fattigpik 30 Skrevet 3. Marts, 2018 Nogle, der har været hos hende og kan berette lidt. https://annoncelight.dk/showad/245532 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexo 82 Skrevet 3. Marts, 2018 Hun er ægte nok og hun tog ladningen i munden, dog slugte hun ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 180 Skrevet 5. Marts, 2018 er der nogen som kan komme med en anmeldelse om et besøg hos denne smukke pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest keep it simpel Skrevet 5. Marts, 2018 Jeg ringede til hende idag.. For 30 min. sex incl anal kr. 1.600,- og 1.800,- for en time... Selvom jeg fortalte det var da totalt vildt dyrt var hun ikke forhandlingsvillig... Spændt på at høre om nogen oplevelser med denne kvinde som jo ser vil fræk ud... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1726 Skrevet 7. Marts, 2018 Har lige forhørt mig i Fredericia, og det er Champagne som er kommet til Fredericia unden navnet Michell. det koster kr.1200.- for en time hvis man ikke tilvælger anal, og det er den samme pris som alle andre piger koster på den adr. jeg har anmeldt hende idag i en anden tråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg