Hop til indhold
Louise1990

Chikane ? Bjarne / Zapp 3664

Recommended Posts

Er jeg den eneste eller er der andre der jævntlig modtager Mails fra en "Bjarne"   / "Zapp 3664" hvor han bare sviner en til :D

Det er næsten tragisk komisk at sådan en fyr gider bruge sin tid på det..... 

• Synes godt om 1
  • Forvirret 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har haft profil herinde i snart et år så det undre da at du hverken har læst om ham eller kan finde ud af at bruge søgefunktionen. 

Men han har åbenbart en fetisch for de nye piger som let lader sig provokere. Blok ham og smid ham i glemmeren.

• Haha 1
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 6 minutter siden:

Du har haft profil herinde i snart et år så det undre da at du hverken har læst om ham eller kan finde ud af at bruge søgefunktionen. 

Men han har åbenbart en fetisch for de nye piger som let lader sig provokere. Blok ham og smid ham i glemmeren.

Hold nu op med den søgefunktion altså.. hvis det altid er svaret så snart man spørger ind til noget, så er der snart ikke noget at tale om mere.

Trættende.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Louise1990 skrev, for 28 minutter siden:

Er jeg den eneste eller er der andre der jævntlig modtager Mails fra en "Bjarne"   / "Zapp 3664" hvor han bare sviner en til :D

Den er bare for dum, du.

Der er og har været et utal af trådene, der omtaler ham i den tid, du har været her, så med mindre du er ham selv i egen høje person, så kan dit indlæg vist ikke karakteriseres som andet end trolleri.

• Synes godt om 2
  • Tak 1
  • Haha 2
  • Sørgelig 2
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 1 minut siden:

Den er bare for dum, du.

Der er og har været et utal af trådene, der omtaler ham i den tid, du har været her, så med mindre du er ham selv i egen høje person, så kan dit indlæg vist ikke karakteriseres som andet end trolleri.

jøsses slap dog af..... deter føst nu jeg støder på den person, men nu fik jeg at vide jeg skulle søge på navnet på EG og ja kan godt se jeg ik er den eneste... SORRY !!!!!!! 

• Synes godt om 3
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 1 time siden:

Sikke da en tone. Den kunne godt være mdre venlig. Søgefunktionen herinde er altså ikke verdens bedste og uanset, så er der vel ikke grund til være sarkastisk?

Det er helt sikkert sjovest at bruge EG, hvis tonen er lidt mere venlig. Hvis ikke du har lyst til at belære andre brugere, så er der også ddn mulighed vare at undlade at svare. Jeg syntes det er som om du er lidt harsk i tonen, særligt overfor konkurrenterne. Smil, det smitter :)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 1 time siden:

Den er bare for dum, du.

Hvordan blokerer man onslow, så man er fri for at læse sådan noget her hele tiden?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Louise1990 skrev, for 1 time siden:

jøsses slap dog af..... deter føst nu jeg støder på den person, men nu fik jeg at vide jeg skulle søge på navnet på EG og ja kan godt se jeg ik er den eneste... SORRY !!!!!!! 

Ja, det er kedeligt.. men ikke alle herinde er sure, vrante folk, så bevar smilet og ha en dejlig dag :)

• Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg
BennyBom skrev, for 1 time siden:

Sikke da en tone. Den kunne godt være mdre venlig. Søgefunktionen herinde er altså ikke verdens bedste og uanset, så er der vel ikke grund til være sarkastisk?

Det er helt sikkert sjovest at bruge EG, hvis tonen er lidt mere venlig. Hvis ikke du har lyst til at belære andre brugere, så er der også ddn mulighed vare at undlade at svare. Jeg syntes det er som om du er lidt harsk i tonen, særligt overfor konkurrenterne. Smil, det smitter :)

Har du andre kort du kan trække frem?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må indrømme jeg er helt enig med @Onslow her, der er flere tråde fra lyserøde profiler der spørger ind til en bestemt person som jeg ikke vil værdige med at skrive navnet på, og med de rette briller på virker det altså som om at det er den samme person der står bag det. Enormt barnligt, og meget trættende

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Louise1990 skrev, den 5/3/2018 at 14:03:

Du må desværre acceptere at på denne side er den nogle konger og dronninger der tror at deres ord er lov. Og de kan skrive som det passer dem.. jeg er egentlig også kold i røven.. denne Bjarne zapp Jeppe.. er gået over min streg nu! Han er meldt til Fyens politi kreds.. alt materiale vil blive over leveret imorgen kl 10 til deres enhed der tager sig af disse ting.. og ja, hvis de griner af mig fortalte jeg dem at selvtægt er eneste udvej.. koste hvad det vil.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er ikke alene og jeg giver dig ret i alt hvad du skriver, har selv haft ham tæt på og du gør det rigtige i at gå til politiet men de tager det ikke alvorligt desværre og EG kan kun gå ind i sagen når politiet har nok anmeldelser og de så kontakter EG som så kan give mandens ipadd.

Håber du holder modet oppe og du er velkommen til at kontake mig jeg støtter dig    vh caya

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 14 timer siden:

Du må desværre acceptere at på denne side er den nogle konger og dronninger der tror at deres ord er lov. Og de kan skrive som det passer dem.. jeg er egentlig også kold i røven.. denne Bjarne zapp Jeppe.. er gået over min streg nu! Han er meldt til Fyens politi kreds.. alt materiale vil blive over leveret imorgen kl 10 til deres enhed der tager sig af disse ting.. og ja, hvis de griner af mig fortalte jeg dem at selvtægt er eneste udvej.. koste hvad det vil.. 

Hvad mener du med at han er gået over din streg? Skriver han frække beskeder til dig? Var ikke klar over han er til samme køn? 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 6 timer siden:

Hvad mener du med at han er gået over din streg? Skriver han frække beskeder til dig? Var ikke klar over han er til samme køn? 

Han tigger og ber konstant om at få lov at sutte på Havnepikken.. han er iøvrigt ikke særlig god til det :?

Den som kun tager alvor for sjov.. eller var det sjov for alvor.. eller måske alvor for alvor..  ja eller hvad helvede det nu var ham Peter Hegn udtalte

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når jeg tænker på hvor mange streger der har været herinde om Bjarne, så syntes jeg faktisk, han burde have sit eget hjørne herinde! Bjarnes Hjørne!

Eller vi kunne gøre ham til Statsminister!

:D:D:D

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den ‎05‎-‎03‎-‎2018 at 18:08:

Har du andre kort du kan trække frem?

Dankort?
nej , jeg syntes egentlig bare jeg ville sige det til dig, for det er ikke klædeligt med disse sure, vrante indslag. Men jeg kan godt se at budskabet ikke rigtig bliver godt modtaget og så er der nok ikke grund til at bruge mere krudt på det. Jeg tilføjer dig bare på ignorer, så er problemet løst :) 
God dag derude.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kunne vel også bare sætte en person på ignorer uden at oplyse alle om denne beslutning :)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Iscenesat Virkelighed skrev, for 38 minutter siden:

Nej, for så virker det ikke! :P 

Så må det virke nu, hvor vi alle ved det. Det betyder vel så også, at der skal oprettes en ekstra profil, for ellers kan man jo ikke følge op om det virker.  :D

Redigeret af TheVoice
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 3 timer siden:

Så må det virke nu, hvor vi alle ved det. Det betyder vel så også, at der skal oprettes en ekstra profil, for ellers kan man jo ikke følge op om det virker.  :D

Jeg tænkte nu bare at Ida måske kunne bruge informationen til noget..
(og det kunne hun jo også, for der var straks nogen der havde en mening...)

Del dette indlæg

Link til indlæg
BennyBom skrev, for 49 minutter siden:

Personlig samtale om fnidder har man jo PM til. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, den 7/3/2018 at 22:00:

Når jeg tænker på hvor mange streger der har været herinde om Bjarne, så syntes jeg faktisk, han burde have sit eget hjørne herinde! Bjarnes Hjørne!

Det vil jeg støtte: Et forum til al diskussion om "Bjarne".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
BennyBom skrev, for 5 timer siden:

Dine hvilken info's? At du glemte at trykke på ignorere knappen? Det rager mig en høstblomst.

Redigeret af Frodige Ida

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu