Hop til indhold
Gungner

Elisa 28 Flensborg

Recommended Posts

Efter mit besøg hos Daniela gik jeg på indkøb og til min frisør, der var desværre 1,5 timers ventetid, så jeg måtte finde på noget.

https://dk.sexnord.net/profile/7605

Hendes smil på billederne havde facineret mig, hun lignede en glad pige.

Da døren blev åbnet var det ikke den person jeg havde forestillet mig, intet smil, mindst 15 kg + og alderen var ikke otteogtyve (det har hun været engang for længe siden). Der skal nok begyndes med et firtal.

En gang i mellem må man tage en for teamet så jeg blev en halv time. 

Mit indtryk var at hun kun var interesseret i at få mig til at komme- og gå hurtigst muligt. Kort blowjob, skal vi kneppe? Nej forsæt du lidt endnu.

Skal vi kneppe, ja OK. Gummi på, jeg blev liggende på ryggen; men hun insisterede på missionærstillingen. Dumt gjort. Det var min anden tur og i missi har jeg kontrollen.

Hun stønnede og prustede og fakede en orgasme, jeg har stadig susen for ørene. :D Jeg foresatte og ville strække den længst muligt, du må komme nu,  sagde hun flere gange, Nej!  Vil du have et handjob? Nej! til sidst kom jeg og hun var hurtig til at demontere kondomet og give mig en kasse Klenex til høflig selvbetjening.

25 min. efter var jeg ude.

Hun skriver at er Østeuropæisk og Scandinavisk, hun fortalte at hun var fra Estland. 

Gentagelsesfaktor 0%

Sjovt nok var første af dagens oplevelser i Dajanas tidligere kælderlejlighed og anden tur der hvor jeg var sammen med Dajana de første gange. 

Dajana er savnet; men jeg skulle gerne have trampet på hendes rottelignende hund.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...