Hop til indhold
klinikfuckers

Sweet Sophie lækkert besøg.

Recommended Posts

Har netop haft et dejligt møde med denne skønne pige https://annoncelight.dk/showad/245220

Jeg stemplede ind til 30 min med GFE og jeg må sige jeg blev ikke skuffet, jeg mødte en pæn naturlig pige der ikke var smurt ind i makeup, vi gik ovenpå og jeg spurgte ind til hvad det forskellige kostede, jeg afregnede og hun behandlede mig som en kæreste der lige var kommet hjem fra krig. Hvad der skete i sengen forbliver mellem Sophie og mig, men hun er en ren 10 på skalaen og jeg kan overhovedet ikke kende det som en anden gæst har skrevet her på siden. Da vi var færdig lå vi og talte sammen og hun blev ved med at kysse mig, så jeg blev tændt igen og fandt en skilling frem og spurgte hvad jeg kunne få for dem, det blev til en tur mere dog uden blow, men udsynet til hendes dejlige bryster var fint for mig og en slikke tur til hende var også i top. Sophie er en super dejlig og sød pige og fortjener alt den ros hun kan få, om jeg kommer igen? det kan du banke din stive P.. i næverne på jeg gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

Fint 4dig...men hvad med bademulighed ?? Er det hende på billeder i annoncen ?? Belligenhed/diskretion ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, 1 time siden:

Fint 4dig...men hvad med bademulighed ?? Er det hende på billeder i annoncen ?? Belligenhed/diskretion ?? 

Du bliver tilbudt er bad, men jeg havde aftale at jeg badede hjemmefra da jeg bor tæt på. Det er hende på billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, 1 time siden:

Fint 4dig...men hvad med bademulighed ?? Er det hende på billeder i annoncen ?? Belligenhed/diskretion ?? 

Diskretion er ok, du hår ind i en baggård. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hende kan man kun blive glad for. 

Jeg har besøgt hende 2 gange og det bliver kun bedre og bedre. Pas på hende drenge. Hun prøver at passe på os.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har læst tidligere tråde om hende hvor man prøver at beskrive hendes udseende.

Og det jeg kan komme frem til er at hun måske minder lidt om Lea Rose? Kan de som har været ved hende nikke genkendende til det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fars-hat skrev, for 46 minutter siden:

Nu har læst tidligere tråde om hende hvor man prøver at beskrive hendes udseende.

Og det jeg kan komme frem til er at hun måske minder lidt om Lea Rose? Kan de som har været ved hende nikke genkendende til det?

Har du et link til lea rose

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fars-hat skrev, for 6 timer siden:

Nu har læst tidligere tråde om hende hvor man prøver at beskrive hendes udseende.

Og det jeg kan komme frem til er at hun måske minder lidt om Lea Rose? Kan de som har været ved hende nikke genkendende til det?

Efter min overbevisning er sweet Sophie billeder ægte, hun er dog ikke affarvet mere men man kan se at hun har været blond. Det link konsulen har lagt ind har intet med sweet Sophie at gøre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...