Hop til indhold
LineandYou

lad nu vær....

Recommended Posts

Kære søde lækre mandfolk, lad nu være med at aftale tid og ikke komme uden at aflyse eller give besked.  Jeg sidder hver gang jeg er på vagt, med 1-3 afbrændere og det er sku surt. Det tar kun et øjeblik og aflyse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette

Kære LineandYou.

Det er mangel på respekt overfor os, men så snart de glemmer en aftale hos tandlægen, så ved de godt at der kommer en regning fra tandlægen af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Dansk brunette skrev, for 4 minutter siden:

Kære LineandYou.

Det er mangel på respekt overfor os, men så snart de glemmer en aftale hos tandlægen, så ved de godt at der kommer en regning fra tandlægen af. 

joooo...men er man også anonym i dette tilfælde ???? :huh: naaaa...kunne være at vedkommende var kommet i en situation hvor man ikke havde mulighed for at melde tilbage !!

bruger ikke selv at bestille tid, og kommer ikke hos de piger som bruger tidsbestilling...såååå har ikke selv den store oplevelse af tidsbestillinger, og de få gange er kun gået op i hat og briller...:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
LineandYou skrev, for 24 minutter siden:

Jeg sidder hver gang jeg er på vagt, med 1-3 afbrændere og det er sku surt

man kan kun lære af erfaringer, så lad dog være.... i dette anonyme univers og det fra begge side er det da logik for burhøns at useriøse aftaler fra begge sider er åbenlyst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 7 minutter siden:

man kan kun lære af erfaringer, så lad dog være.... i dette anonyme univers og det fra begge side er det da logik for burhøns at useriøse aftaler fra begge sider er åbenlyst.

Lad være med hvad? Når ikke man er på bordel, så er tidsbestilling eneste mulighed? :) Medmindre man ønsker et rend af mænd, på mere eller mindre passende tidspunkter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen

Der er intet galt med tidsbestilling hvis begge parter er seriøse. Udfordringen består i at filtrere de useriøse fra, hvilket i en verden af anonymitet er ret svært. Min egen erfaring er mine aftaler altid holder, eller bliver rettet til hvis der kommer noget i vejen. Never ever har jeg været udsat for en "afbrænder". 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig, men ..... det gælder altså også den anden vej.

Jeg har et par gange ringet og aftalt tid - blot for at blive afvist i døren med besked om at "en anden kom først - kom igen om 1 time".

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest karl47

det er mig hun skriver om, vi aftalte hun skulle sende en sms med adr som jeg så skulle bekræfte.hvilket jeg ikke gjorde, og så sender hun lige en besked der pinger ind mens jeg spiser morgenmad med konen,derfor fik hun besked   .......slut,

Del dette indlæg


Link til indlæg

I andre normale erhverv, hvor man arbejder med tidsbestillinger, og får problemer med "no shows", så begynder man at kræve identitetsoplysninger på tidsbestillerne, således man kan sende en regning for no-show.

Meeen det kan det kan jo nok ikke lade sig gøre... :rolleyes:

Der er nok ikke andet for, at man må acceptere at dette er en faktor man ikke kan gøre noget ved, når alt skal være "diskret"...

Redigeret af Filosoffen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Iscenesat Virkelighed skrev, 1 time siden:

Lad være med hvad? Når ikke man er på bordel, så er tidsbestilling eneste mulighed?

eneste mulighed hmmmm...har da oplevet at det heldigvis er pigen selv der bestemmer, og ikke er nødvendigt med tidsbestilling selv om der er p/d det er vel et spørgsmål om hvilken gruppe kunder pigen har, men som allerede sagt gælder det om at sortere de useriøse fra, og det fra begge parter selv om "moralprædikerene" ser sig bedre, så holder det ikke i byretten...:)

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette

Der er da også sket et par gange hos mig at fyren aldrig var dukket op til en aftale, but i don´t care. 

Han får aldrig min præcise adresse, så kommer han ikke, så har jeg intet mistet. Som sagt er dette ikke en lille butik jeg skal drive, det er kun bygget på lysten. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Dansk brunette skrev, for 3 minutter siden:

det er kun bygget på lysten. 

lige præcis...så har du heller ikke "et rend af mænd, på mere eller mindre passende tidspunkter" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Jeg ville revurdere proceduren omkring aftale delen, da den tilsyneladende ikke fungere

Citat

Kontakt: sms. Svare ikke på opkald. Har alm. job så svare på din sms i min fritid , så hav lidt tålmodighed :-) Skriv hvad du har af ønsker, lidt om hvem du er, hvad dag og tid og hvor længe, så ser vi om vi kan finde ud af noget .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
karl47 skrev, for 2 timer siden:

debehøversmser om, vi selvlte hu tille s andete en sms med adr som jeg så skulle bekræfte.hvilket jeg ikke gjorde, og så sender hun lige en besked der pinger ind mens jeg spiser morgenmad med konen,derfor fik hun besked   .......slut,

Du skrev... afsæt en time kl 11 og bekræft og send Sms med adressen og dit tlf.  Sendte derefter et par sms om du ville bekræfte da du ikke svarede. Af Hensyn til dig, hvis du ikke havde muliggedHed for at svare og i troen om du ville have tiden, som du Selv bad om, holdt jeg tiden til dig. Hvis du havde oplyst at jeg ikke måtte Sms Anden På en på en bestemt tid havde du ikke Modtaget en sms På det tidspunkt. Måske Jeg har Misforstået din besked. Men derfor behøver du ikke sende en så grim besked i privat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 41 minutter siden:

 Jeg ville revurdere proceduren omkring aftale delen, da den tilsyneladende ikke fungere

 

Ikke så nemt og gøre det anderledes når arbejdstlf. Er skjult for andre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dansk brunette skrev, for 1 time siden:

Der er da også sket et par gange hos mig at fyren aldrig var dukket op til en aftale, but i don´t care. 

Han får aldrig min præcise adresse, så kommer han ikke, så har jeg intet mistet. Som sagt er dette ikke en lille butik jeg skal drive, det er kun bygget på lysten. 

 

Her rr der Bestemt også lyst. Men også en husleje der skal betales

Del dette indlæg


Link til indlæg
LineandYou skrev, for 10 minutter siden:

Ikke så nemt og gøre det anderledes når arbejdstlf. Er skjult for andre. 

Hvad der kan lade sig gøre, er jo svært at svare på, når vi ikke har ret mange info.  :)  Men umiddelbart vil jeg nu stadig mene, uagtet om det bliver svært, at du godt kan hæve fremmøde procenten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, Lige nu:

Hvad der kan lade sig gøre, er jo svært at svare på, når vi ikke har ret mange info.  :)  Men umiddelbart vil jeg nu stadig mene, uagtet om det bliver svært, at du godt kan hæve fremmøde procenten. 

Kom Med forslag :-) Aftalen var så herigennem privat besked 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LineandYou skrev, for 3 minutter siden:

Kom Med forslag :-) Aftalen var så herigennem privat besked 

Der er jo ingen tvivl om, at jo flere stamkunder man har jo mindre er problemet.  Det er jo ikke noget man sådan lige over et par dage kan flytte fordelingen imellem engangkunder og stamkunder.

Umiddelbart er det mit indtryk, at opfølgning på aftaler har en positiv effekt, men det er jo svært at praktisere hvis Peter ringer kl. 10.00 for en aftale 12.00. Hvis man derimod får flere aftaler i hus dagen før eller flere dage før, kan man jo sagtens indføre at man på dagen senest kl et eller andet lige bekræfter aftalen.  Det vil jo så have den fordel, at hvis personen ikke bekræfter, så er der stadig noget tid, hvor en ny aftale kan indgås.

Dialog og afsteming har nok også en vis indflydelse.  Den er nok lidt svær, for det fungere nok ikke således, at jo mere man sludre sammen over sms, jo større er sandsynligheden for at de også kommer. Der findes jo også mænd, der bare gerne vil tale dirty.  Så her handler det måske om at finde en passende balance. 

Umiddelbart tænker jeg, at du via en telefonsamtale bedre kan bruge din intuition. Jeg fornemmer at dette ikke passer særligt fint ind i dit private liv, men måske kunne du ved førstegangs kunder sætte det som en betingelse, at sms aftalen er betinget af en kort telefonsamtale i et bestemt tidsrum, hvor du kunne få det til at passe ind i dit øvrige liv.

Alt afhængig af hvor mange gæster man skal have/har brug har jo nok også indflydelse på, hvor mange krav man kan slippe afsted med at stille til potentielle gæster, men i udgangspunktet virker krav ikke afskrækkende for ens reele målgruppe, det gør det derimod for dem der bare booker tid hos flere og måske besøger en helt fjerde på dagen.  

Ser man på gæsterne generelt, så ved du jo sikkert også godt at nogle mænds "frirum" er meget begrænset, og andre har lagt flere muligheder når det kommer til, hvornår en aftale kan indgås.  Rent forretningsmæssigt er de mænd der kun kan 4 gange om året,  når deres kone skal noget reelt ikke vær at bruge tid på.  Der kræver selvfølgelig noget tid, at kunne opbygge lidt erfaring omkring hvordan man kan kommunikere og indirekte få  noge indikationer om en gæst er seriøs og om størrelse på frirum m.v. hvilket jo er interessant hvis en aftale skal ændres.

Denne her ved du bestemt godt, men jeg nævner den alligevel. Peter skriver kan jeg få en aftale idag kl. 15.00.  Du skriver ja, hvad kunne du tænke dig og hvor lang tid. Peter skriver at han ønsker alm. sex og gerne anal til slut. Du skriver at lige anal går ikke. Peter skrive, at det heller ikke betyder nok.  Det passer bare sjældent, hvorfor de kun kommer, hvis de ikke kan nå at finde et alternativ hvor alle ønsker opfyldes.

For det ikke skal blive en hel afhandlig har jeg bar skrevet lidt strøgtanker.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
LineandYou skrev, for 4 timer siden:

Kære søde lækre mandfolk, lad nu være med at aftale tid og ikke komme uden at aflyse eller give besked.  Jeg sidder hver gang jeg er på vagt, med 1-3 afbrændere og det er sku surt. Det tar kun et øjeblik og aflyse

Det lyder som voldsomt mange afbrændere, til sammenligning har jeg over det sidste 1,5 år hvor jeg har været ved Hårlev haft ca 15 afbrændere. Plus nogle afbud, i mere eller mindre god tid.

LineandYou skrev, for 28 minutter siden:

Kom Med forslag :-) Aftalen var så herigennem privat besked 

Jeg ved ikke hvordan du gør, men her er hvad jeg gør:

Alle aftaler laves over telefonen. Jeg svarer kun opkald på vagter, men tjekker SMS i ny og næ.

Bestilles på dagen, skal gæsten ringe fra en p plads, herefter guider jeg ham til mit hus. Har han besøgt mig før, kan han bare ringe fem min før aftalt tid, så der er fri bane, og derefter køre direkte til mig.

Bestilles i forvejen, skal gæsten bekræfte med SMS på dagen inden kl 9. Hører jeg ikke noget, regner jeg ikke med ham.

Det lyder muligvis besværligt, men det fungerer fint ;) Jeg bruger en del tid på at lytte til folk (og min mave) og jeg sorterer groft i telefonen. Det er muligt, der bliver sorteret en seriøs for meget fra af og til, men hellere det end ærgre sig over afbrændere og andre uønskede ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 57 minutter siden:

Det lyder som voldsomt mange afbrændere, til sammenligning har jeg over det sidste 1,5 år hvor jeg har været ved Hårlev haft ca 15 afbrændere. Plus nogle afbud, i mere eller mindre god tid.

Jeg ved ikke hvordan du gør, men her er hvad jeg gør:

Alle aftaler laves over telefonen. Jeg svarer kun opkald på vagter, men tjekker SMS i ny og næ.

Bestilles på dagen, skal gæsten ringe fra en p plads, herefter guider jeg ham til mit hus. Har han besøgt mig før, kan han bare ringe fem min før aftalt tid, så der er fri bane, og derefter køre direkte til mig.

Bestilles i forvejen, skal gæsten bekræfte med SMS på dagen inden kl 9. Hører jeg ikke noget, regner jeg ikke med ham.

Det lyder muligvis besværligt, men det fungerer fint ;) Jeg bruger en del tid på at lytte til folk (og min mave) og jeg sorterer groft i telefonen. Det er muligt, der bliver sorteret en seriøs for meget fra af og til, men hellere det end ærgre sig over afbrændere og andre uønskede ;) 

 

Det er også mange, derfor bægeret er flydt over.  Da jeg er meget begrænset i og kan have arbejds telefonen fremme er SMS det jeg har kørt med, da jeg så kan svare når det er muligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt forstå du er kørt træt i alle de afbrændere. Gemmer du deres nummer, så de ikke kan gentage tricket? 

Du kan prøve en periode, at tage opkald på vagter, evt i kombi med SMS udenfor vagter, og se om det ændrer noget. Og undgå lange SMS samtaler, de seriøse kan jo godt finde ud af at bestille en tid med en enkelt SMS ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Iscenesat Virkelighed skrev, for 9 timer siden:

Lad være med hvad? Når ikke man er på bordel, så er tidsbestilling eneste mulighed? :) Medmindre man ønsker et rend af mænd, på mere eller mindre passende tidspunkter. 

Lade være med at tage flere vagter, som GP, tror jeg, der menes...

I så fald slipper man selvfølgelig også for det rend af mænd, som du omtaler - ren winwin :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...