Hop til indhold
SexHooked

Hvor finder man body 2 body i Østjylland

Recommended Posts

Hejsa...

Har længe kigget efter et sted hvor man får en god gang body 2 body af nogle lækre piger i østjylland... Men kan intet finde som virker bare lidt seriøst i Østjylland...

Men kan se at sjællænderne er en del heldigere hvad angår b2b.... Men der er ski for langt :(

Kom gerne med links og anmeldelser :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa...

Har længe kigget efter et sted hvor man får en god gang body 2 body af nogle lækre piger i østjylland... Men kan intet finde som virker bare lidt seriøst i Østjylland...

Men kan se at sjællænderne er en del heldigere hvad angår b2b.... Men der er ski for langt :(

Kom gerne med links og anmeldelser :)

Jeg synes, du skulle prøve Siam massage i Århus. Der er garanti for det, du søger. :-) Godt har de ikke selvstændige værelser, men to madrasser med forhæng imellem. Personligt synes jeg nu det er lidt frækt når de går til den lige ovre på den anden side. :P Men det er naturligvis en smagssag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fandt denne på eb

VIBORG/ RØDDING. THAI/

body to bodymassage. 1/2 time 300,-. Døgnåbent.

Tlf. 5290 6729

Nok ikke ØST men dog JYLLAND ;)

Ellers er der "hende" her hvis du er openminded ;)

ÅRHUS VICTORIA LADYBOY

Massage Body to body.

Tlf. 5035 6923

Men hvis jeg var dig ville jeg søge på thai i østjylland på ekstrabladet og så ringe til dem. Tror mange af dem tilbyder Body2Body uden at de skriver det direkte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er en del, der siger ja til at de tilbyder b2b. Husk lige, at få det uddybet hvad det indebærer, Min erfaring er, at det er ganske få steder man kan få det og alle de andre steder får man det ikke, men får lov at betale for det. Jeg er helt holdt op med at spørge efter - Hedemannsgade i Århus er ifølge andre en undtagelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, du skulle prøve Siam massage i Århus. Der er garanti for det, du søger. :-) Godt har de ikke selvstændige værelser, men to madrasser med forhæng imellem. Personligt synes jeg nu det er lidt frækt når de går til den lige ovre på den anden side. :P Men det er naturligvis en smagssag.

Har de en hjemme side? og et evt nummer til dem? kan intet finde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke, at de har nogen hjemmeside, men adressen er Jyllands Alle 8.

Telefon 25 46 28 88.

Husk at skrive når du har været der! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

er der nogle der har prøvet victoria ladyboy århurs

Ja, det har jeg, vel efterhånden en 5-6 gange indenfor de sidste 3-4 år. Jeg har dog ikke fået body2body af hende, i hvert fald ikke i den gængse (massage) forstand. Jeg har altid haft gode oplevelser med hende, 100% GFE. Hun er supersød og liderlig, er både aktiv og passiv, men er dog ikke specielt feminin når først tøjet kommer af (ingen bryster). Har som regel betalt 1000 kr. for en times tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du er parat til at køre en smule uden for østjylland, så fåes der en ganske god B2B hos Suisi i Tommerup på Fyn, Det er det bedst B2B jeg har fået, så det er vel nok den ekstra tur i bilen værd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det har jeg, vel efterhånden en 5-6 gange indenfor de sidste 3-4 år. Jeg har dog ikke fået body2body af hende, i hvert fald ikke i den gængse (massage) forstand. Jeg har altid haft gode oplevelser med hende, 100% GFE. Hun er supersød og liderlig, er både aktiv og passiv, men er dog ikke specielt feminin når først tøjet kommer af (ingen b

ryster). Har som regel betalt 1000 kr. for en times tid.

Hvordan er lokalet, er det en massagebriks eller madras/seng. Hvor høj er hun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan er lokalet, er det en massagebriks eller madras/seng. Hvor høj er hun

Privat lejlighed, centralt beliggende i Århus (adressen får du i telefonen når du laver en aftale med hende). Madras på gulvet, ingen massagebriks så vidt jeg ved (jeg har aldrig fået massage, kun sex). Jeg vil skyde hende til at være omkring 170-175 cm høj.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal det være meget kropsnært, kan jeg godt anbefale dig en gang nuru-massage hos SIO-Susanne.

Det er noget, du med garanti aldrig vil glemme. Det er nok det nærmeste, man kommer vægtløs tilstand her på jorden.

Jeg mener, at hun stadig har et sted i Århus et par gange om ugen.

Men tjek på legelyst.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Privat lejlighed, centralt beliggende i Århus (adressen får du i telefonen når du laver en aftale med hende). Madras på gulvet, ingen massagebriks så vidt jeg ved (jeg har aldrig fået massage, kun sex). Jeg vil skyde hende til at være omkring 170-175 cm høj.

. Har lige et spørgsmål mere er hun thai

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hejsa...

Har længe kigget efter et sted hvor man får en god gang body 2 body af nogle lækre piger i østjylland... Men kan intet finde som virker bare lidt seriøst i Østjylland...

Men kan se at sjællænderne er en del heldigere hvad angår b2b.... Men der er ski for langt :(

Kom gerne med links og anmeldelser :)

 

Der er også Hovedgaden 84 i Solbjerg - hun er med på det hele, når og hvis kemien passer :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...