Hop til indhold
Guest Brøndby

GP.... Hvornår er hun for gammel ?

Recommended Posts

Guest Brøndby

Farligt emne, men tager chancen alligevel og spørger: 

Hvornår er en GP for gammel til dig ? 

Jeg synes jeg ser flere og flere kvinder der er 40-50 år, som stadig er aktive, især i S/M universet hvor jeg har færdes i en del år ? 

Bevares, erfaring er ikke at kimse af, men jeg tror de fleste mener at unge kvinder er mere sexede end ældre ? 

Jeg vedikke hvem den ældste GP er i Danmark, og ej heller hvor gammel hun er, men jeg synes nok at "pensionsaldren" i denne branche ligger omkring de 50 år ? 

Hvad synes i ? 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel helt op til kvinden selv. Så længe der er lyst og kunder kan man vel ikke sidde aldre på

 

helt ærlig syntes jeg også det ville være latterlig at gøre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil mene det er helt op til kunden - nogen foretrækker 20-25 årlige andre tænder på en MILF og for nogle er alder komplet ligegyldigt. Det her er jo det ultimative liberale erhverv, er der kundegrundlag ja så er der også udbydere.

Personligt er det ikke alderen der betyder det helt store, hvis den oplevelse jeg søger kan leveres så er jeg tilfreds - faktisk er min oplevelse ofte at jo mere erfaren en GP, desto bedre oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ligesom @Funtime at det afhænger af mange ting. Er der kunder er pigen jo ikke for gammel. Nogen kunder vil falde fra og andre komme til...

Husker en udsendelse fra enten Frankrig (tror jeg det var) hvor man fulgte en aldrende pige (70+) og hun var vældig populær blandt de helt unge. Udsendelsen ligger en del år tilbage men var faktisk meget god.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 1 minut siden:

Tror ligesom @Funtime at det afhænger af mange ting. Er der kunder er pigen jo ikke for gammel. Nogen kunder vil falde fra og andre komme til...

Husker en udsendelse fra enten Frankrig (tror jeg det var) hvor man fulgte en aldrende pige (70+) og hun var vældig populær blandt de helt unge. Udsendelsen ligger en del år tilbage men var faktisk meget god.

Helt enig, og husker godt udsendelsen - lidt piaf agtig stemning:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu spurgte du fyrene, men jeg kaster mig alligevel ud i et svar :P Jeg er selv lige skyggen over 50 og jeg har ingen problemer med at være sexet - tænker, at det helt afhænger af manden og hans ønsker - hvis man helst vil være sammen med en 25 årig, så fred være med det - smag og behag er jo som bekendt heldigvis forskellig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min absolutte yndlings-købesexleverandør var midt i fyrrene da jeg begyndte at besøge hende, i de ca 8 år jeg besøgte hende blev hun ved med at være 10 år yngre end jeg og lige fantastisk at besøge.

Jeg tror ikke alderen har noget at sige, bare kemien er der og hun bevarer det der ubeskrivelige, udefinérbare DET   ;) --- og at hun har vagttider der gør hende tilgængelig :) 

Redigeret af Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt uenig med Brøndby.

Der er en "lovlig begyndelse dato", men heldigvis ikke en udløbsdato. 

Personligt foretrækker jeg modne kvinder, og hellere en over 60, end en under 25, hvilket normalt giver mig pædofili associationer. 

Der er heldigvis mange sexede milf, gilf og olf, der frister. Her får jeg som regel også meget mere indlevelse, end hos unge piger der så snart pengene har skiftet hænder, tror de har fået den til at koge kaffe i. 

Pigerne er desværre selv med til denne, alders fascination, ved i de fleste tilfælde at skrive deres alder uden moms, jeg har fravalgt nogle da jeg syntes de var for unge, for senere at finde en pragtfuld milf som havde erfaringen til at tilfredsstille mig. 

SM har jeg ikke nogen erfaring med, men hvis jeg havde de lyster, tror jeg ikke at jeg kunne tage det alvorligt, hvis en lille spinkel pige på 18 år, og pisk i hånden, skulle dominere mig. :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg personligt gider ikke de unge piger, for mig betyder det meget mere, at kvinden er sin seksualitet bevist og tør/vil bruge den, om hun så er 35 eller 55 er for mig ligegyldig. Bare der er en form for kemi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu dækker MILF begrebet jo over alt fra piger i DUM segmentet til kvinder der i sen alder har fået børn, så det er vel tråd starten uvedkommende.

Så for at komme tilbage til starten - også for mig selv - vil jeg genberette om den oplevelse, jeg som purung havde med den legendariske sigøjner pige Annett i Nørregade i Kbh.

Hun annoncerede i Travbladet som en velskabt 29 årig sigøjner pige, med både til gården og gaden. Selv om jeg var noget yngre, tiltalte annoncen og konceptet mig. En ung jyde ovenpå noget så eksotisk som en velskabt, moden sigøjner pige, satte gang i billeder og film på min nethinde, så jeg fandt en telefonboks og ringede til hende.

Jeg kunne bare komme, for hun havde tid, og hvorfor fandt jeg ud af, da jeg havde forceret den skumle indgang og fundet døren med navneskiltet "Pedersen".

Jeg bankede på, for dørklokken virkede ikke, men efter lidt tid gik døren op, og synet der mødte mig, fik den til at visne på stedet. Jeg spurgte den fede, uhumske, ildelugtende og gamle kvinde, om Annett var tilstede, og hun sagde ja og lodsede mig indenfor, mens jeg prøvede at fortrænge væmmelsen ved syn og lugt på bedste vis. Da hun så begyndte at tage tøjet af, samtidigt med hun spurgte til, hvad jeg kunne tænke mig, lugtede jeg lunten og fremstammede, at der vist var tale om en misforståelse og ville gå.

Men hun spærrede vejen for mig og begyndte at flå mig i tøjet, hvorefter jeg efter forgæves at have forsøgt at få hende til at lade mig slippe ud måtte skubbe hårdt til hende for at kunne komme derfra.
Hun kastede en kop efter mig og råbte de frygteligste ting efter mig, mens jeg skyndsomt forsvandt gennem gården. Ude på gaden kunne jeg stadig høre hendes forbandelser, og det var en dybt rystet Onslow, der på denne måde fik udsat sin debut i branchen på ubestemt tid.

I det nye årtusinde var hun stadig aktiv med stort set samme annoncetekst, hvilket genererede adskillige indlæg på VL, både humoristiske og dybt frustrerede af folk, der havde oplevet det samme som mig bare 25 år senere. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Ved der her i med begejstring omtales en GP'er som har rundet de 74 - hun indsatte annonce med 6 mdr sygemelding med et hekseskud pga af alle de umulige stillinge i frække fyre vil have ;) tror helt alder er op til de 2 der skal lege.

Redigeret af Svalereden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid

Foretrækker kvinder over 40 år da jeg ikke selv hører til de unge,  de har noget erfaring som mange af de unge ikke har. Men tænder ikke på overvægtige der vejer 120 kg. eller mere men der er måske også nogen der er til dem . hvornår de er for gamle er for mig ikke et spørgsmål om alder men om man stadig finder dem attraktive.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Brøndby skrev, for 5 timer siden:

Farligt emne, men tager chancen alligevel og spørger: 

Hvornår er en GP for gammel til dig ? 

Jeg synes jeg ser flere og flere kvinder der er 40-50 år, som stadig er aktive, især i S/M universet hvor jeg har færdes i en del år ? 

Bevares, erfaring er ikke at kimse af, men jeg tror de fleste mener at unge kvinder er mere sexede end ældre ? 

Jeg vedikke hvem den ældste GP er i Danmark, og ej heller hvor gammel hun er, men jeg synes nok at "pensionsaldren" i denne branche ligger omkring de 50 år ? 

Hvad synes i ? 

 

 

Syntes du at pensions alderen skal være 50 år fordi at kvinder over 50 år ikke er din personlige smag ?

En Domina skal være voksen før at hun er rigtigt dygtig. Så jeg kan ikke helt forstå at du kun vil have dem yngre....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gomorra skrev, for 6 timer siden:

Helt enig, og husker godt udsendelsen - lidt piaf agtig stemning:D 

Lige netop :) Den kunne jeg godt tænke mig at se igen. Den kan som sagt varmt anbefales hvis nogen skulle falde over den.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

I et forsøg på at tilføje noget der endnu ikke er skrevet, vil jeg nævne at længden på GP´ens karriere nok et eller andet sted har mere betydning for mig end hendes alder. Jeg kan ikke sætte noget tal på, og har da med stor glæde besøgt kvinder der har haft 10 års jubilæm, så........ det fylder nok ikke specielt meget i mine tanker.

Til gengæld er jeg nok at den opfattelse, at det er mere fysisk krævende end man umiddelbart tror (mange forskellige stillinger, der stiller vise krav til ens fysik) så den vej rundt tror jeg at kroppen måske på et tidspunkt siger, at nu er det tid til at stoppe, eller skifte til nogle seksuelle ydelser der er knap så belastende for kroppen.

Nu betaler man jo som gæst for en seksuel oplevelse, hvorfor det vel er helt legalt at have nogle præferencer omkring udseende, kropsbygning m.v. ved siden at det seksuelle.  Jeg har også nogle forventninger omkring det visuelle uden har jeg har specielt lyst til at gå i detaljer omkring det, men jeg kan sige så meget, at selve den fysiske alder er irelevant for mit vedkommende, hvis kvinder falder i min smag og ellers kan komme over til sengen uden brug af gangstativ.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke den franske udsendelse, men en engelsk om ældre damer.... Ældste er 84 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 12 timer siden:

Syntes du at pensions alderen skal være 50 år fordi at kvinder over 50 år ikke er din personlige smag ?

En Domina skal være voksen før at hun er rigtigt dygtig. Så jeg kan ikke helt forstå at du kun vil have dem yngre....

 

Håber også vi ses, når du er over 50 år søde TrineTease , du er jo bare så dejlig Kh. Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen

Hmmm, jeg tænker faktisk ikke jeg har en aldersgrænse opad, hvis bare hun har lige præcis det der DET som jeg søger. Modsat har jeg nok nærmere en aldersgrænse ned af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Hvis Kvinden er ærlig omkring sin alder mener jeg ikke der er en pensionsdato. Man skal selvfølgelig ikke have forventning om at besøge en 25 årig og der står en 45 årig i døren

På FKK kan man se det på det generelle plan er de start tyver til slut tyver piger der er mest eftertragtet. De 18-20 årige kan være lidt for uerfarne og de 30+ skal arbejde lidt mere for at opretholde en kundekreds. 

Personlig besøger jeg flest start til midt tyver piger. Er meget visuelt indstillet og det er jo lidt eye candy

Men har da også besøgt kvinder som er ældre end mig og synes engang imellem de helt unge kan være charmerende. Er vi i BDSM universet besøger jeg kun modne kvinder.  Dette game giver jo en fantastisk mulighed for variation :) Og der er det jo dejligt at nogle kvinder fortsætter efter de 35-40 år

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Det her er en interessant tråd, og med fare for at fremstå som en hykler, så vil jeg sige, at jeg foretrækker GP'ere i alderen 30-45 (plus/minus) selvom at jeg er medio 50.

Hvorfor det ? Jo jeg synes at kvinder i den alder 'topper', de er både modne og 'unge nok', ofte kønne og velafklarede omkring hvad de laver.

Men det er en tommel-finger regel, for jeg gør gerne en undtagelse, f.eks med Jennifer@Romantica.

For udover at hun er super-sød, smuk, 'sjarmerende' og service-minded, så giver hun også indtrykket af en klog pige, der hviler i sig selv og er 100% afklaret om sine valg.

På samme måde savner jeg Susanne Legelyst selvom at hun er noget ældre end hvad jeg foretrækker.

Hun er ikke en dårende flot model, men hun er en dejlig varm person, der tilbød noget som jeg var vild med.

Så ingen regel uden undtagelse, dog sætter jeg grænsen ved kvinder der er væsentligt ældre end mig, for jeg tænder slet ikke på dem.

Det leder mig hen til et helt andet spørgsmål:

Hvornår er vi gæster for gamle til jer GP'ere ?

Jeg ville blive kede af det ,hvis en pige har haft direkte kvalme af at sexe med min alder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2
Svalereden skrev, for 18 timer siden:

 

Ved der her i med begejstring omtales en GP'er som har rundet de 74 - hun indsatte annonce med 6 mdr sygemelding med et hekseskud pga af alle de umulige stillinge i frække fyre vil have ;) tror helt alder er op til de 2 der skal lege.

Jeg tror at du tager lidt fejl.

Hende den 74-årige der blev refereret til,  var vist den berygtede Irma Henriksen, en noget speciel personlighed, der i en menneske-alder har jagtet berømmelse og anerkendelse.

(hvem sagde 'reality' stjene).

Ud over at hun stod frem som rolle model for tykke kvinder, stillede hun op som side 9 'pige' en en meget moden alder, var model i MONSTER MODELS, prøvede forgæves at få en politiker karriere(hos DF af alle steder) og senere  forsøgte hun sig så med uartige noveller.

GP'er tror jeg ikke at hun er, men hvem ved?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

Hmmm...mener at alder på købesex fronten er irellevant, hvornår en part har overskredet sidste salgsdato, kommer af logiske grunde helt af sig selv....sælger når der ingen købere er, og hos kunden når pungen er tom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror nogen gange at GPerne overvurderer vores evne til at tænke klart og være kritiske når vi er liderlige. Hvis vi er liderlige nok, er det fløjtende ligegyldigt om pigen er 20 eller 70, har klumpfod eller et ekstra øje i panden. Og da der er intet der tyder på at den primitive genfejl står for ændring lige de næste par hundrede år er der penge at tjene, no matter what....

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...