Hop til indhold
pokerface2000

Trekantsområdet - onsdag den 7/3

Recommended Posts

Guest flinkmand
pokerface2000 skrev, for 1 time siden:

Hej Pokerface

Jeg har netop besøgt sexede Sarah (nr. 2 link), og det var ikke en superduper oplevelse. Havde tilkøbt superfransk, men det var hun færdig med i løbet af 30 sek., og da jeg spurgte om det var det som jeg havde betalt 200 kr. ekstra for, fik jeg at vide, at det var hvad der var betalt for....

Da vi kom videre i akten blev hun ved med at spørge om jeg snart var færdig, og det er altså ikke lige det der tænder mest, men til sidst fik jeg dog afsluttet og tog derfra med en følelse af at hun bare skulle have nogle penge i kassen og få det andet overstået så lempeligt som muligt, og gerne hurtigst muligt.

Så det bliver helt klar et no go herfra til et besøg hos hende - jeg skal nok lægge en anmeldelse op af pigen i dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
pokerface2000 skrev, for 2 timer siden:

Jeg kunne anbefale dig at prøve - Yaya hos Thong (25 år) og tror at alderen holder - billeder er helt ægte

https://annoncelight.dk/showad/241305

hvis du er til en ung - meget smuk thaipige. Giver en fantastisk massage - dejlig hård - efter min smag - og dertil er hun rigtig sød og indlevende til den anden del af showet.

- blot et forslag

Redigeret af flinkmand
glemte pigens navn

Del dette indlæg


Link til indlæg
pokerface2000 skrev, for 15 timer siden:

 

Min kommentar vedr. nr. 3 på din liste :-(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...