Hop til indhold
Kongemægleren82

Støvring - Nogen som har erfaring? Madam med slavepige

Recommended Posts

Hej allesammen

Har overvejet om man skulle prøve et besøg ved en domina med en fræk slavepige. Og så kunne jeg se at der måske var en god mulighed i Støvring her torsdag/fredag. Men vil lige høre om der skulle være nogen her, som kunne komme med input om denne domina med ny fræk slavepige? Nogen som har været der?

https://annoncelight.dk/showad/223871

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kongemægleren82 skrev, den 6/3/2018 at 18:43:

Hej allesammen

Har overvejet om man skulle prøve et besøg ved en domina med en fræk slavepige. Og så kunne jeg se at der måske var en god mulighed i Støvring her torsdag/fredag. Men vil lige høre om der skulle være nogen her, som kunne komme med input om denne domina med ny fræk slavepige? Nogen som har været der?

https://annoncelight.dk/showad/223871

Er der godt nok ingen som har erfaringer med ovenstående?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid

Hvorfor prøver du ikke bare et besøg,  istedet for først at spørge andre  det er jo alligevel forskelligt hvad folk synes om den ene og den anden, men kan afsløre så meget at jeg engang  har besøgt madame  alene og ikke har noget dårligt at sige, men har ikke mødt hende med slavetøs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herhid skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor prøver du ikke bare et besøg,  istedet for først at spørge andre  det er jo alligevel forskelligt hvad folk synes om den ene og den anden, men kan afsløre så meget at jeg engang  har besøgt madame  alene og ikke har noget dårligt at sige, men har ikke mødt hende med slavetøs.

Det må da helt klart være mere frækt og  spændende når men er 3 ialt god fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kongemægleren82 skrev, den 6/3/2018 at 18:43:

Hej allesammen

Har overvejet om man skulle prøve et besøg ved en domina med en fræk slavepige. Og så kunne jeg se at der måske var en god mulighed i Støvring her torsdag/fredag. Men vil lige høre om der skulle være nogen her, som kunne komme med input om denne domina med ny fræk slavepige? Nogen som har været der?

https://annoncelight.dk/showad/223871

Måske du skulle smide din søgen ind under 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid
Glatpung skrev, for 56 minutter siden:

Det må da helt klart være mere frækt og  spændende når men er 3 ialt god fornøjelse

Jamen Glatpung, nu er vi jo forskellige, kender godt dine indlæg ,det drejer sig om slikke og orgasme ,  det er ikke af den grund jeg besøger en domina, så for mig er det nok med en.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
Kongemægleren82 skrev, den 8/3/2018 at 11:15:

Er der godt nok ingen som har erfaringer med ovenstående?

du har jo besøgt Madames  slavetøs igennem et par år, kan jeg se på en anmeldelse   såååååå hvorfor spørg du ikke bare hende :-)     Madame 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jah det har jeg, og du har da helt ret. Kunne da uden tvivl have spurgt hende. Men mon ikke både du og jeg er klar over, at det måske ville have skabt en lidt akavet stemning? Desuden havde hende du refererer til intet at gøre med det jeg spurgte om. Så selvom det nok uden tvivl havde været nemmere, så var det nok ikke rette sted at spørge;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...