Hop til indhold
Nikpiko

Cimmie Hvidovrepigerne?

Recommended Posts

Träffat henne för ca tre år sedan, söt, snygg för sin ålder, kort hår och hyffsat snygg kropp. Trevlig, men väldigt ”professionell” service. Dvs ingen gfe, inga känslor från hennes sida. Det är hon som äger Hvidovrepigerne/lokalen, det berättade hon. Vill man ha en riktigt bra upplevelse där skulle jag rekommendera Vanessa, ger SF utan extra kostnad, inte så noga med tiden om hon gillar det, genuint kåt och vild. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rollespilsmand
Lemac skrev, for 16 timer siden:

Träffat henne för ca tre år sedan, söt, snygg för sin ålder, kort hår och hyffsat snygg kropp. Trevlig, men väldigt ”professionell” service. Dvs ingen gfe, inga känslor från hennes sida. Det är hon som äger Hvidovrepigerne/lokalen, det berättade hon. Vill man ha en riktigt bra upplevelse där skulle jag rekommendera Vanessa, ger SF utan extra kostnad, inte så noga med tiden om hon gillar det, genuint kåt och vild. :wub:

Det kan jeg slet ikke genkende. Jeg besøgte hende for nogle måneder siden, hvor vi havde et dejligt rollespil. Hun levede fuldt ud ind i det, og blev styrende, som det var naturligt. Jeg kan kun give hende mine varmeste anbefalinger, og kommer igen, når det hele passer sammen.

Jeg kan også anbefale Lulu http://hvidovrepigerne.dk/index.php/pigerne/item/229-lulu

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 10 minutter siden:

Det superfransk, der gives på stedet; er det bondefanger-typen (med gummi på toppen) eller "ægte" superfransk?

Min erfaring er, at Hvidovrepigerne er voksne, fornuftige kvinder, der leverer "ægte" superfransk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...