Hop til indhold

Recommended Posts

Hej. 

Så mødte man frem til aftalte sted, og blev af en anden mand lukket ind i opgangen 

skrev nu var jeg her stod i opgange, så hvilket dør nr, hvor på svar var cafe er jo lukket, så du høre ikke fra mig mere :-(:-( hvilket kom til at passe. 

Tænkte så lidt, og skrev så fra en anden mail, om hun havde tider idag, hvor svar var hun var på vej ud af døre, så i morgen...

svarede kunne jeg ikke forstå, da jeg jo rent faktisk havde tid nu, så hørte jeg så ikke mere igen  

så det hun skriver Ingen bulchit skulde også gælde for hende selv  

 

Redigeret af Stabilizer
Private opl redigerer væk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en lækker kvinde, jeg havde en aftale med hende i fredags på det ydre Østerbro, dejligt kvarter og velartikuleret kvinde, der har en super fræk udstråling og er ægte liderlig, hun tænder på luder fantasien og det kan mærkes.

hvis man søger en ægte fræk oplevelse med en dansk kvinde der stadig er tændt af at blive købt og kneppet....så er det med at slå til.

det er frækt at det foregår i et dyrt kvarter i et privat hjem.........:rolleyes:

håber ikke hendes fantasi slukker lige med det samme, nyd det så længe det varer 

Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for input. Jeg har også haft kig på denne annonce. Umiddelbart virker den ikke gennemtænkt, eksempelvis mangler der en pris og en nærmere beskrivelse af selve ydelsen, hvor den afsatte tid selvsagt spiller en væsentlig rolle. Annoncens fotos, som er uskarpe, er også for ringe. Hvis hun havde været min PA’er, da var hun blevet fyret for at indrykke en så mangelfuld annonce :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo ikke ualmindeligt, at dem der tager mod besøg i privaten har en lidt indviklet procedure, hvor man får adressen i små bidder. Og det lyder som om B-ande ikke fulgte proceduren helt præcist, og så må man forvente at blive afvist. Men annoncen er også lidt for uklar efter min smag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indrømmet billederne og teksten siger ikke meget, og ja lidt uigennemtænkt og nybegynderagtigt, men det var også det der tændte mig. Hun har ikke været igang ret længe og er drevet af ren lyst til at leve sin luder drøm ud.

Hun er til gengæld nem at kommunikere med, jeg fik en præcis adresse, da jeg stod der hørte jeg en der fløjtede, da jeg havde orienteret mig lidt så jeg en fræk kvinde stå i en åben dør, hin vinkede og inviterede mig ind.

jeg skriver en anmeldelse af selve seancen senere i dag, i det andet forum, hvor anmeldelserne skal være ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik også fint adressen og stod ved opgang nr, og dyrt sted om nu sne’ede det jo endel i går, men jeg blev lukket ind i opgangen af en mand

Måske det der gik galt, for så kunne hun jo ikke se mig. 

Prøved så og skrive igen på mail at jeg altså var det, har jeg så ikke hørt fra hende. 

Men op til besøget var hun nem om skrive sammen med. 

1500kr for 30min måske lige i overkanten, men kvalitet koster. 

Håber og få kontakt med hende igen. 

Redigeret af Stabilizer
Private opl redigerer væk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Blow lover skrev, den ‎05‎-‎03‎-‎2018 at 22:29:

Tak for input. Jeg har også haft kig på denne annonce. Umiddelbart virker den ikke gennemtænkt, eksempelvis mangler der en pris og en nærmere beskrivelse af selve ydelsen, hvor den afsatte tid selvsagt spiller en væsentlig rolle. Annoncens fotos, som er uskarpe, er også for ringe. Hvis hun havde været min PA’er, da var hun blevet fyret for at indrykke en så mangelfuld annonce :-) 

Til gengæld arbejder jeg helt uden andres indflydelse - ingen dikterer hvordan jeg skal afvikle mit virke.

Og måske du ved det - en "mangelfuld" annonce inviterer til dialog - fordi mænd er nysgerrige.. Og i dialogen syner det, som er den sande kvalitet her i "mit regi" - nemlig at jeg vitterlig er vild med mænd og med sex.. Og at jeg har "noget at byde ind med", som også er ud over det seksuelle - nemlig er en kvinde med noget på hjertet.. sååå...

- og billederne som er slørede.. Jamen har du set den adfærd, som udvises her ?

Ingen holder sig tilbage med at udlevere informationer om mig. Det inviterer ikke ligefrem til mere åbenhed omkring billeder ell lign...

Risikoen for at blive helt udleveret har vist sig - ganske velbegrundet - at være for høj.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63
B-ande skrev, den 6/3/2018 at 10:33:

Fik også fint adressen og stod ved opgang nr, og dyrt sted om nu sne’ede det jo endel i går, men jeg blev lukket ind i opgangen af en mand

Måske det der gik galt, for så kunne hun jo ikke se mig. 

Prøved så og skrive igen på mail at jeg altså var det, har jeg så ikke hørt fra hende. 

Men op til besøget var hun nem om skrive sammen med. 

1500kr for 30min måske lige i overkanten, men kvalitet koster. 

Håber og få kontakt med hende igen. 

Fx har damen et ønske om, at man som kunde ikke omtaler hendes priser m.m. i forbindelse men evt. anmeldelser på digitale platforme. B-ande viser med sit skriv, at han enten ikke har forstået den del af aftalen, eller at han bare er ligeglad, og det er efter min mening et udtryk for manglende respekt.

Jeg kan godt forstå den forsighed og omtanke, som Frokost Uartig udviser. Jeg tolker det ikke på nogen negativ måde, og ikke som nybegynder-fejl, men derimod som et klogt adfærdsmønster. Jeg har ikke haft fornøjelsen endnu, men føler mig overbevist om, at det bliver en god oplevelse, da hun -som hun selv skriver - har noget at byde ind med; både hvad angår det rent praktiske, men også selve akten og kommunikationen.

Hun virker til både at være godt begavet og en forrygende elskerinde.

Ser frem til aftalen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...