Hop til indhold
Gungner

Noiiii ! Daniela Flensborg

Recommended Posts

Er lige kommet hjem fra en smuttur til Flens. Opsøgte først Daniela, da jeg havde hørt godt om hende.

https://dk.sexnord.net/profile/15842

Hun er den mest kysseglade kælne GP jeg nogensinde har truffet, Whow.

Hun er en flot slank milf med stil.  Jeg blev tilbudt et bad; men da jeg bor 20 min. fra Flensborg havde jeg badet og nøjedes jeg med en grundig afvaskning af kronjuvelerne og omliggende sogne.

Daniela er vel ca. fyrre, slank, flot holdning, brysterne har fået lidt fundament; men er ikke overdrevne. Billederne stemmer meget godt.

I legerummet var der klassisk musik og diskolys i takt med musikken :huh: Det var faktisk rigtig godt. 

Daniela kom ind kun iført sorte strømper og høje hæle. Vi startede med stående gulvøvelser, hun kysser som en sugemalle, tungekys hele tiden.

Efterhånden havnede vi i vandret position, hun insisterede på at jeg skulle kysse/slikke hendes bryster, "så gerne den dame"

Hun begyndte på fransk; men da var der nok gået næsten 15 min. på at kæle. Hendes fransk er meget varieret, små slik på skaftet og hovedet, efterfulgt af meget dybe sug, ikke DT. men tæt på.

Kuglerne blev heller ikke glemt, hun vekslede mellem meget stille pirring til hurtige og kraftfulde bevægelser. Noget af det bedste jeg har oplevet.

Hun blev lagt om på ryggen og jeg gjorde gengæld, hun reagerede kraftigt og kom i  en orgasme, fake? hvis fake er hun en god skuespiller.

Bagefter legede vi far, mor og endnu ingen børn, i missionærstilling, jeg holdt ikke så længe som jeg havde ønsket, hun kom i en fake orgasme.

Efterfølgende var der god tid til kys og kram, jeg fortalte at det var første gang jeg havde elsket til Vivaldis fire årstider, det mente hun var en fejl og så fik vi en god musiksnak.

Hun fik en lille ryg og nakkemassage til slut, hvorefter det var slut.

Du må ringe noget tidligere sagde hun, der er travlt i dag, sagde hun. Jeg undskyldte med at TDC. havde store problemer i dag.

Hun tager 100€ for en halv time og 150€ for en time, den sidste halvtredser er givet godt ud

Er man til GFE. oplevelser er hun helt i top.

Skal jeg besøge hende igen? JA! 100%

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, den 3/5/2018 at 18:16:

Er lige kommet hjem fra en smuttur til Flens. Opsøgte først Daniela, da jeg havde hørt godt om hende.

https://dk.sexnord.net/profile/15842

Hun er den mest kysseglade kælne GP jeg nogensinde har truffet, Whow.

Hun er en flot slank milf med stil.  Jeg blev tilbudt et bad; men da jeg bor 20 min. fra Flensborg havde jeg badet og nøjedes jeg med en grundig afvaskning af kronjuvelerne og omliggende sogne.

Daniela er vel ca. fyrre, slank, flot holdning, brysterne har fået lidt fundament; men er ikke overdrevne. Billederne stemmer meget godt.

I legerummet var der klassisk musik og diskolys i takt med musikken :huh: Det var faktisk rigtig godt. 

Daniela kom ind kun iført sorte strømper og høje hæle. Vi startede med stående gulvøvelser, hun kysser som en sugemalle, tungekys hele tiden.

Efterhånden havnede vi i vandret position, hun insisterede på at jeg skulle kysse/slikke hendes bryster, "så gerne den dame"

Hun begyndte på fransk; men da var der nok gået næsten 15 min. på at kæle. Hendes fransk er meget varieret, små slik på skaftet og hovedet, efterfulgt af meget dybe sug, ikke DT. men tæt på.

Kuglerne blev heller ikke glemt, hun vekslede mellem meget stille pirring til hurtige og kraftfulde bevægelser. Noget af det bedste jeg har oplevet.

Hun blev lagt om på ryggen og jeg gjorde gengæld, hun reagerede kraftigt og kom i  en orgasme, fake? hvis fake er hun en god skuespiller.

Bagefter legede vi far, mor og endnu ingen børn, i missionærstilling, jeg holdt ikke så længe som jeg havde ønsket, hun kom i en fake orgasme.

Efterfølgende var der god tid til kys og kram, jeg fortalte at det var første gang jeg havde elsket til Vivaldis fire årstider, det mente hun var en fejl og så fik vi en god musiksnak.

Hun fik en lille ryg og nakkemassage til slut, hvorefter det var slut.

Du må ringe noget tidligere sagde hun, der er travlt i dag, sagde hun. Jeg undskyldte med at TDC. havde store problemer i dag.

Hun tager 100€ for en halv time og 150€ for en time, den sidste halvtredser er givet godt ud

Er man til GFE. oplevelser er hun helt i top.

Skal jeg besøge hende igen? JA! 100%

 

Fed beskrivelse, og hun ser lækker ud. 

Var det økofransk, og kan man få to halvlege for en time til 150 €?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donethat skrev, for 8 timer siden:

Fed beskrivelse, og hun ser lækker ud. 

Var det økofransk, og kan man få to halvlege for en time til 150 €?

Fransk uden er ikke længere lovligt i Tyskland. ;) Jeg spurgte ikke til to halvlege, selv om jeg normalt gør det. 

Oplysningerne on hendes forspil fik mig til kun at prøve et skud, i stedet for at stresse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JohnWayne83

Jeg har i dag besøgt Daniela for første gang. Hun er lidt ældre end mig (jeg er 32), hvilket oftest er de piger jeg opsøger.

Blev budt ind og det klassiske musik var allerede i gang. Vi havde aftalt en time og 150 EUR skifter hænder. Jeg blev sendt i et hurtigt bad og fik en cola imens hun lige nettede sig.

Ligner sine billeder meget godt - lækker krop, men måske er røv lidt slap/blød ift resten, men hvad kan man næsten forvente af en kvinde i 40’erne. 

Vi starter med stående tungekys, hvor roser ens kysseteknik og krop - vi mænd er for nemme. Derefter ned på sengen og flere kys imens hænderne vandrer rundt. Efter lidt tid dykker hun ned til boller og skaft og går i gang. God teknik og masser af øjenkontakt, hvilket jeg altid sætter stor pris på. Da jeg rørte hende mellem benene sitrede hun nærmest på den gode måde, som fik hun stød. Det har jeg ikke oplevet så intens før, men lækkert at opleve. Det blev min tur til at slikke. Lækker, lille fisse uden smag og skal da love for den var følsom. Hun nyder virkelig oralsex og efter kort begynder hun at presse mit ansigt ind mod hendes underliv til den uundgåelige orgasme. Det var pisse frækt og jeg ville gerne fortsætte, men hun skulle komme sig. Hun får lagt på ryggen og sætter sig ovenpå mig ansigt, så vi ender i en 69’er, hvor hun opfordrer mig til at klaske hendes røv en smule. Som sagt, så gjort. Det fantastiske udsyn, den pompøse klassiske musik og hendes sug førte til uhørt tidlig udløsning for min standard. Hun spiller mig stille og rolig færdig med hånden imens hun roser mindre orale evner inden lidt aftørring. Der er stadig en halv time tilbage, så jeg vasker mig kort og derefter tilbydes jeg massage af hende. Jeg takker ja og hun er overraskende god! Det er ikke en hård massage, men hun havde vist læst kortvarigt som massør i sit hjemland, hvilket kun overraskede positivt. 

Alt i alt et super besøg med en lækker kvinde, som lever fuldt ud op til de foregående anmeldelser. Jeg har en ny aftale torsdag eftermiddag, da jeg ærgrer mig lidt over at jeg ikke fik knaldet hende, hvilket jeg forventer er mindst ligeså fanstastisk!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...