Hop til indhold
Guest Brøndby

GP.... Hvornår er hun for gammel ?

Recommended Posts

Guest Agetha
Visti-Vistisen skrev, den 9/5/2018 at 18:14:

Man bliver vel aldrig for gammel...

0yo8PEv.jpg

Du har ret, man bliver aldrig for gammel.

Du må gerne illustrere følelsen af afvigelse fra købepigen da jeg selvfølgelig antager du med alt ret vil udstille kvinden her som dit næst bedste alternativ Jeg glemmer ironien og humor, fortæl mig lige hvad det billede fortæller andet end din dumhed og manglende respekt for kvinder som forsøger. Det sgu sølle udstilling fra mænd med billedeforståelse og symbolik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 12 timer siden:

Du har ret, man bliver aldrig for gammel.

Du må gerne illustrere følelsen af afvigelse fra købepigen da jeg selvfølgelig antager du med alt ret vil udstille kvinden her som dit næst bedste alternativ Jeg glemmer ironien og humor, fortæl mig lige hvad det billede fortæller andet end din dumhed og manglende respekt for kvinder som forsøger. Det sgu sølle udstilling fra mænd med billedeforståelse og symbolik. 

Nå!

...... suk....

Man skal lade være med at overanalysere. Det er en uskik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som udgangspunkt vil jeg helst have de unge modeller da jeg ikke tænder på rynker osv andre aldringstegn :(. Men når det så er sagt så er der mange kvinder der holder sig rigtigt godt og andre der ikke gør hvorfor det med alder hurtigt kan snyde. Før i tiden var jeg kun sammen med piger minimum 5 til 12 år yngre endn mig, men nu har jeg prøvet et par stykke der var ældre (dog ikke GP'er) og det var en god oplevelse ;). Men når det kommer til GP'er så er det bare svært at gætte personlighed og gemyt igennem en annonce hvorfor at jeg "desværre" sorterer dem fra til fordel for de yngre.

For for mig der betyder personlighed osv lige så meget 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, den 3/3/2018 at 18:58:

Nu dækker MILF begrebet jo over alt fra piger i DUM segmentet til kvinder der i sen alder har fået børn, så det er vel tråd starten uvedkommende.

Så for at komme tilbage til starten - også for mig selv - vil jeg genberette om den oplevelse, jeg som purung havde med den legendariske sigøjner pige Annett i Nørregade i Kbh.

Hun annoncerede i Travbladet som en velskabt 29 årig sigøjner pige (snip)

Haha, jeps. Den annonce har jeg også lagt mærke til. Har dog aldrig været der selv; idet jeg nåede at læse netop de tråde på VL om oplevelserne der, før jeg blev fristet over evne. 

Annoncen har vist været der siden tidernes morgen :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, godt spørgsmål. 

 

Jeg foretrækker generelt GP på 30-50 år, hvilket passer nogenlunde med mit eget alderssegment. 

Yngre end det, så begynder der at være for stort et mismatch, og det føles ikke "rigtigt" mere. Ældre end det, så skal der være noget speciel tiltrækning.

Men inden for det interval, så har jeg det ligeså fint med 50 som med 30 :-) 

 

Generelt, så synes jeg, at det er svært sådan at sætte en bestemt alder på. Det afhænger både af en selv, GP'en og de konkrete omstændigheder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Synes egentlig det er et dumt/underligt spørgsmål, hvornår er en kunde/gæst for gammel?

Alle kvinder er smukke i hver deres alder og med hver deres udseende, hvad du finder gammel, finder en anden atraktiv

Med mindre det er billeder du søger, så finder jeg der er mellem ørene som noget af det mest attraktive ved kvinder..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Thai-fan skrev, den 16.5.2018 at 11:19:

Haha, jeps. Den annonce har jeg også lagt mærke til. Har dog aldrig været der selv; idet jeg nåede at læse netop de tråde på VL om oplevelserne der, før jeg blev fristet over evne. 

Annoncen har vist været der siden tidernes morgen :-D 

Ja den annonce så jeg også i 1977 tror jeg og var tæt på at besøge hende men fik et andet og dengang bedre bud, tror sgu efter indlæg på logen og hedomax og gimel, at hun i 00 erne har været 75 + og nok afgik en naturlig død af alderdom i jobbet - ingen er for gammel då længe der er kunder.,,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Afhænger  af  øjnene  der  ser!

Føler  jeg  mig  gammel? Nej  bestemt  ikke,  men  jeg  er  hverken  20 eller 30 år  længere.  Har  det  fint  med  at  være  medio  40, jeg  foretrækker  helt  klart  mænd  som  tænder  på modne  kvinder.

Er  det  ungpige bryster  og  en  strittende  bagdel der  søges,  er  det  ikke  mig  der  er  interessant, ligesom  jeg  ikke har  interesse  for  unge  mænd  under  30 år.  Der  vil  jeg  føle  mig  selv  som  en  gammel gris. 

Har  en  svaghed  for  modne  mænd,  der  hviler  i  sig  selv  og  som  besidder  en  vis  intellektuelt.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 23 minutter siden:

vil  jeg  føle  mig  selv  som  en  gammel gris. 

 

Hvad er det nu man kalder en hun gris? :P

 

Men ellers er jeg helt enig med dig, og en stor del af den sexuelle oplevelse er gennem hjernen, hvorfor der gerne skal være et vist minimum af denne til stede hos begge parter. 

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
North skrev, for 4 minutter siden:

Hvad er det nu man kalder en hun gris? :P

 

Men ellers er jeg helt enig med dig, og en stor del af den sexuelle oplevelse er gennem hjernen, hvorfor der gerne skal være et vist minimum af denne til stede hos begge parter. 

/North

En  "hun  gris"  bliver  jeg  kaldt  i visse lege  med  mænd, hvor  det  indgår  som  en  del af  legen sammen  med  det  forbudte  L ord. 

Det  har  ikke  noget  at  gøre  med  mangel  på  respekt, men  blot  vulgær  ordspil. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Miza skrev, for 3 minutter siden:

Du mener en Cougar :D 

Nej  - for  jeg  tiltrækkes  ikke  af  tanken. 

Vil  føle  at  jeg  er  ude  i et  "misbrug" af  et  andet  menneske. 

Fik  en  henvendelse  fra  en  ung  mand  på  20 år,  det  kunne  jeg  ikke  se  mig  selv  i. 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

En  "hun  gris"  bliver  jeg  kaldt  i visse lege  med  mænd, hvor  det  indgår  som  en  del af  legen sammen  med  det  forbudte  L ord. 

Det  har  ikke  noget  at  gøre  med  mangel  på  respekt, men  blot  vulgær  ordspil. 

 

Så længe det er en del af legen, så er hungrisen og andre tilsvarende gloser jo tilladte og endda fremmede for det spil der foregpr, men ellers bryder jeg mig bestemt ikke om at de bliver brugt om skønne kvinder. 

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
North skrev, for 2 minutter siden:

Så længe det er en del af legen, så er hungrisen og andre tilsvarende gloser jo tilladte og endda fremmede for det spil der foregpr, men ellers bryder jeg mig bestemt ikke om at de bliver brugt om skønne kvinder. 

/North

Helt  enig med dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har det på flg. måde :

Kan absolut godt lide at være sammen med en GP som er en del yngre end mig selv - hun skal dog stadig være voksen sådan rent mentalt. Det er for mit vedkommende noget med at indhente den tabte ungdom.

Og en anden dag foretrækker jeg en dejlig MILF i 40’erne. Det har dog en del at gøre med personligheden hos den enkelte pige/kvinde.

Det er ret vigtigt for mig at den annoncerede alder passer så nogenlunde - lidt moms er Ok  - men ikke noget med 20 år til den gale side - det har jeg desværre prøvet...

Mht. til sprogbrug - der må man lige føle sig frem eller snakke sig til rette. Nogle piger kan sagtens kalde tingene ved deres rette navn - og det synes jeg er skønt. Har dog oplevet med en tidligere meget langvarig kontakt at hun kunne være nok så fræk - men det var ikke noget med frække ord for hende.

Generelt er jeg meget tilbageholdende med at kalde en GP noget som jeg ikke på forhånd ved at hun ville bryde sig om - men jeg er helt enig i at hvis jeg vidste det var en del af legen ville det være helt OK.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er meget simpelt. Hun er for gammel, når ingen længere vil have hende. Derfor er der ingen aldersgrænse, ud over hvornår modparten siger fra.

Mine erfaringer er at kvinder mellem 30 og 50 giver den bedste sex. Piger mellem 20 og 30 er de mest tiltrækkende, men de er ikke lige så gode i sengen. Derudover er der mange undtagelser.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Romantikeren skrev, den 5.3.2018 at 10:08:

Jeg ved ikke om der burde være en aldersgrænse, men altså man skal ikke glemme at man bliver ældre, en 50 årige kan ikke det samme som en på 25. Jeg går ikke selv så meget op i alder, og dog holder jeg mig til dem på min egen alder og lidt ældre men indimellem får jeg da også lyst til en i 20erne. det afhængig af meget hvor jeg er henne i tilværelsen  og hvordan det er at være mig i denne stund.

men oftest har alderen ikke det store at sige.

Omvendt kan en 25 -årig sørme heller ikke det samme som en 50-årig :) Mit seksuelle frisind og erfaring og mod ( ikke mindst ) er langt større efter jeg fyldte 40 end da jeg var 25.

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt er jeg som udgangspunkt til piger/kvinder yngre end mig (-10+ år). Men kemi gør også meget for mig hvorfor en kvinde på min egen alder eller ældre også pludselig kan blive spændende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Visti-Vistisen skrev, den 9.5.2018 at 18:14:

Man bliver vel aldrig for gammel...

0yo8PEv.jpg

bortset fra at det der ikke er en kvinde men en trans ( se hans hænder og armmuskler )  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Guest Brøndby skrev, den 3.3.2018 at 16:44:

Farligt emne, men tager chancen alligevel og spørger: 

Hvornår er en GP for gammel til dig ? 

Jeg synes jeg ser flere og flere kvinder der er 40-50 år, som stadig er aktive, især i S/M universet hvor jeg har færdes i en del år ? 

Bevares, erfaring er ikke at kimse af, men jeg tror de fleste mener at unge kvinder er mere sexede end ældre ? 

Jeg vedikke hvem den ældste GP er i Danmark, og ej heller hvor gammel hun er, men jeg synes nok at "pensionsaldren" i denne branche ligger omkring de 50 år ? 

Hvad synes i ? 

 

 

Synes det er en meget konservativ og lidt rigid holdning at have at en GP skulle være for gammel hvis hun er over 50.  Men jeg tror det er fordi du selv synes at det er sådan og at du selv kun tænder på ( meget ) unge kvinder. Og det er også ok. Men man skal altid huske på at fordi man selv har det på en måde er det slet slet ikke sikkert at andre har det på samme måde. 

Jeg var selv tilbøjelig til at tro at ens seksuelle tiltrækningskraft svandt ind efter man blev 40.  ( Det var dengang jeg selv var ung at jeg tænkte sådan ) og havde en regulær 40 års krise den dag jeg blev 40. For ville mænd nu finde mig tiltrækkende ? Men hold da nu op jeg tog fejl. Aldrig har jeg oplevet så meget opmærksomhed som efter mit fyldte 40 tyvende år.  Jeg får ofte henvendelser ( som i meget ofte ) fra helt unge mænd der tænder for vildt på modne kvinder. Dem afviser jeg dog da jeg ikke har lyst til at associere en sexpartner med mine egen sønner. De unge mænd er meget ihærdige og der findes faktisk grupper på diverse dating--og sexsites hvor unge mænd søger modne kvinder. " Vi" modne kvinder er MEGET populære på datingmarkedet samt som sexpartnere skulle jeg hilse og sige. 

Så det må jo nødvendigvis også gælde at en GP ikke kan blive for gammel sålænge hun ikke ligner en mumie ( nå ja mumier skal der såmænd nok være nogle der også tænder på, men det er vel en meget lille procentdel) og passer på sig selv, er velplejet  og sørger for at fremstå så lækker som hun kan.  

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel mere reelt at tale om hvornår man bør stoppe snarere end at tale om "hvornår er man for gammel"

Det er jo ganske underholdende med alle de forskellige generaliseringer om de forskellige aldre i ens liv, men folk er nu engang meget forskellige både fysisk og ikke uvæsentligt psykisk.

Kan man ikke længere fremfinde glæden bør man stoppe, uagtet ens alder.  Ja ok,  får man ikke længere nogen henvendelser, så giver det vel sig selv.  :)  Bortset fra det er der nok flest aktive kvinder under 40 end over 40, specielt når de udenlandske kvinder medregnes.  Der er nok også fleste aktive kvinder under 50 end over 50.  Sådan kan man blive ved, og det fortæller måske blot at udbud og efterspørgsel måske langt hen af vejen er passende afstemt.  

For mange gæster må det vel også antages, at jo ældre de selv bliver, så flyttes deres aldersmæssige præferencer vel også tilsvarende. Det er næppe alle mænd, der igennem hele livet bliver hængende i "jo yngre jo bedre...… for så føler jeg mig stadig ung i krop og sind"   

For mit eget vedkommende vil jeg tro, at de kvinder jeg de sidste 5 år har besøgt ligger i alders kategorien 35-45, selvom en del skilter med at de stadig er 29 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 51 minutter siden:

bortset fra at det der ikke er en kvinde men en trans ( se hans hænder og armmuskler )  

Den gang for 2 år siden, skrev jeg da noget om at det var en hun?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Visti-Vistisen skrev, for 7 minutter siden:

Den gang for 2 år siden, skrev jeg da noget om at det var en hun?

Ha ha- havde slet ikke set tråden var så gammel :D men nu er den jo genoplivet idet der er nogle der har skrevet for nylig.

nej det gjorde du såmænd ikke men i og med at trådens overskrift handler om hvornår en glædespige er for gammel ( bemærk glædes pige) og du dernæst lægger et foto ud af en der ved første øjekast ligner en kvinde - ja så vil de fleste der ser billedet - antage at det er en kvinde. Det er derfor jeg nævnte at det er en trans - og altså ikke har at gøre med hvornår en pige /kvinde er for gammel. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...