Hop til indhold
postbudet

Den første endefuld

Recommended Posts

Nu vil jeg gå ca. 23 år tilbage i tiden. jeg var da en ung mand på 19 år, jeg have længe haft en fantasi om at få en god gammeldags endefuld over knæet. Kvinden som skulle give mig den, skulle være modne, frodig og storbarmet. så jeg valgte at besøge de modne damer, som holdt til på Silkeborgvej overfor Åbyhøj torv. jeg tænkt på de 3-4 klask som min mor et par gange have givet mig , så hvis jeg bad om 20 klask, ville jeg da få en ordentlig omgang. da jeg var 19 år måtte jeg også hellere få noget dansk. Klinikken have lige åbent, da jeg ringede på døren. Døren blev åbent af en frodig, storbarmet kvinde omkring de 55-60år åbnede døren. Hun hed Bente. jeg bad om at få  20 klask i numse, derefter skulle jeg ligge mig på ryggen, så Bente kunne ride på mig. Bente satte sig på sengen og træk mig ned over sine knæ. imens hun træk mine underbukser ned skældte hun mig ud og forklarede at jeg have fortjent en endefuld og så faldt det første klask. det var en gammel drøm som gik i opfyldelse for mig. De 20 klask var slet ikke så slemme, som jeg have troet de ville være, selvom Bente slå hårdt. Da jeg have fået min straf, blev jeg bedt om at stille mig over i skammekrogen imens Bente gjort sig klar. imens jeg stod der, lade jeg mærke til en gulvvase, hvor der stod 3 spanskrør i. jeg kunne høre at Bente rodede i skuffer og skaber, pludselig sagde hun, "VI HAR ET PROBLEM, DER ER IKKE FLERE KONDOMER". Hun foreslog at hun kunne giv mig svensk eller at jeg kunne slikke hende, da røg det ligeud af munden på mig, "kan du ikke bare give mig nogle flere smæk" og det kunne hun. Jeg kom atter over knæet og denne gang slog hun hårdt og længe, på et tidspunkt stoppede hun og sagde at hun have ondt i hånden, så hvis jeg trængte til mere ville hun bruge spanskrøret. selvom jeg var bange for at få med spanskrøret, sagde jeg ja til det. Bente bad mig om at hente det, jeg havde troet at jeg nu skulle ligge mig på sengen, men Bente ville have mig ned over knæet igen. det første slag ramte min numse , det var noget som sved. da slag nummer 8 rammer min numse, mærker jeg at min lille tissemand sender en sending sæd af sted . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min første oplevelse var i Godthåbsgade, også i Århus, inde i et hus i gården, året var 1985 og jeg var 24 år.

Kvinden var en moden Dame i noget slidt læder, hun lurede hurtig, at jeg var nybegynder.

Betalte og blev kommanderet til, at trække bukserne ned om anklerne, blev lagt over en buk og fik nogle slag først med hånden og så en pisk . Mindre end 10 min. efter stod jeg ude i gården igen, og tænkte var det, det ?

Havde betalt hvad der svarede til en time, et alm. sted, så følte mig noget røvrendt.

Fik siden nogen gode oplevelser på Herningvej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 23 timer siden:

Min første oplevelse var i Godthåbsgade, også i Århus, inde i et hus i gården, året var 1985 og jeg var 24 år.

Kvinden var en moden Dame i noget slidt læder, hun lurede hurtig, at jeg var nybegynder.

Betalte og blev kommanderet til, at trække bukserne ned om anklerne, blev lagt over en buk og fik nogle slag først med hånden og så en pisk . Mindre end 10 min. efter stod jeg ude i gården igen, og tænkte var det, det ?

Havde betalt hvad der svarede til en time, et alm. sted, så følte mig noget røvrendt.

Fik siden nogen gode oplevelser på Herningvej.

Jeg betalte 400kr og anden gang fik jeg det til 250kr på grund af de manglende kondomer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min første endefuld, var hos 2 modne damer i et sommerhus ved Hals i Nordjylland. Først kommer jeg over knæet på den ene som gav mig 50 klask i røven med hånden, så kommer jeg over knæet på den anden som gav mig samme omgang. Så blev jeg sendt i skammekrogen imens de 2 sad og drak kaffe og snakkede. Da jeg have stået der i et stykke tid kom den ene over til mig , i hånden have hun en tæppebanker. Som den nybegynder jeg var, lovede jeg at jeg nok skulle være en artig dreng, hvis bare jeg slap for tæppebankeren. Så snart jeg sad ude i bilen, fortrød jeg at jeg ikke have taget imod omgangen med tæppebankeren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...