Hop til indhold
Big3lover

Mørk latina i Skt. Jørgensgade - No fake

Recommended Posts

Hejsa.

Dette er en lidt speciel anmeldelse - i hvert fald i visuel forstand. Jeg var forbi i dag for at tjekke pigerne ud. Vidste at der er to på adressen, men ville gerne lige se ved selvsyn inden jeg springer ud i det.

Den ene som åbnede døren er hende her: https://annoncelight.dk/showad/244561....Angelica. Meget sød og imødekommende, hilste pænt og bød velkommen. Billederne er 100% hende og meget retvisende. Flot høj modeltype med gode slanke former. Hun ser rigtig  fræk ud i  virkeligheden og jeg blev faktisk lidt overrasket. Blev vist ind i rummet, hvor hun startede med at fortælle at de var hele 3 piger på stedet, og om jeg ville se de andre først....rigtig fint syntes jeg. Ind kom to andre lyse latinaer.....den ene rigtig blondine, den anden mellemblond. Begge slanke med rigtig flot timeglasfigur. Flotte taljer og runde latinanumser....Mums! :P. Den ene må være hende her: https://annoncelight.dk/showad/234797, for jeg har tjekket at hun findes på adressen. Jeg tænker det må være blondinen, men om billederne er helt ægte er jeg i tvivl om. Men de er i hvert fald retvisende.

Rummet er iøvrigt blevet lavet om....mere lyst syntes jeg. Men som sagt var kun for at tjekke damerne ud. Nu er det store spørgsmål bare hvem pokker jeg skal vælge i morgen :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik

Tak for en inspirerende lille fortælling. Det bliver spændende at høre hvem af dem du ender med at besøge i morgen.

Måske du skulle vælge Angelica? Hun ser ret lækker ud, og så er hendes annoncetekst altså ret sjov....:D

Jeg gad godt vide hvad dælen "cubanske halm" mon er for en ydelse ;) Og hvad mon der ligger i at hun godt kan lide "morbo" meget? ;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lubovnik skrev, for 8 timer siden:

Tak for en inspirerende lille fortælling. Det bliver spændende at høre hvem af dem du ender med at besøge i morgen.

Måske du skulle vælge Angelica? Hun ser ret lækker ud, og så er hendes annoncetekst altså ret sjov....:D

Jeg gad godt vide hvad dælen "cubanske halm" mon er for en ydelse ;) Og hvad mon der ligger i at hun godt kan lide "morbo" meget? ;)

 

 

Den ville være helt genial hvis der i bunden stod "jeg kysser og sexer bedre end jeg formulere mig på jeres underlige sprog".  

Del dette indlæg


Link til indlæg
messi61 skrev, for 11 timer siden:

Kunne den tredie være hende her? Hende har jeg kigget en del på. 

Screenshot_20180303-184329.png

Det kunne det jo meget vel være, men jeg er så ikke sikker på at billederne passer helt. Den tredie havde lidt mere numse og brede hofter synes jeg.

Iøvrigt Angelica kalder sig også Sophia kan jeg se.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den ‎03‎-‎03‎-‎2018 at 16:26:

Hejsa.

Dette er en lidt speciel anmeldelse - i hvert fald i visuel forstand. Jeg var forbi i dag for at tjekke pigerne ud. Vidste at der er to på adressen, men ville gerne lige se ved selvsyn inden jeg springer ud i det.

Den ene som åbnede døren er hende her: https://annoncelight.dk/showad/244561....Angelica. Meget sød og imødekommende, hilste pænt og bød velkommen. Billederne er 100% hende og meget retvisende. Flot høj modeltype med gode slanke former. Hun ser rigtig  fræk ud i  virkeligheden og jeg blev faktisk lidt overrasket. Blev vist ind i rummet, hvor hun startede med at fortælle at de var hele 3 piger på stedet, og om jeg ville se de andre først....rigtig fint syntes jeg. Ind kom to andre lyse latinaer.....den ene rigtig blondine, den anden mellemblond. Begge slanke med rigtig flot timeglasfigur. Flotte taljer og runde latinanumser....Mums! :P. Den ene må være hende her: https://annoncelight.dk/showad/234797, for jeg har tjekket at hun findes på adressen. Jeg tænker det må være blondinen, men om billederne er helt ægte er jeg i tvivl om. Men de er i hvert fald retvisende.

Rummet er iøvrigt blevet lavet om....mere lyst syntes jeg. Men som sagt var kun for at tjekke damerne ud. Nu er det store spørgsmål bare hvem pokker jeg skal vælge i morgen :rolleyes:

Hej Big3lover

 

Hvem var du så sammen med, og var hun god ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Duppen skrev, for 15 timer siden:

Hej Big3lover

 

Hvem var du så sammen med, og var hun god ?

Ja det er lidt pinligt, for jeg var slet ikke sammen med nogen af dem, selvom det ellers var planen.

Til gengæld havnede jeg på en anden adresse med spanske piger, men det kommer der lige en anmeldelse på inden så længe.

Jeg kan se at hende den mørke Angelica skriver "sidste dage" i sin annonce, så måske er de ved at bryde op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...