Hop til indhold
deerhunter

Jenny Klarskov

Recommended Posts

Guest kontant
deerhunter skrev, for 4 minutter siden:

Nogen, der har besøgt denne kvinde, og kan bekræfte ægtheden/beskrive oplevelsen ?

https://annoncelight.dk/showad/245452

Har selv tidligere haft en god oplevelse på stedet.

D

Min fornemmelse siger mig, at det er lidt for godt til at være sandt......

Men det er kun en fornemmelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fornemmer klart at jeg skal være glad for jeg ikke er sexkøber.. Jeg er simpelthen for naiv åbenbart.. Hahaha.. Jeg havde tænkte "100% ægte billeder så er den jo god nok".. Og så var jeg draget glædeligt af sted.. Hahaha.. Nogen gange har det sine bagdele at være naiv jyde.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

"100% ægte billeder.   er ikke nogle garanti, har søgt på tineye.com det fandt ikke nogen resultat, så de kan godt være hun er god nok.

Der ligger et par anmeldelser, af andre piger på det sted, som lyder til er gode oplevelser, kender ikke selv stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke afvise at billederne er af hende men det er i hvert fald sikkert at de ikke er taget herhjemme. Bemærk stikkontakten på et af billederne. De er hverken fra Danmark eller Portugal (Portugal benytter samme type stik som vi gør). Stikkene ser mere ud til at være britiske ... Hun kan selvfølgelig have været et smut forbi Storbritannien for at taget billeder men jeg finder det ikke sandsynligt ... 

Selv har jeg det sådan at det kan være fint med modelbilleder men jeg foretrækker nu at pigerne har billeder af sig selv der er taget der hvor de arbejder. Dels kan man ved samme lejlighed se om stedet virker indbydende. Dels giver det muligheder for at tidligere besøgende på stedet kan genkende stedet og dermed indirekte verificere at billederne af en ny pige nok er ægte ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
møgsvinet skrev, for 13 timer siden:

(Portugal benytter samme type stik som vi gør).

Ingen andre lande bruger den type stik, som vi bruger. Mange lande i nord og øst europa, herunder Norge og Sverige bruger de tyske Schuco stik, hvor jord benet er i siden af stikket. Nogle varianter har hul til det danske jord ben, men de er sjældne. Sydøst europa bruger typisk den Italiensk type, som er uden jordben. De har tynder stik ben, men ofte kan disse også tage danske og Schuco stik hvis de er uden jordben. Frankrig har selvfølgelig deres egen Schuco variant, hvor jord benet stikker ud af stikkontakten for oven. Her passer de danske stik ikke i, men Schuco stikkene er ofte lavet med et hul til det franske jordben. Og så er der selvfølgelig det engelske stik, som er det som ses på billedet. Her kan man ofte med lidt vold presse et dansk stik i, også hvis det har et jordben.

Jeg har aldrig været i Portugal, så jeg ved ikke hvilken af ovenstående varianter de bruger, men jeg 99,99999% sikker på at det ikke er den danske variant.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 9 timer siden:

Ingen andre lande bruger den type stik, som vi bruger. Mange lande i nord og øst europa, herunder Norge og Sverige bruger de tyske Schuco stik, hvor jord benet er i siden af stikket. Nogle varianter har hul til det danske jord ben, men de er sjældne. Sydøst europa bruger typisk den Italiensk type, som er uden jordben. De har tynder stik ben, men ofte kan disse også tage danske og Schuco stik hvis de er uden jordben. Frankrig har selvfølgelig deres egen Schuco variant, hvor jord benet stikker ud af stikkontakten for oven. Her passer de danske stik ikke i, men Schuco stikkene er ofte lavet med et hul til det franske jordben. Og så er der selvfølgelig det engelske stik, som er det som ses på billedet. Her kan man ofte med lidt vold presse et dansk stik i, også hvis det har et jordben.

Jeg har aldrig været i Portugal, så jeg ved ikke hvilken af ovenstående varianter de bruger, men jeg 99,99999% sikker på at det ikke er den danske variant.

Jeg vil ikke modsige dig. Jeg googlede det bare, og det svar jeg fandt var at de brugte samme type stik som os ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Nuvel, stik eller ikke stik, jeg er selv obs på stik ved mere amatørlignende piger, men selv om tøsen her har været aktiv i et eller andet andet land end DK gør det jo hende ikke automatisk fake... og en hel del portugisere kommer jo oprindeligt fra bl.a. Brasilien. Iøvrig virker det øvrige møblement og interiør heller ikke specielt dansk-agtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Iflg Wikipedia er der 234 indbyggere i Klarskov. Ligegyldig hvordan du vender og drejer det vil alle byens indbyggere kunne se dig. Er adressen, som du iøvrigt nok kunne få ved at ringe, så ikke lidt ligegyldig?

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...