg skrev til dig Nørden - men glemt at citere :-)  Skriv gerne om hvordan - hvis du prøver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Brandmand skrev, for 12 timer siden:

Hvor i landet søger du ?

København/Sjælland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har leget mes Tekla:)

hur eren slavetøs som tåler pisken og smerten. 

Det er flere år siden jeg sidst har leget med en prof slavetøs som tåler så meget. 

Så leder du efter en rigtig slave som ikke kun er underdanig men også tager straffen så er Tekla et godt valg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
PeeHairy skrev, for 12 timer siden:

Hvad med Tekla - hos Afrodites-piger.dk.

Jeg har ikke været der - men efter hvad jeg har hørt tror jeg det kunne være noget.

Det kunne være en mulighed. Vil se om jeg kan få passet et besøg ind.

PeeHairy skrev, for 12 timer siden:

Jeg skrev til dig Nørden - men glemt at citere :-)  Skriv gerne om hvordan - hvis du prøver

Jeg tror at hvis du søger på mine indlæg, vil du se at der er en god % del anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
SpankingSub skrev, for 1 minut siden:

Jeg har leget mes Tekla:)

hur eren slavetøs som tåler pisken og smerten. 

Det er flere år siden jeg sidst har leget med en prof slavetøs som tåler så meget. 

Så leder du efter en rigtig slave som ikke kun er underdanig men også tager straffen så er Tekla et godt valg

Smerte siger mig ikke rigtigt noget. Men det gør magten der ligger i at kunne bruge pigen som jeg vil uden at hun kan gøre modstand. Desværre ser det ud til at der er for mange som ikke har forstået at man ikke skal misbruge den magt, hvilket gør at der er meget få piger tilbage, som er parate til at lade sig binde og få bind for øjnene, medmindre man har været fast kunde mindst 1 gang om ugen i 1/2 år. Det er hverken mit budget eller tid desværre til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
SpankingSub skrev, for 4 timer siden:

At bruge en magt indenfor de aftalte rammer er vel ikke misbrug?

Men du kan jo tage en snak med Tekla og finde udaf om hun vil opfylde dine ønsker/fantasie

Alle piger har grænser, og normalt aftaler jeg grænser med dem inden jeg binder dem op, ligesom jeg aftaler et stopord. Hvis man overskrider de grænser eller ikke respekter stopordet, så er det misbrug af magt IMHO. Men det tænder mig at vide at hvis jeg ønsker det, så kan jeg overskride de grænser uden at pigen kan gøre modstand. Det virker dog bedst sålænge at pigen ikke kender mig, og dermed vil vide at jeg kunne aldrig drømme om at overskride hendes grænser, selvom jeg gerne gå lige til dem og gerne forsøge at skubbe dem. Det kan f.eks. være en pige, som ikke er til Anal. Der kan jeg finde på at lege med hendes røvhul, og stille og roligt forsøge at presse mig op i hendes røv, men så snart hun siger stopordet, stopper jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 9 timer siden:

Jeg har leget mes Tekla

hur eren slavetøs som tåler pisken og smerten. 

Det er flere år siden jeg sidst har leget med en prof slavetøs som tåler så meget. 

Så leder du efter en rigtig slave som ikke kun er underdanig men også tager straffen så er Tekla et godt valg

Nu du har mødt Tekla før. Var hun meget behåret der nede? Altså very Hairy Down there. Jeg tænder på kvinder med behåret dusk. Jeg håber ikke hun har trimmet det.

Redigeret af Canelo Saul Alvarez

Del dette indlæg


Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, for 27 minutter siden:

Nu du har mødt Tekla før. Var hun meget behåret der nede? Altså very Hairy Down there. Jeg tænder på kvinder med behåret dusk. Jeg håber ikke hun har trimmet det.

Tekla er meget behåret og trimmer det ikke:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...