Hop til indhold
Guest HansHenrik222

Advarsel Melinea LunaHansen22

Recommended Posts

Guest HansHenrik222

Jeg har på det seneste oplevet et nyt fænomen på sugardaters og det er at professionelle prostituerede bruger sitet til at kapre kunder. I et par tilfælde fortæller de det åbenhjertigt selv.

Fx denne pige

https://sugardaters.dk/show?alias=lunahansen22

Men Melinea nedenfor siger hun ikke før har solgt sex og når jeg så mødte op på adressen er det en 1 værelsed lejlighed som mindst to piger har indrettet til et primitivt bordel. Den ene pige - en tyk afrikansk pige - forlader lejligheden når man kommer ... Jeg spørger om det er en massageklinik det her og hun bekræfter.

https://sugardaters.dk/show?alias=melinea

Hold jeg væk og anmeld det til sugardaters. Niveauet er bedre og billigere på et pænt bordel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222

Det vrimler faktisk lige pludselig med prostituerede på sugardaters 

Alene i dag har jeg skrevet med en fra letland som er i holsterbro og så hende her fra Italien. Flot pige men man får næppe en autentisk GFE med hende 

https://sugardaters.dk/show?alias=sweetmina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
HansHenrik222 skrev, for 2 timer siden:

Det vrimler faktisk lige pludselig med prostituerede på sugardaters 

En ganske uskyldig observation - virker også som om det vrimler med kunder til dem, på sugardaters, når man læser anmeldelser og efterlysninger herinde, så giver det god mening :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes der tegner sig et broget billede.

Der er stadig den ægte SD-pige. Typisk i tyverne, studerende og ser 1-2 mænd fast og lidt løst engang imellem. Hun er drevet af lyst til sex og muligheden for ekstra penge. Et pænt mindretal knalder gerne uden kondom og er kæresteagtige. Den ægte SD-pige har dog visse rammer som skal overholdes. Det er ikke en kæreste relation.

Dating-pigen. Hun er 30 år, været single i et år, men har ikke overskud til et nyt forhold, så hun søger noget helt uforpligtende. For at følge SD-konceptet kræver hun betaling - i hvert fald første gang. Men mærker hun begær og interesse (gensidigt) forsvinder det med pengene hurtigt, og du har nu fået en freebee.

Semi-pro: hun er mellem 20-40 år. I anden eller tredje besked nævner hun, at hun skal have 1500 eller 2000 for en time. Skal klart undgåes. Det kan som regel fåes bedre og billigere som almindelig prostitutionssex.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222
bighead skrev, for 13 timer siden:

Jeg synes der tegner sig et broget billede.

Der er stadig den ægte SD-pige. Typisk i tyverne, studerende og ser 1-2 mænd fast og lidt løst engang imellem. Hun er drevet af lyst til sex og muligheden for ekstra penge. Et pænt mindretal knalder gerne uden kondom og er kæresteagtige. Den ægte SD-pige har dog visse rammer som skal overholdes. Det er ikke en kæreste relation.

Dating-pigen. Hun er 30 år, været single i et år, men har ikke overskud til et nyt forhold, så hun søger noget helt uforpligtende. For at følge SD-konceptet kræver hun betaling - i hvert fald første gang. Men mærker hun begær og interesse (gensidigt) forsvinder det med pengene hurtigt, og du har nu fået en freebee.

Semi-pro: hun er mellem 20-40 år. I anden eller tredje besked nævner hun, at hun skal have 1500 eller 2000 for en time. Skal klart undgåes. Det kan som regel fåes bedre og billigere som almindelig prostitutionssex.

 

 

Det er rigtigt de grupper stadig findes, har så sent som i dag talt med en helt ny 22 årig enlig mor der overvejer om hun tør. Har hendes nummer, adresse og set hende på fb, så den er god nok. 

Min pointe var bare at jeg ikke før har mødt piger der åbenlyst også er fast på bordel.og generelt må man sige sugardaters sander lidt til for tiden. Her til morgen var næste alle der var online gamle kendinge der har der længe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...