Hop til indhold
Guest Aros

Anmeldelse af Sugardaters.dk

Recommended Posts

Guest Aros

Jeg var aktiv for over et halvt år siden på sugardaters.dk og har været det igen.

Først indrømmer jeg at det måske eller nok er mig der har misforstået lidt hvad det går ud på, og det er min fejl.

Jeg gik mest efter sex under afslappede former og ja det tilbyder enkelte derinde, jeg synes dog der var langt flere der tilbød det i sommers end nu.

Jeg oplever at en del piger rigtig gerne vil mødes og have betaling for at mødes. Muligvis kan sex komme på tale efter nogle møder eller hvis der er rigtig god kemi ved første møde. Men det er ingen selvfølgelighed at der er sex ved første møde. Det er vel også det som sugardating går ud på egentlig. Det er bare ikke mig kan jeg konstatere, det er ganske enkelt for besværligt når nu det mest er sex jeg er ude efter. Men jeg synes der en del af disse piger. Jeg gik aldrig videre i kontakten med disse piger og mødtes aldrig med nogen der skrev dette.

Jeg har oplevet andre piger der utroligt gerne ville have en på Skype og nogle skrev åbent at de kun tilbød samvær via Skype, ikke lige mig.

Der er andre piger igen der åbent melder ud at de aldrig vil tilbyde sex men kun selskab. Det er vel også sugardating i klassisk forstand. Ikke lige mig.

Endelig er der så også piger, der direkte og faktisk udelukkende sælger sex. Dem synes jeg ikke jeg er stødt på så meget, men de er der.

Der er to typer, dem der vil have et eller adskillige billeder af en før møde, dem kalder jeg lidt amatørerne, priserne her varierer rigtig meget.

Og så er der de prostituerede direkte, der hverken vil se billeder af en eller noget som helst, og direkte kun tilbyder sex og hvor man af og til kan finde annoncer på annoncelight også for dem. Priserne her er normalt det de tager i annoncerne, aldrig lavere.

Hvad bragte mig ind på sugardaters igen ? 

Jeg havde været der før som sagt og havde fået er par gode oplevelser, jeg oplever at det er meget svært at finde en dansk yngre slank pæn pige på annoncelight og andre sider i det geografiske område jeg lever i, hvorfor jeg tænkte sugardaters.dk kunne være vejen frem i stedet.

Det er denne gang også blevet til en fin oplevelse, men kun en. 

Jeg oplever nemlig også at en del piger får kolde fødder når så aftalen skal laves endeligt, eller der pludselig dukker betingelser op som de ikke har nævnt før lige som aftalen skal indgåes. Og så er det mit indtryk at stedet har rykket sig imod at det i højere grad faktisk er sugardating i egentlig og klassisk forstand der tilbydes derinde men selvfølgelig ikke udelukkende,. Det er jo fint kan man sige, det kan man ikke kritisere, at siden lever op til sit navn.

Jeg har måske så ikke rigtig tålmodigheden til det eller behovet for at dyrke klassisk sugardating. Men det kan andre have og have fornøjelse af det jo. Det kan man jo sige er mit "problem", ikke andres. 

Og jeg vil sige om siden, at det er komplet umuligt at sige noget generelt om siden og det der tilbydes. Jeg synes der tilbydes rigtig mange forskellige ting derinde som sagt, så noget generelt vil jeg ikke sige. 

Jeg så i øvrigt flere profiler derinde, der skrev, at de modtog rigtig mange breve og derfor ikke svarede på alle henvendelser. 

Men det er ikke lige der jeg vil bruge så meget energi eller tid mere, men har man tiden og lysten til det, og synes godt om konceptet, så kan man helt sikkert få nogle gode oplevelser, er jeg sikker på.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Godt indlæg Aros.

Jeg tror det giver en besparelse her og der:)

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som du rigtigt skriver, så kan man jo ikke kritisere, at siden, efter din mening, i højere grad nu lever op til sit navn - nemlig at pigerne er mere ude efter klassisk sugardating end bare sex for penge.

Jeg har nok ikke helt samme opfattelse som dig, selvom jeg bestemt også har lagt mærke til, at flere piger gør opmærksom på, at sex og intimitet ikke tilbydes eller at der forventes kemimøder, hvor der også betales sugar. Men jeg synes alligevel at tilbuddene om sexaftaler for penge er langt i overtal. Så kan man foretage som sondring, som du gør, nemlig hvilken tilgang pigen har til det - altså om hun reelt har det som sit erhverv.

Generel er det , som irriterer mig mest ved siden, de lidt for mange piger, som stadig forsøger at sælge billeder eller videoer.

Til gengæld har jeg netop i dag fået større forståelse for, at man som mand ikke altid får svar. Jeg havde i går aftes/nat besøg af en ung SB, som netop er startet på siden, og vi snakkede om det med at svare på beskeder, hvor min holdning lidt var "Altså hvor svært kan det være......". Hun har så sendt mig nedenstående skræmdump fra hendes profil, som viser hvordan det så ud i formiddags, da hun loggede på igen. Hun havde været offline i måske 12-14 timer og iflg. hende selv, havde hun svaret på alle beskeder inden hun tog ud til mig.

Så kan jeg bedre forstå, at det kan være svært.....

image.thumb.png.9fe1e2488e7ede002a944b9067ed677c.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hitraten er ikke specielt høj, men hvis man ikke har kone/kæreste og faktisk kun har sig selv at tænke på, så er det ikke svært at finde sugarbabes til aftaler på SD.dk

Det jeg er mest træt af, er at jeg har brugt SD on/off når jeg havde behov og lyst. Derfor købte jeg fra tid til anden abonnement til 256 kr./md. Prisen er nu steget til knap 370 kr. Har skrevet og spurgt hvorfor, da det om noget må gøre det mindre attraktivt for mænd at bruge siden. Svaret var, "at sådan var det bare blevet" og et eller anden underligt argument omk. øget sikkerhed.

Jeg tvivler stærkt på at jeg kommer til at bruge det igen. Især hvis de indskærper reglerne for de piger som netop søger sex som sugarbabes. For det andet er jeg heller ikke til (Dinnerdates, osv.)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
MrNordicT skrev, for 57 minutter siden:

Hitraten er ikke specielt høj, men hvis man ikke har kone/kæreste og faktisk kun har sig selv at tænke på, så er det ikke svært at finde sugarbabes til aftaler på SD.dk

Det er jeg også enig i, specielt hvis man vil vise billeder af sig selv og kan modtage besøg. Det er også lykkedes mig ved begge mine to perioder på SD at finde sugarbabes.

Det kommer også an på hvem man kigger efter, hvor god hitraten er, synes jeg.

Responsen bliver bedre jo mere buttede pigen viser sig at være og jo ældre hun er - groft sagt. Men jeg har oplevet en meget nem kontakt til piger som viste sig at være ret buttede og jeg brød kontakten, da det ikke lige tænder mig. Ældre, modne og tit buttede kvinder har jeg aldrig skrevet til, men oplevet at de har været ind på min porfil selv og lure og så åbnet deres private billeder til uden at jeg har anmodet om dette. 

Er man til de yngre 20-30 år, slanke, pæne piger, så er hitraten lav, og jo yngre og smukkere de er, jo lavere hitrate, er min erfaring i hvert fald.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 4 timer siden:

Det er jeg også enig i, specielt hvis man vil vise billeder af sig selv og kan modtage besøg. Det er også lykkedes mig ved begge mine to perioder på SD at finde sugarbabes.

Det kommer også an på hvem man kigger efter, hvor god hitraten er, synes jeg.

Responsen bliver bedre jo mere buttede pigen viser sig at være og jo ældre hun er - groft sagt. Men jeg har oplevet en meget nem kontakt til piger som viste sig at være ret buttede og jeg brød kontakten, da det ikke lige tænder mig. Ældre, modne og tit buttede kvinder har jeg aldrig skrevet til, men oplevet at de har været ind på min porfil selv og lure og så åbnet deres private billeder til uden at jeg har anmodet om dette. 

Er man til de yngre 20-30 år, slanke, pæne piger, så er hitraten lav, og jo yngre og smukkere de er, jo lavere hitrate, er min erfaring i hvert fald.

Jeg ved ikke rigtig hvad at Sugardaters.dk går ud på. Jeg fik følgende besked:

Hej

Det er på Sugardaters ikke tilladt at:

  • Tilbyde penge for sex

    Vi vil derfor bede dig stoppe med dette, ellers vil vi være nødsaget til at lukke din profil ned.

Med venlig hilsen

SugarDaters Support

Jeg føler mig til grin at jeg har betalt abonnement til siden i over 2 år uden at disse regler er blevet håndhævet. Jeg kommer i hvert fald ikke til 
forlænge mit abonnement. 99% af alle mænd kommer på siden for sex og uden dette har siden ingen formål.

 

 

  •  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222
Allannielsen skrev, for 16 timer siden:

Jeg ved ikke rigtig hvad at Sugardaters.dk går ud på. Jeg fik følgende besked:

Hej

Det er på Sugardaters ikke tilladt at:

  • Tilbyde penge for sex

    Vi vil derfor bede dig stoppe med dette, ellers vil vi være nødsaget til at lukke din profil ned.

Med venlig hilsen

SugarDaters Support

Jeg føler mig til grin at jeg har betalt abonnement til siden i over 2 år uden at disse regler er blevet håndhævet. Jeg kommer i hvert fald ikke til 
forlænge mit abonnement. 99% af alle mænd kommer på siden for sex og uden dette har siden ingen formål.

 

 

  •  

Den "stramning" skyldes det har være skriveri i pressen om at sugardaters.dk burde forbydes fordi der angiveligt skulle være tale om rufferi. De skrev derfor for en måned siden en info tekst til alle hvor de indskærpede prostitution ikke var tilladt. 

Jeg har ikke ændret adfærd og tilbyder konsekvent penge for sex men har ikke fået nogen påtale. Tror det kører videre som hidtil ... Hvor kun ihærdige klage følges op.

Anklagen om rufferi har dog ingen grund i virkeligheden. Det sugardaters gør kan sidestilles med alle mulige andre medier der formidler salgssex EB annoncelight m.fl og det er ikke ulovligt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...