Hop til indhold
LIVETERKORT

Wien - Funpalast eller Golden Time....evt også swinger??

Recommended Posts

Hej EG

Første post her men har luret en del gennem det sidste år - tak for alle de fede anmeldelser og fifs. Skal på tur til Wien med arbejde og vil gerne prøve FKK. Har kun midler til at besøge et sted og tænker enten Funpalast eller Golden Time. Nogen der har præferencer mellem de to eller anden erfaring? 

Dernæst: vil man have held med at gå på swinger klub? Er efter sigende en relativt nydelig herre på 35 og rimelig veltrænet. Kan ikke finde ud af om det er meget indspist sådan et sted og man bare vil ende med at stå og glo. 

Alle råd vil blive stærkt værdsat :) 

Go søndag!

Peter 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@LIVETERKORT

Jeg var i Wien sammen med en kammerat og har besøgt begge steder, men det er så mange år siden at mine råd næppe er brugbare idag.

Men jeg syntes bedst om Golden Time, tror jeg nok, som jeg erindrer det.

Søg i arkivet, hvis interesseret, der ligger en beretning fra mig et eller andet sted i dybet af gamle anmeldelser.

Men ellers, så prøv at google lidt efter engelsk og tysk sprogede anmeldelser af nyere dato, brug eventuelt Google translate.

Endnu bedre er det hvis nogle kan give dig nogle råd i tråden, som har besøgt byen fornylig.

Jeg synes at det vil være synd, om du af økonomiske grunde vælger at besøge en swingerklub fremfor en af de 2 nævnte klubber.

Risikoen for at gå igen med uforrettet sag som single mand, er simpelthen for stor.

Mon ikke du for en udgift af 2 - 3 gange entreen til til en Swingerklub, vil kunne få en god aften på en af de 2 nævnte FKK klubber, inklusiv sex, jeg tror at du kan.

1500 - 2000 kr er givet rigtig godt ud på den konto, når nu du er i byen, og har chancen :)

God tur, og skriv meget gerne en beretning efterfølgende når du er kommet vel hjem igen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...