Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle,

Jeg har læst en del på eroguide, men har først lige oprettet en profil, for at bidrage med en anmeldelse (har været noget tøvende med dette, da jeg har set hvordan nogen andre nye anmelder er blevet modtaget... men here goes).

Jeg var forbi Amber (siamgirls) inden hun tog til Thailand igen, og jeg havde endnu en rigtig god oplevelse hos Amber, jeg havde bedt om en times B2B massage med hele pakken.

Amber var som altid meget varm, kærlig og indlevende (og så som altid utrolig smuk ud), og jeg gik glad der fra ca. 1,5 time efter jeg ankom, det var min hidtil bedste oplevelse hos en GP'er, og jeg kan kun anbefale Amber især hvis man er til en rigtig GFE oplevelse.

Håber i alle vil være søde, ved den skønne Amber :).

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal ikke være nervøs for at anmelde her, vi taler alle med hver vores næb.

Ved godt der er nogle skeptiske kommentarer ind imellem men bare luk af for dem

velkommen kvindebeundrer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kvindebeundre skrev, den 4/3/2018 at 07:38:

Hej alle,

Jeg har læst en del på eroguide, men har først lige oprettet en profil, for at bidrage med en anmeldelse (har været noget tøvende med dette, da jeg har set hvordan nogen andre nye anmelder er blevet modtaget... men here goes).

Jeg var forbi Amber (siamgirls) inden hun tog til Thailand igen, og jeg havde endnu en rigtig god oplevelse hos Amber, jeg havde bedt om en times B2B massage med hele pakken.

Amber var som altid meget varm, kærlig og indlevende (og så som altid utrolig smuk ud), og jeg gik glad der fra ca. 1,5 time efter jeg ankom, det var min hidtil bedste oplevelse hos en GP'er, og jeg kan kun anbefale Amber især hvis man er til en rigtig GFE oplevelse.

Håber i alle vil være søde, ved den skønne Amber :).

 

 

Hvad tilbyder hun i Gfe ...lidt detajiler.

Har længe kikke på hendes annonce.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg valgte en gang  b2b massage med fuld pakke, og ikke gfe oplevelse, grunden til at jeg så valgt at skrive, at jeg kan anbefale Amber hvis man er til rigtig GFE oplevelse, er at det var en rigtig god oplevelse, og jeg følte at det var lidt som hvis man var sammen med en kærste (gfe oplevelse).

Hvad er Gfe oplevelse: er lidt svært rigtig at beskrive, men for mig var det Ambers nærvær, og ømhed under agten og small talken bagefter (kan desværre ikke beskrive det bedre)  men hvis du er sød og respektfuld over for Amber, er jeg sikker på at du nok skal få en dejlig oplevelse sammen med Amber. 

Jeg kan godt se at jeg måske ikke skulle have brugt ordet GFE da jeg ikke ved hvad der normalt forstås ved det ord, men ud fra min opfattelse af hvad en gfe er, så var det hvad jeg oplevede med skønne Amber (kan også være grundet kemi, og at jeg har besøgt Amber en del gange efterhånden).

Håber det besvarede dit spørgsmål Kim

Kvindebeundren

Redigeret af Kvindebeundre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...