Hop til indhold
Mr. Thomsen

Pascha Köln

Recommended Posts

Hej alle sammen. 

Er her en som kan hjælpe mig med et pris niveau på dette sted? Eller bare priserne i Tyskland generelt? 

Skal der ned i denne uge og tænkte på at udforske dette område :D

Mvh 

Thomsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved, at hotelpriserne i Köln i perioder kan være meget høje pga. messer, men dette er da absolut et alternativ :-)

http://www.pascha.de/koeln/pascha-hotel/leistungen/

Jeg vil umiddelbart skyde på, at et standard Verkehr und Blasen er 50€. Hvis du vil andet med pigen, skal det aftales og betales ekstra.

Jeg tager som oftest selv til Kiel, da det ikke er så langt væk fra mig. Her er priserne endnu lavere, standard er 30€, men udvalget er sikkert af meget højere kvalitet i Köln, selv om jeg ikke klager.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ananalbumcover skrev, for 9 timer siden:

Prøv at søg, der er en tråd ang. Priser rundt om i verdenen. 

Mange tak for info, har har forsøget at søge informationen selv, uden held. 

 

sexlife skrev, for 7 timer siden:

Jeg ved, at hotelpriserne i Köln i perioder kan være meget høje pga. messer, men dette er da absolut et alternativ :-)

http://www.pascha.de/koeln/pascha-hotel/leistungen/

Jeg vil umiddelbart skyde på, at et standard Verkehr und Blasen er 50€. Hvis du vil andet med pigen, skal det aftales og betales ekstra.

Jeg tager som oftest selv til Kiel, da det ikke er så langt væk fra mig. Her er priserne endnu lavere, standard er 30€, men udvalget er sikkert af meget højere kvalitet i Köln, selv om jeg ikke klager.

Tak, for giver et fornuftigt svar. Det lyder lovende. 

Skal nok give en anmeldelse når jeg har været afsted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...