Hop til indhold

bedste urinsex i kbh?

Featured Replies

Skrevet

Hvor finder man den bedste til urinsex i kbh?

Det skal være en voksen dame og hun skal være dansk. Siden Legelysten stoppede har jeg savnet hendes afløser.

Skrevet

Giv chancen til Liv som er aktiv herinde.Hun levere varen i bogstavligeste forstand:)

https://www.eroguide.dk/forum/profile/9819-liv/

Enzo

Skrevet
  • Author

Hun ser ud til at være noget af det rigtige, men desværre ikke i kbh. "Udenfor Køge" er ikke praktisk for mig. 

Skrevet

Chantall fra Cassiopeia er en voksen sød kvinde der giver en kanon service. Hun har flere andmeldelser her inde. 

Skrevet
  • Author

Tak for forslagene (til flere forskellige), men jeg kan ikke finde nogen "Anita fra Rødovre". Et link eller lidt flere oplysninger?

Skrevet
ekek skrev, 1 time siden:

Tak for forslagene (til flere forskellige), men jeg kan ikke finde nogen "Anita fra Rødovre". Et link eller lidt flere oplysninger?

Jeg har ikke selv besøgt Anita længe, men et godt bud er, at se i EB torsdag efter Anitas annonce.

Torsdag er, som ovenfor skrevet, også dagen hun er i Rødovre

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.