Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Kamilla K
kasperaalborg skrev, den 22/3/2018 at 18:37:

jeg valgte dig pga  glat mis, du er så lækker :)

 

  @kasperaalborg ?  Jeg lover at holde missen glat så jeg ikke giver dig ar for livet  :P  :wub: :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogle der ved om denne kamilla har et sted tæt på viby torv hvor hun mødes med kunder.

Jeg er blevet hustlet af en pige der havede annonce på anoncelight og forudbetalte penge mens jeg ventede på p pladsen og hun sendte billeder og fin dialog. Da hun fik halvdelen af beløbet på mobilpay skete der sjovt nok en stor forandringen i beskederne.

Hun sendte link til den her profil på eg og jeg skulle se anmeldser så jeg kunne se hun var ægte.

Tror ikke det er den samme kamilla.

Nogle der kan af eller bekræfte måske 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tvivler jeg stærkt på. Jeg har besøgt Kamilla et par gange, et sted langt fra Viby og hun virker bestemt ikke som en, der kunne finde på at snyde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TYR1975 skrev, for 20 timer siden:

Er der nogle der ved om denne kamilla har et sted tæt på viby torv hvor hun mødes med kunder.

Jeg er blevet hustlet af en pige der havede annonce på anoncelight og forudbetalte penge mens jeg ventede på p pladsen og hun sendte billeder og fin dialog. Da hun fik halvdelen af beløbet på mobilpay skete der sjovt nok en stor forandringen i beskederne.

Hun sendte link til den her profil på eg og jeg skulle se anmeldser så jeg kunne se hun var ægte.

Tror ikke det er den samme kamilla.

Nogle der kan af eller bekræfte måske 

 

Så burde du anmelde den falske annonce og evt. poste den herinde også under falsk markedsføring

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom
Kamilla K skrev, den 6/3/2018 at 12:58:

Åh hvor er du skøn :) Tak for anmeldelsen  <3 

jeg har sagt dette før , men nu siger jeg det igen : 

'hvis man som pige kunne anmelde alle jer frække og skønne mænd ,

så havde du uden tvivl fået en bragende fræk og god anmeldelse fra mig :D:wub:<3

 

Du er en af dem , der er med til at gøre branchen helt igennem fantastik og skøn 

Tak - tusindvis af tak , frække du !! :wub:<3<3

Jamen du har jo givet ham en bragende anmeldelse. Ham må jeg prøve en dag når jeg nu har hørt fra de andre fyre at han er super god til sit job LOOOL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
TYR1975 skrev, den 23/6/2018 at 19:24:

Er der nogle der ved om denne kamilla har et sted tæt på viby torv hvor hun mødes med kunder.

Jeg er blevet hustlet af en pige der havede annonce på anoncelight og forudbetalte penge mens jeg ventede på p pladsen og hun sendte billeder og fin dialog. Da hun fik halvdelen af beløbet på mobilpay skete der sjovt nok en stor forandringen i beskederne.

Hun sendte link til den her profil på eg og jeg skulle se anmeldser så jeg kunne se hun var ægte.

Tror ikke det er den samme kamilla.

Nogle der kan af eller bekræfte måske 

Husk altid at tjekke

om det  telefonnummer som pigen kontakter dig med ,

stemmer overens med nummeret på pigens annoncer / link !

 

Og nej , det var ikke mig! Jeg kunne i alvor aldrig i mit liv finde på at behandle andre så usselt !

Det har tydeligvis været et lille , forkvaklede pjok der står bag dette   

og sådanne SØRGELIGE rester af mennesker , er der desværre mange af . 

 

 

 

Undrer mig lidt over,  hvorfor du ikke linket til den annonce som du taler om ???? 

For det er jo ret vigtigt,  at  få anmeldt den annonce ! 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
AalborgLook skrev, den 18/3/2018 at 12:32:

Var det derfor du svarede mig og pludselig mente jeg hed Michael og en masse andet?

Jeg laver næsten ALTID telefonfis med folk som henvender sig på sms 

Der står udtrykkeligt i annoncen : " kun opkald ....sms bliver ikke betragtet som seriøs henvendelse .." 

Når man alligevel kontakter mig på sms ,så går jeg derfor naturligvis  ud fra,  at det er telefonfis /useriøs henvendelse

 

Og jeg må da gerne lave sjov tilbage, når det nu var dig der startede 

Det da kun hyggeligt at le lidt  :) 

Redigeret af Kamilla K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 1 time siden:

Jeg laver næsten ALTID telefonfis med folk som henvender sig på sms 

Der står udtrykkeligt i annoncen : " kun opkald ....sms bliver ikke betragtet som seriøs henvendelse .." 

Når man alligevel kontakter mig på sms ,så går jeg derfor naturligvis  ud fra,  at det er telefonfis /useriøs henvendelse

 

Og jeg må da gerne lave sjov tilbage, når det nu var dig der startede 

Det da kun hyggeligt at le lidt  :) 

Du er godt klar over at du allerede har svaret tidligere, for 3 måneder siden? 

Men altid hyggeligt med flere svar - just keep them coming. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, den 6/3/2018 at 12:58:

Åh hvor er du skøn :) Tak for anmeldelsen  <3 

jeg har sagt dette før , men nu siger jeg det igen : 

'hvis man som pige kunne anmelde alle jer frække og skønne mænd ,

så havde du uden tvivl fået en bragende fræk og god anmeldelse fra mig :D:wub:<3

 

Du er en af dem , der er med til at gøre branchen helt igennem fantastik og skøn 

Tak - tusindvis af tak , frække du !! :wub:<3<3

det står vel også jer frit for at anmelde os mænd griner.... det vel bare at få oplyst brugernavn herinde. lave et opslag om jer selv og brugeren :-P i læser jo alligevel en del af anmeldelserne

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
AalborgLook skrev, for 12 timer siden:

Du er godt klar over at du allerede har svaret tidligere, for 3 måneder siden? 

Men altid hyggeligt med flere svar - just keep them coming. 

Nej har jeg da ikke :lol: 

  Dine spørgsmål Var det derfor du svarede mig og pludselig mente jeg hed Michael og en masse andet?

Hvis du kendte begrebernes betydning,

så ville du vide at der er forskel på   en konstatering

og på et direkte svar .

 

Når folk lægger ud med at lave telefonfis , så får de telefonfis igen. Det er da selvsagt :D 

Nogle piger får næsten en hjerneblødning af frustrationer over alle de fjollehoveder der hele tiden kontakter en 

- Andre piger vælger at lege med på spøgen, og få et godt grin og en sund latter .

 

Min overbevisning er

 if you can`t kill the beast , then fuck it hard and enjoy it instead 

 

Men sådan er vi jo så forskellige allesammen :) 

 

 

 

 

 

 

 

Redigeret af Kamilla K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
bull1977 skrev, for 11 timer siden:

det står vel også jer frit for at anmelde os mænd griner.... det vel bare at få oplyst brugernavn herinde. lave et opslag om jer selv og brugeren :-P i læser jo alligevel en del af anmeldelserne

 

Nej det står ikke frit for . 

 

Og det er efter min mening kun godt , at man ikke må det .

 

I mænd kontakter os piger som privatpersoner.

.

Verden til forskel .  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, 1 time siden:

Nej har jeg da ikke :lol: 

  Dine spørgsmål Var det derfor du svarede mig og pludselig mente jeg hed Michael og en masse andet?

Hvis du kendte begrebernes betydning,

så ville du vide at der er forskel på   en konstatering

og på et direkte svar .

 

Når folk lægger ud med at lave telefonfis , så får de telefonfis igen. Det er da selvsagt :D 

Nogle piger får næsten en hjerneblødning af frustrationer over alle de fjollehoveder der hele tiden kontakter en 

- Andre piger vælger at lege med på spøgen, og få et godt grin og en sund latter .

 

Min overbevisning er

 if you can`t kill the beast , then fuck it hard and enjoy it instead 

 

Men sådan er vi jo så forskellige allesammen :) 

 

Så du starter med en konstatering og 3 måneder senere kommer svaret - det giver fint mening.
Men da jeg har fri i dag tror jeg at jeg vil ud og nyde det fine vejr.

 

1.PNG

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Kamilla K skrev, for 6 timer siden:

Og det er efter min mening kun godt , at man ikke må det .

I mænd kontakter os piger som privatpersoner.

hvor står det at i ikke må skrive om jeres oplevelser med en specifik kunde ????

hmmmmm jeg kontakter aldrig en GP'er som privatperson, men derimod er jeg Holger en rigtig sexgris mums, og håber aldrig nogensinde at pigen betragter mig som en privatperson.:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
AalborgLook skrev, for 7 timer siden:

Så du starter med en konstatering og 3 måneder senere kommer svaret - det giver fint mening.
Men da jeg har fri i dag tror jeg at jeg vil ud og nyde det fine vejr.

 

1.PNG

Du er altid velkommen hjemme hos  mig , når du vil lave mad. 

- for hold da op,  hvor kan du få meget

ud af så lidt :) 

 

Du lyder næsten som mig, når jeg trænger til sex .

Så bliver jeg også sådan... :) 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Røvslikker skrev, for 2 timer siden:

hvor står det at i ikke må skrive om jeres oplevelser med en specifik kunde ????

hmmmmm jeg kontakter aldrig en GP'er som privatperson, men derimod er jeg Holger en rigtig sexgris mums, og håber aldrig nogensinde at pigen betragter mig som en privatperson.:shock:

:lol: 

Jeg ved ikke med dig , men jeg har - tro det eller ej -  altså lidt pli :P 

Der var tale om at bruge folks brugernavne herinde som led i anmeldelse ?

- og du hedder da  " røvslikker " og ikke Holger herinde ? :) 

 

 Uanset hvad , så er det altså ikke alle der er lige så bramfrie som du :lol:

 

Når jeg besøger folk og har sex med dem , så er de jo privatpersoner på den måde ,

at de ikke har sagt ja til at "stå model " til at der offentligt bliver skrevet om dem i deres mest "blottede  moment " ...

Uanset om de  spiller en rolle ,og kalder sig Holger og er en sexgris :) 

 

Men som pige er man automatisk indforstået med  det , for det  en del af vores job ,

og det må man tage med , hvis man vil arbejde i denne branche . 

uanset om man bryder sig om det eller ej. 

 

Men fordi man som mand køber sex , så er det  ikke ensbetydet med, at man giver tilladelse til

at  blive sat til "offentligt skue"  på den måde ? 

 

Jeg ved ikke om det ligefrem står som en lov , at man ikke må det :lol:

 Men der er noget som hedder god opførsel og etik 

At du ved det :) 

Redigeret af Kamilla K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Kamilla K skrev, for 14 timer siden:

Men der er noget som hedder god opførsel og etik 

At du ved det :) 

Jooooo...men at deltage i en tråd hvor  indlæg bliver redigeret, giver ligesom ingen mening, waist aff time......har også fri idag, og vil nyde dagen i godt selvskab gooooo weekend peps.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Kamilla K skrev, den 28/6/2018 at 10:04:

 

 

Min overbevisning er

 if you can`t kill the beast , then fuck it hard and enjoy it instead 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

And I`m the beast :-) hehe, sorry, kunne ikke lade vær :-) 

Kamilla K. Jeg kender dig ikke, og komme formentlig heller ikke til at lære dig at kende, (geografi) men, du lyder som en pige med ben i næsen og noget mellem ørene (ja, også der hehe.)

Elsker faktisk når de "røde" giver sig tilkende herinde, og langt de fleste af jer har jo faktisk har noget fornuftigt at skrive.

Anmeldelse af af kunder, tja hvorfor ikke, de er jo da private/anonyme i kraft af deres nick. 

Man kunne vel godt lave et anmeldelses forum for kunderne, vi må jo anmelde og skrive "næsten" alt den anden vej, og så længe man holder sig til at anvende " nick`s" kan det da ikke skade noget.! blot mit POV.

Dejlig dag til alle

Misjo1

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, den 28/6/2018 at 19:32:

Når jeg besøger folk og har sex med dem , så er de jo privatpersoner på den måde ,

at de ikke har sagt ja til at "stå model " til at der offentligt bliver skrevet om dem i deres mest "blottede  moment " ...

Uanset om de  spiller en rolle ,og kalder sig Holger og er en sexgris :) 

Du må hjertens gerne lave en anmeldelse af mig næste gang jeg har fornøjelse af at du sidder på mit ansigt :P :razz::D
Jeg kan stadig i detaljer huske vores første møde og det kilder alle de rigtige steder :D 

Redigeret af DJX

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Misjo1 skrev, den 29/6/2018 at 11:09:

And I`m the beast :-) hehe, sorry, kunne ikke lade vær :-) 

Kamilla K. Jeg kender dig ikke, og komme formentlig heller ikke til at lære dig at kende, (geografi) men, du lyder som en pige med ben i næsen og noget mellem ørene (ja, også der hehe.)

Elsker faktisk når de "røde" giver sig tilkende herinde, og langt de fleste af jer har jo faktisk har noget fornuftigt at skrive.

Anmeldelse af af kunder, tja hvorfor ikke, de er jo da private/anonyme i kraft af deres nick. 

Man kunne vel godt lave et anmeldelses forum for kunderne, vi må jo anmelde og skrive "næsten" alt den anden vej, og så længe man holder sig til at anvende " nick`s" kan det da ikke skade noget.! blot mit POV.

Dejlig dag til alle

Misjo1

 

 

@Misjo1 Jeg går stærkt ud fra , at alle mennesker har ben i næsen og noget mellem ørerne 

- også kvinder :P

Det er nok mere gestalten   og kvaliteten (eller mangel på samme) af ovenstående , som der er forskel på 

 

Men jeg  ved hvad du mener, og tak for dine ( alt for ) pæne ord :) 

 

 

 

Jeg har altså ikke ret mange kunder her på EG (tror jeg nok ) 

-,så det kan være godt det samme, angående anmeldelser af kunder :) 

 

 Jeg tror  at de fleste som jeg stifter bekendtskab med ,  hverken har en profil eller andet  kendskab til EG .

Det er kun ganske få , jeg ved hvem er herinde , når man tager den samlede helhed af "kundekreds " i betragtning

 

Med al respekt for vores kære @Administrator , alle de "grønne " og samtlige brugere 

( ja faktisk med al respekt for alt hvad der er inbegrebet af EG, for jeg mener ikke efterfølgende kontekst så slemt,  som jeg skriver det :wub: )   

 

Men altså...

...jeg har (sgu) da andet at foretage mig med mine kunder,

 end at tale om EG  :lol:

 

Men der skal da nok være nogen som ikke kan lide sex 

og som ikke ved hvad de skal tale om, når de ses ,

-  andet end EG :P:rolleyes:

Redigeret af Kamilla K

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...