Hop til indhold
Gæst

Frodige ida

Recommended Posts

Gæst

Så har jeg igen, haft det glæde at besøg frodige Ida i hadsten. Hun er en helt igennem dejlig kvinde at være sammen med. Så hvis man er til en moden og frodige kvinde skal man, helt sikkert besøge Ida. Jeg havde bestilt en time sammen med hende, og hvor går tiden bare hurtigt sammen med Ida. Hun er super til at give blowjobs og hun elsker at blive slikket, hvis man rammer rigtig<3,ellers var det bare dejlig sex og hygge snak. Glæder mig til jeg igen, skal være sammen med Ida. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har længe trængt til et vaskeægte blow, og glædede mig over, at Frodige Ida var i Hadsten i dag. Beslutningen om at besøge hende, tog ikke lang tid at tage.

Jeg blev modtaget af en smilende og imødekommende Ida, som straks bød mig indenfor i skyggen. Om smilet skyldes mig, eller solens varme stråler, som endelig viste tegn på forår, kan jeg ikke vide - måske også bedst at gå i det uvidende ...

Der var fra start intet hastværk, vi småsludrede om vind og vejr, inden jeg blev bedt om at smide tøjet, og lige smutte en tur på badeværelset. Imens lagde Ida et rent håndklæde på sengen. God stil. Jeg lagde mig tilrette, det samme gjorde Ida - imellem mine spredte ben. Hun havde spottet, at mit blik primært var rettet mod hendes lange lakerede negle, og hun regnede hurtigt ud, at det var et syn, der tændte mig. Hun begyndte at kilde og kradse blidt over det meste af min krop, med de lange negle, og virkningen af denne behandling viste sig hurtigt.

Jeg fik et super blow, ind imellem røg den helt ned i halsen, masser af spyt, masser af blide krads med neglene, både på skaft, hoved og nosser samt ben, lår, bryst osv.

Ida trak det ud, holdt små pauser, hastværk er lastværk, men jeg måtte overgive mig, og kom i munden på hende.

Der var stadig god tid, vi hyggesnakkede lidt, inden jeg rejste mig fra sengen og tog tøj på. Vi sludrede videre om vind og vejr, og der var ingen tegn på, at hun helst så mig komme videre.

Alt i alt, en rigtig god behandling, intet hastværk på noget tidspunkt. Man føler sig absolut velkommen hos Ida. Tak for i dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkel76 skrev, den 4/3/2018 at 01:20:

Så har jeg igen, haft det glæde at besøg frodige Ida i hadsten. Hun er en helt igennem dejlig kvinde at være sammen med. Så hvis man er til en moden og frodige kvinde skal man, helt sikkert besøge Ida. Jeg havde bestilt en time sammen med hende, og hvor går tiden bare hurtigt sammen med Ida. Hun er super til at give blowjobs og hun elsker at blive slikket, hvis man rammer rigtig<3,ellers var det bare dejlig sex og hygge snak. Glæder mig til jeg igen, skal være sammen med Ida. 

Tak frække. Æren var helt på min side og super hyggeligt. 

Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...