Hop til indhold

Recommended Posts

 

Underligt at ingen har været forbi.... nå men så ender det med at jeg, igen, skal agere prøveklud .....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bøje skrev, den 12/3/2018 at 15:52:

 

Underligt at ingen har været forbi.... nå men så ender det med at jeg, igen, skal agere prøveklud .....

Hvordan var besøget...er vild med thai massør

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uhh spændende, der må jeg snarest forbi.

Lå engang på briksen hos Sabay og en ung tøs jeg ikke havde mødt før gav mig en massage og da jeg lå på ryggen blev hun ved med at kommentere på stangen der stod rejst til fest, og efter en del frække bemærkninger fra hendes side, sagde jeg hun da gerne måtte prøve om den kunne være i hendes mis... Kort tid efter uden at sige noget ruller hun gummi på og napper lidt på hovedet og bestiger mig på briksen.

Jeg lå og nød det max mens hun kom længere og længere i bund, hendes lange hår opslugte nærmest mit øverste hoved mens hun stønnede og prustende kørte hendes stramme underliv op og ned i et langsom sindssygt dejligt tempo.

Nå ja men alting får en ende og hun kravler forsigtigt af igen med kommentaren "oh my god plz dont tell anyone ok? "

Jeg kommer jævnligt forbi det gamle sted og ender altid med hende i tankerne, livet er fantastisk når man nogle gange rammer de oplevelser man aldrig glemmer.

God dag derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen så kom jeg forbi pigerne i Greve.

Der blev hurtigt åbnet af en pæn pige på 30 år plus minus...

Jeg sagde jeg gerne ville have lidt massage en times tid og hun svarede 500, og så prøvede jeg at fortælle hende at jeg gerne ville have olie massage til 400, vi er i det engelske og hun forstår ikke helt hvad jeg siger, så efter en del snakken forbi hinanden tager jeg mobilen frem for at vise hende deres priser og hun begynder at snakke om mobilepay, da jeg begynder at pege på deres priser, siger hun så ahh my friend, så ringer hun til hende som der er billeder af ( mit bedste gæt ) hun kommer ret hurtigt og den anden smutter.

Hun starter med what u Want ? Jeg prøver igen med one hour massage... Hun kvitterer med half hour 1000 og det er med det hele, men der har jeg ligesom fået nok, hun ser ok ud pæn krop af det jeg kan se knap så charmerende attitude og ansigt for min smag.

Så vælger at sige nej tak jeg smutter igen, gider slet ikke at stå der og føle sig til grin og så skulle betale overpris for noget uden helt at vide hvad man får....

Nå ja det var så min oplevelse, det kan være de havde en dårlig dag på kontoret, jeg kommer ikke igen.

 

Redigeret af Solskin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...