Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/230486

2000 Frederiksberg, en sidevej til roskildevej. Alt kommunikation foregår uden problemer, der er 2 timers gratis parkering lige i nærheden. Lejligheden er pæn og nyere. Der er mulighed for et bad før og efter.

en halv time 1000 kr. Der er intet tidspres.

jeg valgte idag at besøge  denne super slanke kvinde, hendes profil gengiver hvad man reelt møder, idag var missen dog lidt langhåret, men det er charmerende med lidt sydamerikanske krøller, og hun havde sendt en advarsels SMS så jeg kunne trække mig hvis jeg ikke var til de Langhårede. Hun er sydamerikansk, men opvokset i Vesteuropa og i dk de sidste mange år.

jeg går ind i ejendommen og op af trappen døren står på klem så det er nemt at gennemskue, så snart man er ved døren åbner hun helt og tager imod. Jeg tager en hurtig skyller og går ind i stuen. Møblementet er finere og litteraturen i stuen er i den tungere ende. 

Hun flytter sig fra sofaen, til en 3/4 seng der er placeret i stuen. Hun ligger sig på maven, jeg berører hende under hendes kimono, hun letter overkroppen lidt så jeg kan nyde hendes dejlige små bryster og brystvorter i mine hænder, jeg nyder og kysser hendes krop til jeg når ned til ballerne, hun løfter let numsen og jeg ligger mig på ryggen og lader mit ansigt glide ind under missen, man fornemmer med det samme at hun er en aktiv pige, missen dufter let af moskus :rolleyes: hun nyder at blive slikket og ber mig om at blive ved, hun kommer til sidst i en fantastisk orgasme, ligger sig ned på ryggen og sunder sig lidt. Hun rejser sig og giver blow uden gummi og uden merpris. Hun er indlevende og kigger mig frækt i øjnene. Jeg ber om lov til at tage hende, hun ber mig være forsigtig da hun er ret snæver og ikke har meget plads i skeden, først tager jeg hende meget forsigtigt bagfra, hun siger pikken er dejlig, jeg er bange for at støde for hårdt og vender hende om og tager hende i missionæren, derefter sætter jeg mig på knæ og læner overkroppen tilbage, hendes ben ligger op af min overkrop og op over min skulder, hun styrer så det ikke bliver for dybt, vi bliver ved til jeg ikke længere kan holde mig tilbage, vi ligger et par minutter og sunder os, før jeg tager en skyller og går igen.

 

Redigeret af Albert7
Fejl i stavning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

Jeg troede kun det var hjorte der udskilte moskus... 

Spøg til side, jeg ved hvad du mener. Når man kan dufte at kvinden er liderlig har den en dejlig duft og man bliver selv mega liderlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...