Hop til indhold
Guest Sweex

Grunden til jeres nickname?

Recommended Posts

Toddy !

Tjae var skide fuld, da jeg oprettede mig på sitet og så er det i nærheden af mit rigtige navn :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Nikita Darling skrev, for 17 timer siden:

Joooow, det var såmænd alt andet end gennemtænkt sådan helt fra begyndelsen. :D:rolleyes:

Inden min allerførste “hands-on” erfaring med denne verden skulle der en annonce i Ekstra Bladet, og jeg blev af en kollega spurgt om, hvad jeg ville hedde? Ja det vidste jeg da ikke - det var ikke lige dét, der fyldte i mine tanker. Rundt omkring mig blev der hurtigt fundet på navnet Nikita, da der var bred enighed om at der på det tidspunkt, ikke var særlig mange af dem i branchen... Hmmm, Nikita, Nikita, Nikita... Det lå ikke sådan helt godt i min mund, og synes egentlig heller ikke, at det passede til mig, men måske det er en ubetydelig detalje, hvad vidste jeg...

Efter et stykke tid hvor jeg følte, at det her da egentlig gik meget godt, forhørte jeg mig om jeg ikke kunne skifte navn til et, som jeg bedre kunne identificere mig med (eller noget) men iiih nej, det kunne man da ikke bare sådan, når man lige havde skabt sig en fast kundekreds! For hvordan skulle de mænd så kunne finde mig igen!? Haha, er det ikke sjovt? :D Det var jo så lige før det tidspunkt, hvor den klinik jeg arbejde fra, fik indført hjemmeside med billeder osv. 

Efter et par år var der kommet et par Nikita’er mere til, og da jeg også gik med tankerne om at oprette min egen hjemmeside, måtte jeg jo finde på noget for at skille mig lidt ud... En mand der besøgte mig jævnligt dengang foreslog så Darling, da han mente at jeg var sådan én for ham <3 og så endte jeg dér... 

Lang og uinteressant historie, ik’? :D:D:D De 

En ganske sjov historie :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik

Jeg havde faktisk gået og troet at det havde noget med hende her at gøre :lol:

 

p13484_p_v8_ax.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lubovnik skrev, for 34 minutter siden:

Jeg havde faktisk gået og troet at det havde noget med hende her at gøre :lol:

 

p13484_p_v8_ax.jpg

Det ville sgu da også have været lidt mere sejt! :DB)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville have heddet Missetand, men syntes at det var lidt for fjollet... Det blev så holstebronx, da jeg gerne ville have at man sådan ca. vidste hvor jeg var fra ( dumt nok! ) 

... Senere var der så en anden herinde, som ændrede navn til Missetand :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået mit af en GP for mange år siden, hun navngav sine faste kunder og jeg hed Pite hos hende.

 

Og så var det jo nærliggende, at bruge det her også

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Pite skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har fået mit af en GP for mange år siden, hun navngav sine faste kunder og jeg hed Pite hos hende.

 

Og så var det jo nærliggende, at bruge det her også

 

Pite

Og hvordan udtales det så? Ligesom det tyske ord bitte eller sådan mere sejt så det rimer på fight? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen

For laaaang tid siden fik jeg da også et fantastisk navn af en GP. Stolt var jeg indtil jeg konstaterede at andre GP'er også kaldte mig Tarzan, så det var desværre ikke møntet på mig personligt :D

Jeg har længe gerne villet kalde mig BigDick, men det nick er optaget og min opdragelse gør at jeg har svært ved at lyve SÅ meget :D 

Redigeret af Kaspersen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lubovnik skrev, for 3 timer siden:

Og hvordan udtales det så? Ligesom det tyske ord bitte eller sådan mere sejt så det rimer på fight? ;)

Det sidste

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaaa.. Mit kommer sig a to grunde. 

1: Jeg arbejder som varmeteknikker. 

2: Jeg kan finde ud a at varme en mås godt op med min flade hånd. :D

Så det er vel meget nærliggende at kalde sig det så.. :)

Redigeret af Varmemester
Lorte stavekontrol

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Var ret meget en Duracell kanin, da jeg startede i dette game. Efterhånden som jeg har fået prøvet så meget, så er der kommet noget mere ro på, når pigen trækker stroppen fra BH’en nedover skuldrene

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lubovnik skrev, den 10/3/2018 at 13:05:

Jeg havde faktisk gået og troet at det havde noget med hende her at gøre :lol:

 

p13484_p_v8_ax.jpg

Indtil jeg stødte på Nikita, troede jeg, det var et russisk mandenavn – takket være ham her:

s24.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kaspersen skrev, den 10/3/2018 at 17:03:

Jeg har længe gerne villet kalde mig BigDick, men det nick er optaget .... :D 

Vær du glad for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Indtil jeg stødte på Nikita, troede jeg, det var et russisk mandenavn – takket være ham her:

s24.jpg

Ja så længe det ikke er ham den søde darling er opkaldt efter.... :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har oprettet min bruger i dag, og det jeg helst ville hedde var taget. Og så legede jeg lidt med tal og bogstaver og endte med dette nick. Synes faktisk selv, at jeg er ret hot og kvinde med stort Q.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg holder meget af selverkendelse.

Mystisk. på min absolut ynglings klub hedder jeg "holländer" nej jeg er ikke fra Holland, nej jeg taler ikke hollandsk, Jens er et ganske almindeligt navn i Tyskland, jeg har prøvet at forklarer ca. 100 gange, men de har bestem jeg skal hedde holländer, så må det så være sådan.

PS godnat til alle, may your god be with you.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 12/3/2018 at 23:41:

Indtil jeg stødte på Nikita, troede jeg, det var et russisk mandenavn – takket være ham her:

s24.jpg

 

Og jeg havde troet at hun var Elton John fan.... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg haft et par navne, igennem tidens løb.

Men Marlene MC- er fordi jeg hedder Marlene og  jeg hovedsageligt  er på Mon Cherie. Der er andre som også hedder Marlene, derfor tilføjede jeg MC (en forkortelse af Mon Cherie) :)

Det er ikke fordi jeg er en hardcore biker tøs, som nogle spørger mig om. :ph34r:

Marlene kom sig af, at jeg havde lavet en reportage-film til EB, om hestepiger. ( en betalings  film) I filmen hed jeg Michelle, men daværende mutter på MC, troede at navnet  var Marlene. Derfor endte jeg med at hedde Marlene. 

 

:D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lemmedaskeren
Lubovnik skrev, den 10/3/2018 at 13:05:

Jeg havde faktisk gået og troet at det havde noget med hende her at gøre :lol:

 

p13484_p_v8_ax.jpg

Jeg havde samme tanke :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lemmedaskeren

Lemmedaskeren - fordi jeg ikke kunne komme på noget bedre, og jeg syntes det lød sjovt :P

Men også fordi lemmet får nogle dask i ny og næ :D

 

Redigeret af Lemmedaskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...